Kaveri kertoi about vuosi sitten kun oli vähän neitinsä sormet eksyneet perzeeseen, niin oli kuulemma tullut saman tien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se väärin oo!

Luin muuten Sinkkukerhon viestit läpi enkä voinut olla repeilemättä KOKO AJAN. Pari limaisen äijämäistä poikamiestä ihmettelee, miksei niitä naisia tule..
Onpa hiostava ilma vaikkei nyt vähän pilvistä onkin. On tylsää ja kaikki on perseestä; tilanneraportti Kaakkois-Suomesta :D
Kyllähän ihan noin niinkuin asiallisissa yhteyksissä [esim lääketieteelliset jutut] spermaa on mahdollisuus ottaa talteen vain eturauhasta hieromalla, eli ei vaadi itse peniksen koskettelua tavanomaisessa mielessä. Jos kuitenkaan ei ole mistään kliinisestä toimenpiteestä kysymys niin moni kokee sen "muualta koskettelun" aika tärkeänä osana kyseistä tapahtumaa. Tämän takiahan miehille on kehitelty kaikenlaisia "aneroksia" ym välineitä koska miehen fysiikka nyt vaan sattuu noin toimimaanEi se väärin oo!
Mutta niin, 90% se toimii aika... hmm... erikoisella ja nopealla tavalla verrattuna muuhun. Voi olla kyllä ikävä tunne aluksi mut sitten se ikävä muuttuu useimmiten joksikin muuksi ja sitten...
Useimmille taitaa kuitenkin olla alusta asti ihan kivaa kunhan vaan kehtaa/uskaltaa. Nämä on näitä ihmisen anatomian ihmeitä![]()

En sanaakaan ymmärtänyt mutta kylläpä kuulosti kiihottavalta![]()
:whip:Tiedäksä mistä se johtuu? Siitä että sanojana oon mä... ;)
:omakehueihaise:
Voin puhua vaikka binäärilaskuista, meatotomiasta tai hsdpa:sta ja se kiihottaa:whip:
hartiat leveni heti ja penkistä nousee ainakin 10kg enemmän kun ennen:dance:helkkari, tänään mua ei pysäytä mikään!!:evil:Onko näin? Tollasethan pitää sitten ownata.jiihaa sain uudet pakkispaidat käsiini ja en meinaa pysyä housuissanihartiat leveni heti ja penkistä nousee ainakin 10kg enemmän kun ennen:dance:helkkari, tänään mua ei pysäytä mikään!!:evil: