Et sitten tainnut saada?e: Stander, vastaus kysymykseesi on pari postia alempana.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et sitten tainnut saada?e: Stander, vastaus kysymykseesi on pari postia alempana.
Keneltä?Et sitten tainnut saada?
Katos, kerkesitkin laittaa.Stander, vastaus kysymykseesi on pari postia alempana.
No siltä mimmiltä joka heitti sen "Ketä on John Wayne" repliikin?Keneltä?
Onneksi olkoon! :thumbs:vipit tilattu
Niin minkälaisia leffoja..?Pitääköhän makuunin tädit mua ihan no-lifena kun käyn iltaisin ja viikonloppuisin lainaamassa yksin leffoja?
Dinho on hieno mies.Dinho on yhtä hatunnostoa koko mies.
HATULLINEN PASKAA!
Olin saanut jo aikaisemmin samaiselta älyköltä, jostain syystä olin kuitenkin taas samassa tilanteessa (kännin piikkiin ;)), mutta tälläkertaa tiesin paremmin ja menin nukkumaan. (lue. itkin itseni uneen kun en saanut, ja tulin wtf:ään masturboimaan dinhon jutuille)No siltä mimmiltä joka heitti sen "Ketä on John Wayne" repliikin?
Noh, muijalla tuntui muutenkin olevan halkopinon henkiset ominaisuudet, kaikki vaan kulminoitui tuohon.No ni hyvä homma:dance2: Mut onhan sellanen semi tyhmyys joskus iha hellyyttävääkin. Tosin silläkin on sit rajansa.
Toi sun eka lausekkin olis hyvä sigu :lol2: Osaat kyl muotoilla ja kirjottaa sanottavas törkeen hyvin.Noh, muijalla tuntui muutenkin olevan halkopinon henkiset ominaisuudet, kaikki vaan kulminoitui tuohon.
Itsehän olen sentimentaalinen älykkö, joka kulturellilla kanssakäymisellään ja romantiikkaa henkivällä tunteikkuudellaan kaipaa älykästä keskustelua aina viineistä ja Bachin aarioiden äänialoista naistutkimukseen ja naisen nykyasemaan kulttuurissamme.
Puolitajuton tyttö lastentarhan pihalla?Sänkyhommissa kuultua:
"Missä se sun kyrpä viipyy?"
"Ootko vähän eksynyt?"
"Älä noin kovasti!"
"Laukea jo, mä en jaksa enää."
"Ai-ai-AI SATTUU...!"
Sentimentaalinen älykkö ei tiedä, kuka on John Wayne, tai jos tietää, ei kehtaa sitä tunnustaa.Noh, muijalla tuntui muutenkin olevan halkopinon henkiset ominaisuudet, kaikki vaan kulminoitui tuohon.
Itsehän olen sentimentaalinen älykkö, joka kulturellilla kanssakäymisellään ja romantiikkaa henkivällä tunteikkuudellaan kaipaa älykästä keskustelua aina viineistä ja Bachin aarioiden äänialoista naistutkimukseen ja naisen nykyasemaan kulttuurissamme.
Sänkyhommissa kuultua:
"Missä se sun kyrpä viipyy?"
"Ootko vähän eksynyt?"
"Älä noin kovasti!"
"Laukea jo, mä en jaksa enää."
"Ai-ai-AI SATTUU...!"
En myönnä enkä kiellä.Puolitajuton tyttö lastentarhan pihalla?
On se alla makaaminen niin raskasta..Kai olit edes se työskentelevä osapuoli samalla kun tyttö viilas kynsiä?:D "En jaksa maata tässä enää"
Puhut niiin kauniisti, että melkein punastun. :haart:Toi sun eka lausekkin olis hyvä sigu :lol2: Osaat kyl muotoilla ja kirjottaa sanottavas törkeen hyvin.
Kokeileppa väkisinmakaamista...On se alla makaaminen niin raskasta..
Oon joskus miettiny että miten joku pystyy raiskaamaan jonkun. Luulis sattuvan ihan hyvin kun väkisin työntää rutikuivaan pimpsaan.Kokeileppa väkisinmakaamista...