Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No siltä mimmiltä joka heitti sen "Ketä on John Wayne" repliikin?
Olin saanut jo aikaisemmin samaiselta älyköltä, jostain syystä olin kuitenkin taas samassa tilanteessa (kännin piikkiin ;)), mutta tälläkertaa tiesin paremmin ja menin nukkumaan. (lue. itkin itseni uneen kun en saanut, ja tulin wtf:ään masturboimaan dinhon jutuille)

No ni hyvä homma:dance2: Mut onhan sellanen semi tyhmyys joskus iha hellyyttävääkin. Tosin silläkin on sit rajansa.
Noh, muijalla tuntui muutenkin olevan halkopinon henkiset ominaisuudet, kaikki vaan kulminoitui tuohon.
Itsehän olen sentimentaalinen älykkö, joka kulturellilla kanssakäymisellään ja romantiikkaa henkivällä tunteikkuudellaan kaipaa älykästä keskustelua aina viineistä ja Bachin aarioiden äänialoista naistutkimukseen ja naisen nykyasemaan kulttuurissamme.

BÄÄÄ. Miks?

Miksi en vain osaa? Miksi?

On se hienoa kun sähköpostiohjelma uudistetaan siinä vaiheessa kun yliopistolle tulee läjä uusia opiskelijoita. Ei saatana toimi ei.

Sänkyhommissa kuultua:

"Missä se sun kyrpä viipyy?"
"Ootko vähän eksynyt?"
"Älä noin kovasti!"
"Laukea jo, mä en jaksa enää."
"Ai-ai-AI SATTUU...!"

Noh, muijalla tuntui muutenkin olevan halkopinon henkiset ominaisuudet, kaikki vaan kulminoitui tuohon.
Itsehän olen sentimentaalinen älykkö, joka kulturellilla kanssakäymisellään ja romantiikkaa henkivällä tunteikkuudellaan kaipaa älykästä keskustelua aina viineistä ja Bachin aarioiden äänialoista naistutkimukseen ja naisen nykyasemaan kulttuurissamme.
Toi sun eka lausekkin olis hyvä sigu :lol2: Osaat kyl muotoilla ja kirjottaa sanottavas törkeen hyvin.

Sänkyhommissa kuultua:

"Ootko vähän eksynyt?"
"Älä noin kovasti!"
"Ai-ai-AI SATTUU...!"
Puolitajuton tyttö lastentarhan pihalla?

Sentimentaalinen älykkö ei tiedä, kuka on John Wayne, tai jos tietää, ei kehtaa sitä tunnustaa.

Sänkyhommissa kuultua:

"Ootko vähän eksynyt?"
"Älä noin kovasti!"
"Ai-ai-AI SATTUU...!"

Kai olit edes se työskentelevä osapuoli samalla kun tyttö viilas kynsiä?:D "En jaksa maata tässä enää"

Toi sun eka lausekkin olis hyvä sigu :lol2: Osaat kyl muotoilla ja kirjottaa sanottavas törkeen hyvin.
Puhut niiin kauniisti, että melkein punastun. :haart:

Persettä et silti ilman kloroformia saa.

Back
Ylös Bottom