Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuopin pohjaan?Kohta alkaa 5 viikko, ei oo lähtenyt käsistä eikä nainen
Mihkäs aletaan piirtelee rasteja?
Sitähän minäkin!Jos ihmiskunta lentää avaruudessa, niin eikö tämän pitäisi olla mahdollista?!
)
ikääntymään
Vai Sylvin salakuljettamien herkkujen ääreenmustikkasopan ääreen taukohuoneeseen.
#hehe
Näitähän on ollut vaikka ja kuinka, ihan risteilyistä lähtien. Siellä oikeastaan vaan korostuu koko pakkiksen dekadenssi - viinaa, naimista ja ihan kaikkein vähiten mitään treenijuttuja.Ois kyllä siistii pakkispikkujoulut, siellä kyllä karisis kuvitelmat ihmisistä kummasti millaiseksi heidät on ajatellut.
Loppu on lähellä. Viikon.se on pian taas päivä lähempänä kuolemaa
Näin minä tein. Ja olen maksanutkin yhdestä nettikurssista.Koska youtube on ystävä, niin sieltä voi opetella sen hiihdonkin tekniikan tai vaikka koodaamista.
Toki valkku antaa nopeat tipsit, mutta ilmaiseksi saa apuja internetsistä katsomalla tekniikkavideoita.
x2 tämä viikonloppuna.pikkujoulut
Jos kuulee ääniä niin, että itse pystyy ymmärtämään ne harha-aistimuksiksi, niin tuo on varmaan oikea osoite. Sitten jos ne äänet tuntuvat Jumalan, ufojen tai päähän asennetun mikrosirun lähettämiltä, on kyseessä oletettavasti kutistajalle sopiva asiakas.vihdoin olisivat vääntämässä lähetettä neurologian puolelle.
Renkaanvaihdot lähellä loppua myös, jos viikonloppuna vielä yhtet.Loppu on lähellä. Viikon.
Vähän suklaatia kenties... Minä ostin tänään Lidlistä marsipaanipötkönVäsytti niin paljon, että piti siirtyä mustikkasopan ääreen taukohuoneeseen.
Tässä olenkin jo selaillut jouluherkkujen ohjeita.Vai Sylvin salakuljettamien herkkujen ääreen![]()
Näin olen itsekin ymmärtänyt. Nyt alkavat ymmärtää psykiatriallakin.Jos kuulee ääniä niin, että itse pystyy ymmärtämään ne harha-aistimuksiksi, niin tuo on varmaan oikea osoite. Sitten jos ne äänet tuntuvat Jumalan, ufojen tai päähän asennetun mikrosirun lähettämiltä, on kyseessä oletettavasti kutistajalle sopiva asiakas.
Jos homma pysyy kasassa vielä reilun kaks viikkoa niin voit viedä rouvan katsomaan kalustoa.Kohta alkaa 5 viikko, ei oo lähtenyt käsistä eikä nainen
Mihkäs aletaan piirtelee rasteja?