Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei ny puhtaasti siitä oo kyse. 2,5 kk vei intti, 1,5 kk intistä saadun sairauden taltuttaminen ja sitte melkeenhän kesä jo alkoki ja sillon on ihan pakko rellestää vielä ku on nuori. Terveellinen elämäntapa alkaa huomenna. En osta krapularuuaksi pitsaa vaan otan pari banaania mukaan ja siitä se lähtee:)

Kerkeet kyl rellestää vanhempanakin :D
Ei muuta ku unohdat sen perkeleen tärpätin ja lähet vaikka mettään punnertamaan tukkeja. Motivaatiota kehiin!!

Hyvää iltaa.

Eikö tapoihin kuulu juoda vähä jotain alle ennen kuin menee baariin?;) Nukkuminen ei ainaskaa oo hyvästä.

Ei kuulu :D Baarissa juon korkeintaan limua...

Juokaa viinaa, viina on hyvää!

Ei kannata, alkaa vaan riehumaan.

Selvensi muuten aikapaljon visioita kun tossa 4h tuli sohvalla nukuttua, saapas nähdä saako unta tänä iltana miten helposti:rolleyes:

No ei haluu juoda viinaa, kun siitä tulee känniin ja se ei oo kivaa :)

Yöksi töihin jeshjesh!!!

Niin, on siinä vielä sekin...:rolleyes: Siinäpähän olkoot:down:

Tuli äskön aika vihanen avautuminen puhelimessa, kunnes kysyin että kuka soittaa. Oli väärä numero, pisti pikkasen naurattamaan:D:D
hoho, japko hollilla :D

et lähteny biitsiä pelaamaan?
...ite oon nii väsyny eilisen jälkeen ettei tässä oikein mikään tunnu onnistuvan.. ja kävin 30km pyörällä polkemassa (otin sinusta mallia :D:D)

Mäpäs lähden syömään pizzaa, ettäs niih!

e. Ei mua edes kukaan kysynykkään:D Katoin googlemapsista niin tuleehan siitä ihan kivasti sitä matkaa taitettua perjantaina.

Viimesitelen just tokaa Empire Specialia !!! menny varmaa 6 tuntia näide syömiseen, ihania nää darrat.

Btw: Ärsyttääkö ketään muita noi Sub tvn juontajat? tol vanhemmal kaveril aina kunnon kesto tekohymy pääl jne...

Huomenna alkais koulu.

perhana että rupes itelläki tekemään mieli pizzzzaaa, vaikka söin just :kuola:

Taidankin mennä syömään pizzaa... ;)

:dance2:

Miauu. Poltin äsken pitkästä aikaa vesipiippua, oli hyvää. Alkaa vaan shisha loppua :eek: Ja mun toinen bongi on rikki :(

Back
Ylös Bottom