Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos homma pysyy kasassa vielä reilun kaks viikkoa niin voit viedä rouvan katsomaan kalustoa.
Onnäköjään its-päivän paraati tänä vuonna Lahdessa.
Just huomasin asian itekkin ja pohdin ihan samaa, häntä kiinnostanee kuin noin kilo sitä itteään mutta koskas naisilta on ennenkään mitään kysytty.

Satans, hirvee nälkä, ei mitään järkevää kaapissa ja särkee koko hemmetin otsalohkoa silmineen päivineen, kun koittanu kahlata kaiken maailman paskadokumentaatioita koko päivän. Plus tietty vähän testata yhtä mokkulaa samalla.

Pizzan tilaamiseksi menee..

gaahl-satan-wine.gif

Tulin just silloin tänne... siis liityin ryhmään just silloin kun oli viimeiset risteilyt ja varmaan pikkujoulutkin. Ei kehannut silloin vielä moisiin koittaa mukaan kun ei "tuntenut" ketään.

Mä lähden heti pakkiksen pikkujouluin tai mihin vaan kekkereihin. Ei sinänsä mikään yllätys.
Olen kaatiksen miiteissä käynyt joskus ja oli kyl kivaa sielläkin.

Jotain Suokin juttuja on ollut sillä aikaa kun mä olen täällä maleksinut mutta en oo koskaan päässyt kun on aina ollut jotain.
Nykyään vain enää työt haittaa jumppaa ja humppaa.

Piti oikein miettiä onko tullut nähtyä ketään pakkislaista, ainoastaan yksi urospuolinen pikaisesti tänä kesänä.
Asiaan ei liittynyt juhlintaa vaikka tilaisuudessa oli läsnä olut, alkoholittomana eikä edes avattu. Ovat muuten vieläkin jääkaapissa.

Piti oikein miettiä onko tullut nähtyä ketään pakkislaista, ainoastaan yksi urospuolinen pikaisesti tänä kesänä.
Asiaan ei liittynyt juhlintaa vaikka tilaisuudessa oli läsnä olut, alkoholittomana eikä edes avattu. Ovat muuten vieläkin jääkaapissa.
Eissaat, onko ne vieläkin juomatta:LOL:

Mä halusin muutamia tavata.
Koska totuus on tarua ihmeellisempää.

Yleensä ottaen pidän ihmisistä. Joskus jopa aluksi tyhmätkin voi osoittautua tosi kivoiksi.

Mä halusin muutamia tavata.
Koska totuus on tarua ihmeellisempää.

Yleensä ottaen pidän ihmisistä. Joskus jopa aluksi tyhmätkin voi osoittautua tosi kivoiksi.
Ihan mielellään tapaisi, niin miehiä kuin naisiakin.
Veikkaan että he jotka ei ole kauhean ärsyttäviä forumilla kirjallisesti niin tuskin on sitä sen enempää livenäkään.

Back
Ylös Bottom