Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse asiassa se on yllättävää, että nainen samalla kun tappelee vastaan kiihottuu sen verran, että pimppikin kostuu. Lisäksi oma kanki on varmasti kovana, koska se, mitä ei helposti saa, kiinnostaa ja kiihottaa kaksin verroin. Joten kun farkunnapit on taisteltu auki, peenis sujahtaa emättimeen varsin helposti. Tajuton on totta kai helpompi maata väkisin, mutta siitä ei tule samanlaista hyvän olon ja saavutuksen tunnetta.

Aihe on kyl vähä sellanen et vois lopettaa siitä puhumisen. Modet ei tykkää eikä varmasti tykkää jotkut tältä foorumiltakaan.

Itse asiassa se on yllättävää, että nainen samalla kun tappelee vastaan kiihottuu sen verran, että pimppikin kostuu. Lisäksi oma kanki on varmasti kovana, koska se, mitä ei helposti saa, kiinnostaa ja kiihottaa kaksin verroin. Joten kun farkunnapit on taisteltu auki, peenis sujahtaa emättimeen varsin helposti. Tajuton on totta kai helpompi maata väkisin, mutta siitä ei tule samanlaista hyvän olon ja saavutuksen tunnetta.
Kuulostat juuri sellaiselta kaverilta, jonka kanssa haluaisin viettää ensi perjantai-illan. Mä vedän turpaan ja sä väkisinmakaat?

Free me tonight, lest the animal caged free a terror upon you
Caught in the moment, engaging in my bloodlust tonight,
Now I can't control my venom's flow
Get back from me demon, or be exorcised.

Oot vähän myöhässä, toi perustelu on kumottu siellä vähän aikaa sitten. :(
Nyt tulee suru silmään.. :(
Saas nähdä mikä tulee italialaistyttöjen silmään.

...

Mun alkoi hirveästi tehdä mieli bensaleikkejä...

Hahahaa, bensalla on aina siistiä leikkiä.
Käydä ostamassa 100l tynnyri täyteen ja räikää päin vittua ihan mitä mieleen juolahtaa:D

Hahaha!

Koska majavan lahtaus talkoot?
Prayer ottaa mutkansa mukaan kun houkuttelet eka sen viinalla paikalle!

Täh, haha :lol2:
Majavia on mukava ampua.
Häntään kun ampuu niin kuuluu sellainen vammainen losahdus.
Ihan sama ääni kuin löis jotain mulkulla poskeen.

Hahahaa, bensalla on aina siistiä leikkiä.
Käydä ostamassa 100l tynnyri täyteen ja räikää päin vittua ihan mitä mieleen juolahtaa:D
Tehtii joskus kaverin saa sellasta ihme geeli mössöä bensasta ja styroksista. Palo ihan hyvin.

Mitäs se Date-rape-Dinho siellä nyt huutelee? ;)

Pitäisköhän sitä lähtee salille katsomaan miesten peppuja..?
En ole päässyt salille tällä viikolla kuin kerran, paikat rikki. :(
Pikkusen alkaa energiaa kertyä. Turhauttavaa.

Back
Ylös Bottom