Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lol, voip olla hankalaa saada minkäänlaista kroppaa takas,
mikä oli 9. luokalla :D
Ja jos nyt et sen ikäisiä poikia tahi pedofiilisetiä tahi oululaisia tae-kwon-do-opettajia jahtaa, niin hyvä ettet saakaan takaisin, onhan se nastaa että nainen näyttää naiselta.

Nojaa, tarkoitin lähinnä niitä suhteita, mitä silloin oli ja sitä lihaksikkuutta. Tosin väittäisin, etten hirveän paljon enemmän naiselta näytä nytkään, eihän mulla ysiluokasta ole kuin pari vuotta ;)

9.luokkalaisen tytön kroppa... :kuola:

Oon edelleen sitä mieltä että noin kolmikymppisenä nainen on parhaimmillaan. Riippuu toki naisesta. Jos nainen ei pidä huolta itsestään, rupsahtaminen saattaa alkaa jo siinä kahdenkympin tienoilla. Eli varo vaan, Alyssa!

Voi ei, mullekin tulee kohta ikäkriisi. Ihan hullua että oon 2 vuoden päästä 20v :eek: Sit pitäis olla jo vähän niinku aikuinen.

Oon edelleen sitä mieltä että noin kolmikymppisenä nainen on parhaimmillaan. Riippuu toki naisesta.

Mites nyt tuota mieltä oot? Pakko tälleen noin kolmekymppisenä kysyy...:D

Sit pitäis olla jo vähän niinku aikuinen.

No huh, nyt sä kyllä vitsin murjaisit. Kuka sellasta väittää että pitäis olla?

:kuola:
No ei todellakaan pitäis.

Senkin teinihaukka.
Ai ei vai? No hyvä :)
Tosin laitoin tossa yks päivä palkkakuitteja kansioon ja merkkailin laskuja maksetuksi, se sai vähän pelkäämään että tästäkö tää aikuisuus nyt lähtee :(

Sit kun on kolkyt niin saa miettiä, että pitäskö sitä vähän aikuistua...

:D

Muttei oo pakko...

Mites nyt tuota mieltä oot? Pakko tälleen noin kolmekymppisenä kysyy...:D
Kolmikymppinen nainen on kypsä, kokenut ja itsevarma. 35-vuotiaanahan nainen on myös ilmeisesti viriileimmillään.

Mutta myös nuoret ja (muka) viattomat tytöt on jees. Joka iässä on hyvät (ja huonot) puolensa.

Tosin laitoin tossa yks päivä palkkakuitteja kansioon ja merkkailin laskuja maksetuksi, se sai vähän pelkäämään että tästäkö tää aikuisuus nyt lähtee :(
:lol2:

:lol2: tää kypsä, kokenut ja itsevarma tapaus lähtee nyt ompelemaan itselleen synttärimekkoa äidin luokse.

Pitäkää pulju pystyssä ;)

Politiikassa kaikki muu on paskaa paitsi kusi.

:lol2:
hyvin sä vedät tuolla tarina ketjussa...

vittu kun miitissä vedän sua sitten takas takaa ja maksan kalavelat...

luonnossa...

koko Tertun voimalla ja kovaa, syvään ja tappiin asti...

Joka holeen...

uuh jeah...
ei kai oo tylsää ja loma mädännyttäny sun aivoja...?

panen sulle päähän jotain kivaa juttua sitten...

edit: et sä oo C hidas, vaan just sopivan nopee mulle... Tullaan aina samaan aikaan...

Sun naamalles tulee miljoonia vahinkoja sitten, kun Columbu heittää lastit...

Se on hidas, mutta nopee lataan.......

Niin kuumaa juttua, et pakko mennä ulos loppupäiväks huilaan...

pitäkää hauskaa....

Ootteko nähny Road tripin? Siinähän E.L. ejakuloi aika äkkiä, kun nainen työntää kumihanskalla peitetyn kätensä peräreikään. Toimiikohan tuo todella noin?

Back
Ylös Bottom