Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mee möllöttään sinne musiikkiesitykseen. Siellon naisiakinolisiko kunteilla maustetyttöjen musiikkiesiintyminen vaihtoehto jos toinen vaihtoehto olisi yksin möllöttämistä valitsemassasi paikassa (yksin möllötystä siis on ohjelmassa jo jokainen arki-ilta, se ei ole mikään erityislaatuinen vaihtoehto)
nyt on kuntit tiukka paikka, en osaa päättää
Mee möllöttään sinne musiikkiesitykseen. Siellon naisiakin![]()
#pyöräilijänsää
Onko muita kutsuttu kuin TJJ ja se pipopää?lauantaina voisin, jos en muuta keksi, mitä muuta keksisin? lonely,onely pikkujoulut @huhtapub
View: https://youtu.be/t6dZiQldTT4
Maustetytöt ehdottomasti!
Paikallisen instituution nimi on muuten Julkula. Siellähän Sylvikin on ollut moninaisissa rooleissa: työntekijänä (oli avaimet ihan jokaiseen oveen), neuromodulaatiopoliklinikan asiakkaana sekä osastohoidokkina (ei avaimia).
Tämä on vertauskuva minun syksystäni. Alkoi reippaalla otteella ja lujalla uskolla, mutta ponnistus ei kantanut ihan loppuun asti
Jos se lähtee sillä, millä se "tulee"..?Herranjumala kuunteletteko te vielä lisää musiikkia?? Eikö lääkäri ole kieltänyt?
Tämä muuten hyvä huomio.vittu sä oot lahdesta![]()
Elämästäni.Tämä on vertauskuva minun syksystäni.
Minä osallistuisin varmasti, jos ei olisi niin pitkä matkaOis kyllä siistii pakkispikkujoulut, siellä kyllä karisis kuvitelmat ihmisistä kummasti millaiseksi heidät on ajatellut.
Jos ihmiskunta lentää avaruudessa, niin eikö tämän pitäisi olla mahdollista?!Olisihan se hienoa, jos voisi muuttaa piporadion ihan ääneksi.
Kaiutin soittaisi kappaleita ja muutkin kuulisi.