Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tylsää.

2 viikkoa jäljellä saikun loppuun !!!!!!

viimenen yö menossa ja huomenna iltaan, viikon aikana nukkunu 4-5h yössä/päivässä:itku:

ma 8h töitä
ti, ke, to 12h töitä
pe 16h töitä
kiitokseksi huutoa ja rähjäämistä
tämän hetkinen olotila - tiedän mitä kautta työpaikalle pääsee sisään ilman että hälyttimet laukeaa... vois hiippailla sisään ja laittaa itsensä roikkumaan varaston puolelle narun jatkoksi. Siinäpähän miettivät että miksi....

kyllä se olis parempi kun ei tekis oikeita töitä ollenkaan, kai sitä rahaa jostain keksii:rolleyes:

Heti paistaa läpi ne, jotka ei seuraa tätä treadiä säännöllisesti :whip: ^^^

....viikon aikana nukkunu 4-5h yössä/päivässä:itku:
toi on normaali rytmi mulle aina työarkena, hyvä jos edes osaan nukkua kuutta tuntia arkiyönä...putkeen.....onneksi vielä lomaa jäljellä...huuh...

Illan leffa: Commando :rock:
Tuli katsottua tänään (taas!) itsekki! Pienissä kaljoissa toki Mikin ohjeen mukaan toki. Tosin ilman kyseistä herrasmiestä. :(

toi on normaali rytmi mulle aina työarkena, hyvä jos edes osaan nukkua kuutta tuntia arkiyönä...putkeen.....onneksi vielä lomaa jäljellä...huuh...

jos on jääny alle 7h yöunet niin sit oon nukkunu vielä päivällä, vetää aika väsyneeks

böörörörö, kohta nukkumaan. Hullut juhlat tiedossa alkavaksi 13h päästä Rrärätäättäätä!!!

Ajattelin ehdottaa tänään muijalle kirpparikierrosta:hyper:
Are i fucked up or am I. Toisaalta viimeinen kohde ei ole kirppis vaan Hot Lips, hä-hä-hää:dance2:
Hei mutta maikkarilta tulee nyt joku Tarzan:rock:

oli vähä rähinää eilen.. joku potkas nenään.. joku homo manne. tänään se kuolee..

Back
Ylös Bottom