Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

WTF! :wtf:

Oliko rautainen teos?
No oli! Kuten sanottu, oli kuin pikkulapsen käsikirjoittama. Juonta ei oikeastaan ollut.. Mutta kuka juonta edes tarvitsee, tuollaiseen elokuvaan?

Arska meni koko tietokonepelimäisen leffan läpi kuin jollain immortal-moodilla, siihen ei mikään tehonnut. Ainoa kerta, kun John Matrix ees vähän haavoittui, toimi ainoastaan tekosyynä paljastaa Arnoldin komea ylävartalo.
Melkein kiihotuin, kun näin Arskan kolossaalisten lihasten värähtelevän sarjatulen rekyylin voimasta. Siinä se elokuvan suurin viehätys varmaan onkin :haart:

Oli kyllä aika tykki leffa :rock:

jawhead: Se mitä kuuluu hompit on ihan paska läppä. En oo varma kumpi käytti sitä ensin, sinä vai Sniffari. Ketonen & Myllyrinne on muutenkin menettänyt vähän hohdokkuuttaan.

Katsoin just Commandon, käsikirjoitus oli kuin kymmenvuotiaan pojan tekemä. Eli just kova! Mulle tuli pakonomainen tarve kosketella itseäni joka kerta, kun Arska otti paidan pois.

Ja kyllä, näin Commandon nyt ekaa kertaa ikinä.
se olin minä ennenkun ees ketosta tuli.. se vasta sai mut käyttämään sitä täälä

Katoin Miami Inkiä, pakko päästä neulan alle. Oon miettiny et ottais tohon puoliksi korvan taakse jotain, en oo vielä päättäny mitä. Tai sitten käteen, tohon peukalon ja etusormen väliin.

mua kans himottas uus kuva. Pitää vaan ottaa et palkka tulee..
Älä mee ottaa mihinkää noin näkyvään paikkaan vielä, oot niin junnu et kadut sitä myöhemmin :D
ite haluisin sormiin BORN TO ****

Katoin Miami Inkiä, pakko päästä neulan alle. Oon miettiny et ottais tohon puoliksi korvan taakse jotain, en oo vielä päättäny mitä. Tai sitten käteen, tohon peukalon ja etusormen väliin.
Löytyykö leimaa jo ennestään?

Itellä on neljä ja yks varma kuva minkä aion ottaa toiseen reiteen ja luultavasti otan vielä lisuketta tohon alaselän alle. Sitten oli kans yks vähän isompi proggis mielessä selälle, mut se saa odottaa vielä :D

e: Oon myös samaa mieltä Fuhrerin kanssa. Ei kannata vielä hankkia mitään noin näkyvään paikkaan, koska voi olla ongelmaksi työnhaussa. Jotkut työnantajat ei vaan tykkää ja se ois harmi että hyvä duuni meni sivu suun tollasen takia :(

mua kans himottas uus kuva. Pitää vaan ottaa et palkka tulee..
Älä mee ottaa mihinkää noin näkyvään paikkaan vielä, oot niin junnu et kadut sitä myöhemmin :D
ite haluisin sormiin BORN TO ****

Korvantausta ei olis näkyvä paikka, haluisin sen silleen et vois tarvittaessa hiuksilla peittää... Ranteessa mulla on jo, sisäpuolella siis. Päivääkään en oo katunut :) Mihinkään alaselkään, olkapäähän, niskaan tms. tavalliseen paikkaan en halua... tai no tohon lantioon vois kyllä ottaa, ton mikä-toi-nyt-on-luun päälle, sivuun.
Ei mitään tekstejä, ne vasta kaduttaakin myöhemmin :D

e. T-Byrd, löytyy lintu (:D) sisäranteesta.

Commando on kunnon viihdettä. :rock:
80- ja 90-luvulla tehtiin vielä kunnon elokuvia, nykyää suurin osa on vaan jotain ihme elämyksellistä paskaa.

Itseäni himottaisi kanssa ottaa uusi tatuointi, on ollut jo pidemmän aikaa tiedossa kuvakin. Mutta ne maksaa, ja aika iso kuvakin se olisi minkä ottaisin.

Löytyykö leimaa jo ennestään?

Itellä on neljä ja yks varma kuva minkä aion ottaa toiseen reiteen ja luultavasti otan vielä lisuketta tohon alaselän alle. Sitten oli kans yks vähän isompi proggis mielessä selälle, mut se saa odottaa vielä :D

e: Oon myös samaa mieltä Fuhrerin kanssa. Ei kannata vielä hankkia mitään noin näkyvään paikkaan, koska voi olla ongelmaksi työnhaussa. Jotkut työnantajat ei vaan tykkää ja se ois harmi että hyvä duuni meni sivu suun tollasen takia :(

Juu ! Ei liian näkyviä kuvia ja metallinpaljastimesta ois hyvä päästä läpi. Eli ei lärviä täyteen metallia.:D

Commandossa ei oo mitään järkeä :rock:

Todella epäuskottava leffa, jossa henkilöiden reaktiot ei oo mitenkään realistisia missään vaiheessa. "Juoni" on täyttä kuraa.

...

Mutta Arska on vaan niin järkyttävän iso ja kova jätkä! Hakkaa kaikki! Commando on paras!

Mun on pakko lopettaa pakkistelu tältä päivältä ja aloittaa itseni koskettelu Arskan mahtavan massiivisia muskeleita ajatellen.

Se soutukohtaus, jossa Arnoldin pikku speedoihin tungetun järkälemäisen vartalon joka lihas värähtelee, on kuuminta hottia!

[/B]
Juu ! Ei liian näkyviä kuvia ja metallinpaljastimesta ois hyvä päästä läpi. Eli ei lärviä täyteen metallia.:D

Oon asiakaspalvelutyössä, ei oo ollu ongelmia ranteen kanssa :)
Metallinpaljastin piippaa tästä lähtien aina, polvi täynnä rautaa ja kielessäkin vielä. Tosin kieli ei oo koskaan piipannut vaikka on toi ollut jo joku 4v.

Paljon ootte muuten maksanut tatuoinneistanne? Sori, tää kuuluis oikeasti tonne tatskat-treadiin, mutta tälleen nopeesti ohimennen kysäsen. Kun mulla on ollu vaan sellaset kokemukset, että pari ekaa teki frendi, joista toinen oli ilmanen. Sitten kun viimeksi kävin yhdellä nykyään ammattilaisella, niin käski mun keksiä hinnat niille ite. Olin eka hieman pihalla ja keksin jotain päästä ja kaveri vaan sanoi mulle: "jos toi on sun mielestä hyvä hinta, niin ok". Sitten se väänsi mulle leimat ihoon...
Pitäis varmaan sille soitella jossain vaiheessa. Nykyään kaverilla on oma pulju Leppävaarassa.

e: Katos pyssykin taas "mestoilla" :D

Ainakin mitä itse olen kysellyt nykypäivän hintoja niin kovasti ne ovat nousseet siitä kun viimeksi otin kuvan, tosin niin ne on noussut kaikki muutkin hinnat.

Oon asiakaspalvelutyössä, ei oo ollu ongelmia ranteen kanssa :)
Metallinpaljastin piippaa tästä lähtien aina, polvi täynnä rautaa ja kielessäkin vielä. Tosin kieli ei oo koskaan piipannut vaikka on toi ollut jo joku 4v.
Meillä ei asiakaspalveluhommissa duunareilla ole näkyviä lävistyksiä naamassa (ehkä muutama pieni poikkeus). Tatuoinnitkin on piilossa paitojen alla.
Itsellä on aika iso Suomen leijona kantasormus, jota on tuijoteltu.:D Mut en oo duunari.

60e maksoin, vähintään sen verran maksaa ihan minkä kokoinen tatuointi tahansa. Ei mun mielestä kauhean paha, tää on n. 5cm korkea ja pari senttiä leveä.

e. pyssy, joo ei meilläkään saa olla näkyviä lävistyksiä... Mulla on tosiaan kielessä, mutta se ei olekaan näkyvä paikka. Tatuoinnista olin ensin tosi huolissani ja pyysin pomolta luvan siihen. Oli kuulemma ok, koska kuva on suht neutraali ja tarvittaessa pystyn peittämään vaikkapa jollain paksulla rannekehöskällä.

Paljon ootte muuten maksanut tatuoinneistanne? Sori, tää kuuluis oikeasti tonne tatskat-treadiin, mutta tälleen nopeesti ohimennen kysäsen. Kun mulla on ollu vaan sellaset kokemukset, että pari ekaa teki frendi, joista toinen oli ilmanen. Sitten kun viimeksi kävin yhdellä nykyään ammattilaisella, niin käski mun keksiä hinnat niille ite. Olin eka hieman pihalla ja keksin jotain päästä ja kaveri vaan sanoi mulle: "jos toi on sun mielestä hyvä hinta, niin ok". Sitten se väänsi mulle leimat ihoon...
Pitäis varmaan sille soitella jossain vaiheessa. Nykyään kaverilla on oma pulju Leppävaarassa.

e: Katos pyssykin taas "mestoilla" :D

;) Edit : Juu netti toimii taas ja helvetillinen kiire oli viime viikolla duunissa. Nyt viikonloppu treeniä, hyvää safkaa ja relaa.

kannattaa tuntee kavereita jotka ovat niitä koko ikänsä tehneet.. ja laatu kannattaa tarkistaa niiden omalta iholta.

60e maksoin, vähintään sen verran maksaa ihan minkä kokoinen tatuointi tahansa. Ei mun mielestä kauhean paha, tää on n. 5cm korkea ja pari senttiä leveä.
Jaiks, tais olla heebolla alennukset meneillään, kun duunas mun kaikki neljä 110 eurolla samalla kertaa... En usko, että enää niin halvalla lähtis :)

e. pyssy, joo ei meilläkään saa olla näkyviä lävistyksiä... Mulla on tosiaan kielessä, mutta se ei olekaan näkyvä paikka. Tatuoinnista olin ensin tosi huolissani ja pyysin pomolta luvan siihen. Oli kuulemma ok, koska kuva on suht neutraali ja tarvittaessa pystyn peittämään vaikkapa jollain paksulla rannekehöskällä.
Meillä töissä huomio kiinnittyy aika paljon käsiin ja valitettavasti tuollaista lupaa ei voisi antaa. Mutta tuo fakta tatuoinneista on henkilökunnalla tiedossa. Ei näkyviin paikkoihin.
Mäkin haluaisin käyttää töissä pentagrammi sormusta. Mutku en voi...:rolleyes:

edit :Hyvää yötä kaikille kullannupuille.

Lamb of God - Walk With Me In Hell
http://www.youtube.com/watch?v=6NvntVb0Q_o
SLAYER -Seasons in the abyss
http://www.youtube.com/watch?v=Wb9aHGR4FCA

Back
Ylös Bottom