Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pyysin tiedot vuosien 2005-2006 hoitosuhteesta ja psykologisista testeistä - on näyttää jotain kättä pidempää, jos vielä joskus joutuu hoitosuhteen aloittamaan. - Vaikkakin uskon, että nyt riittää että saa hieman keskusteluapua.

Mutta;
Psykologi on kirjoittanut lausuntoon useaan kertaan, että "Tutkimuksessa todentuu tutkittavan hyvä/korkea älykkyys." -En kyllä tiedä mihin hän moisen toteamuksen perusti mutta otetaan se piristämään tätä päivää! (ja unohdetaan kaikki muu mitä hän on selvästikin omasta mielenhäiriöstä kärsiessään kirjoittanut! :rolleyes:)

Asiakkaan toimistolla oli niin huonot kahvit, että tulin omalle. Saa päivän ensimmäisen ateriankin: kaksi proteiinirahkaa.

Koska youtube on ystävä, niin sieltä voi opetella sen hiihdonkin tekniikan tai vaikka koodaamista.

Toki valkku antaa nopeat tipsit, mutta ilmaiseksi saa apuja internetsistä katsomalla tekniikkavideoita.
Näin minä tein. Ja olen maksanutkin yhdestä nettikurssista.
Niitä sitten harjoittelin ladulla. En tiedä osaanko vieläkään mutta kivaa se on.

Ostin uudet vapaan sukset viime talvena. Hiihto siirtyi ihan nextille levelille.
Olen siitä huolimatta miettinyt et jos tänne landelle tulee lunta niin meen kyllä hiihtokouluun. Ihan vaan kertauksen vuosi.

vihdoin olisivat vääntämässä lähetettä neurologian puolelle.
Jos kuulee ääniä niin, että itse pystyy ymmärtämään ne harha-aistimuksiksi, niin tuo on varmaan oikea osoite. Sitten jos ne äänet tuntuvat Jumalan, ufojen tai päähän asennetun mikrosirun lähettämiltä, on kyseessä oletettavasti kutistajalle sopiva asiakas.

Väsytti niin paljon, että piti siirtyä mustikkasopan ääreen taukohuoneeseen.
Vähän suklaatia kenties... Minä ostin tänään Lidlistä marsipaanipötkön 😋
Vai Sylvin salakuljettamien herkkujen ääreen :unsure:
Tässä olenkin jo selaillut jouluherkkujen ohjeita.
Jos kuulee ääniä niin, että itse pystyy ymmärtämään ne harha-aistimuksiksi, niin tuo on varmaan oikea osoite. Sitten jos ne äänet tuntuvat Jumalan, ufojen tai päähän asennetun mikrosirun lähettämiltä, on kyseessä oletettavasti kutistajalle sopiva asiakas.
Näin olen itsekin ymmärtänyt. Nyt alkavat ymmärtää psykiatriallakin.

Kohta alkaa 5 viikko, ei oo lähtenyt käsistä eikä nainen :)
Mihkäs aletaan piirtelee rasteja?
Jos homma pysyy kasassa vielä reilun kaks viikkoa niin voit viedä rouvan katsomaan kalustoa.
Onnäköjään its-päivän paraati tänä vuonna Lahdessa.

Back
Ylös Bottom