Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

olen rekisteröitynyt tänne sen tähären, että pääsin ilmottautumaan K30 sinkumiittiin mm. IsoJussi oli paikalla, kuten myös kaikissa muissa miittingeissä joihin olen osallistunut

loput onkin ollut kaikki sicin allasmiittejä

se oli sitä epätoivoista aikaa

Monellakohan P-unofficial risteilyllä olin? +10? Ja turun seudun kimppajuNpant. Kaikennäköstä.

Ja yhdellä official P-risteilyllä. Siihen ne taisi loppuakki, #munvika

Screenshot_20210914-073512_Facebook.webp

Ainakin itse olen hyvä kirjoittamaan, mutta noin muuten lähinnä autistinen tiiliskivi.
Minä en ole edes hyvä kirjoittamaan. Tai olen, kymmensormijärjestelmä on selkäpiissä, mutta näin niinku asian puolesta.. Autistinen talipallo.

Olitteko oikeasti passissa?
Kyllä. Useamman kerran. Possuista saatiin ainoastaan jokunen äänihavainto, liikkuivat vasta kun oli liian pimeää kaatoon.

Viime viikolla soittelin ranchin omistajan kanssa, mutta nyt eijjole vähään aikaan possuja näkynyt.

Minä pystyn melkein kaikkiin normaaleihin ihmisryhmiin liukumaan mukaan keskusteluissa, etenkin jos tilaisuus on ollut sellainen missä voi juoda itsensä ja etenkin muut mukaviksi.

Back
Ylös Bottom