Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Totta dinho, elämä on oikeasti perseestä, mutta kännääminen ja muu hyvää oloa aiheuttava tavara on mahtavaa. Vois kyllä ottaa jotakin muuta kuin viinaa, vituttaa sen verran ankarasti.
Tai ei vituta, en tiedä.

Mulla on himassa kahdeksan bisseä, pari desiä grappaa ja sama määrä madeiraa. Miksi tämän listasin? En tiedä. Vittu.
E: oli muuten nihkeetä kiristää reenit puoleen siitä ajasta mitä normaalisti. Pari liikettä jäi tekemättä ja kauhea kiire. :(

Mulla on sellanen ahdistus vitutus, enkä tiedä miksi. Se ei lähde pois. Tai lähtee se pois, mutta vain palatakseen takaisin..

Joka aamu kun heräät, kaikki on hyvin, koko päivän taistelet niitä mielesi haamuja vastaan ja pelkäät iltaa. Rakennat päiväsi ympärille linnan suojaamaan omilta ajatuksiltasi, sitten kun illalla menet sänkyyn, heräät todellisuuteen, potkit itseäsi omilla ajatuksillasi, linna kaatuu ja olet taas alkuruudussa.

Sitten alat etsiä siihen olotilaan helpotusta, ja päädyt pakenemaan sitä hetkeksi toiseen maailmaan, huumaat itsesi ja tunnet hyvän olon ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa, kuinka siis tehdä siitä pysyvä olotila?
Mitä se vaatii? Täytyy vain jättää kaikki muu, kova hinta kovasta asiasta. mielenrauhasta.

Huomenna vois käydä laittamassa vähän tatskaa.

Miksköhän mä en maksa tv-lupaa, vaikka telkkarista tulee kokoajan niin hyviä ohjelmia?? Nyttenkin tulee oikein loistavaa viihdettä ja kiinnostavia asiaohjelmia..:)

Paskat sieltä mitään tuu ja alkaa vituttaa toi koko toosa. Heitän sen kohta pihalle..:curs:

Yllä syy miksi en televisiota omista.

Dinho, paetaan maailman pahuutta jonnekkin? Vaikka sinne Rion rannoille. :I

Pakene pahuutta nestemmäiseen vapauteen.
Nyt ei todellakaan ole tarpeeksi sitä vinettoa vapauttamaan tätä masennusta. Litra viinaa olisi jees. En edes tiedä miksi nyt on näin huono olla. Tekisi oikeesti mieli dokata joku viikko putkeen. Huh, pelottavaa.
Ostin pari taulua tänään, hompit. :jahas:

Nyt ei todellakaan ole tarpeeksi sitä vinettoa vapauttamaan tätä masennusta. Litra viinaa olisi jees. En edes tiedä miksi nyt on näin huono olla. Tekisi oikeesti mieli dokata joku viikko putkeen. Huh, pelottavaa.
Ostin pari taulua tänään, hompit. :jahas:

Ja taas on hyvä olo. :)
Come here with me. Kyllä nuo sulla päähän nousee jos shotgunnaat.
Osta kimsson joskus litran leka vaikka jägermaisteria ja lähde jonnekkin rannalle dokaamaan sitä, johonki sillan alle, ota vähän ruokaa mukaan. Todella mukava kokemus.

Prayer, vähän niinkun joo, mutta ei kumminkaan..

Kimsson, tuut osakkaaksi mun rantabaari projektiin.
Kanta-asiakkaaksi.

Prayer, mä voisin nyt lämmittelyksi kalsaroida yksin kotona sen litran viinaa.

E: Hienoa kun ei ole mitään safkaakaan kotona, söin tomaatin, nyt edessä on kolalasi ja pakastekatkarapuja...

Ihan vitun siistiä krapula aamuna tehdä jämistä itselleen ruokaa:D
Se on oikeasti ihan helvetin hyväää.. Löytyy jotain ranskiksia ja kebua, lenkkiä ja suolakurkkua. sitten vaan kattomaan miami inkkiä ja vetämään sitä herkkua alas.

No ni no ni noni, kohta napsahtaa karhut otsaan.

Back
Ylös Bottom