Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No ei sitä nyt heti lennä jos työntää/työnnetään sormi anaaliin. Tuskin kukaan nyt luulikaan että se olisi joku sperma-automaatti. Tarvii siihin tietty jotain muutakin kuin sormen pyllyn:lol2: Kyllähän se edesauttaa asiaa , en mä sitä kiistä, joskus aika paljonkin, ettei tässä nyt ihan väärillä jäljillä olla.

Edit. Dinholle vielä että en kiistä myöskään sitä että sun frendille on noin sattunut, tainnut olla kaveri suht herkässä tilassa, tyyliin viikon selibaatti tms.

Jutut on juttuja.

Luin muuten Sinkkukerhon viestit läpi enkä voinut olla repeilemättä KOKO AJAN. Pari limaisen äijämäistä poikamiestä ihmettelee, miksei niitä naisia tule..

Kyllähän ihan noin niinkuin asiallisissa yhteyksissä [esim lääketieteelliset jutut] spermaa on mahdollisuus ottaa talteen vain eturauhasta hieromalla, eli ei vaadi itse peniksen koskettelua tavanomaisessa mielessä. Jos kuitenkaan ei ole mistään kliinisestä toimenpiteestä kysymys niin moni kokee sen "muualta koskettelun" aika tärkeänä osana kyseistä tapahtumaa. Tämän takiahan miehille on kehitelty kaikenlaisia "aneroksia" ym välineitä koska miehen fysiikka nyt vaan sattuu noin toimimaan :) Ei se väärin oo!

Mutta niin, 90% se toimii aika... hmm... erikoisella ja nopealla tavalla verrattuna muuhun. Voi olla kyllä ikävä tunne aluksi mut sitten se ikävä muuttuu useimmiten joksikin muuksi ja sitten... :hyper:

Useimmille taitaa kuitenkin olla alusta asti ihan kivaa kunhan vaan kehtaa/uskaltaa. Nämä on näitä ihmisen anatomian ihmeitä :)

Onpa hiostava ilma vaikka nyt vähän pilvistä onkin. On tylsää ja kaikki on perseestä; tilanneraportti Kaakkois-Suomesta :D

Onpa hiostava ilma vaikkei nyt vähän pilvistä onkin. On tylsää ja kaikki on perseestä; tilanneraportti Kaakkois-Suomesta :D

Samantyylistä Lounais-Suomessa.

Kuolen tylsyyteen. Koitin nukkua, lukea ja katsoa telkkaria, mutta mistään ei tule mitään.

Kyllähän ihan noin niinkuin asiallisissa yhteyksissä [esim lääketieteelliset jutut] spermaa on mahdollisuus ottaa talteen vain eturauhasta hieromalla, eli ei vaadi itse peniksen koskettelua tavanomaisessa mielessä. Jos kuitenkaan ei ole mistään kliinisestä toimenpiteestä kysymys niin moni kokee sen "muualta koskettelun" aika tärkeänä osana kyseistä tapahtumaa. Tämän takiahan miehille on kehitelty kaikenlaisia "aneroksia" ym välineitä koska miehen fysiikka nyt vaan sattuu noin toimimaan :) Ei se väärin oo!

Mutta niin, 90% se toimii aika... hmm... erikoisella ja nopealla tavalla verrattuna muuhun. Voi olla kyllä ikävä tunne aluksi mut sitten se ikävä muuttuu useimmiten joksikin muuksi ja sitten... :hyper:

Useimmille taitaa kuitenkin olla alusta asti ihan kivaa kunhan vaan kehtaa/uskaltaa. Nämä on näitä ihmisen anatomian ihmeitä :)

En sanaakaan ymmärtänyt mutta kylläpä kuulosti kiihottavalta :kuola:

En sanaakaan ymmärtänyt mutta kylläpä kuulosti kiihottavalta :kuola:

Tiedäksä mistä se johtuu? Siitä että sanojana oon mä... ;)

:omakehueihaise:

Voin puhua vaikka binäärilaskuista, meatotomiasta tai hsdpa:sta ja se kiihottaa :kuola: :whip:

jiihaa sain uudet pakkispaidat käsiini ja en meinaa pysyä housuissani:hyper:hartiat leveni heti ja penkistä nousee ainakin 10kg enemmän kun ennen:dance:helkkari, tänään mua ei pysäytä mikään!!:evil:

Olipa kivaa olla koko päivä saimaalla veneilemässä ja grillailemassa saaressa! :haart:
Kohta lisää bisseä ja kaverille porealtaaseen köllimään.

Serranot voisin katsella ja samalla tuudittautua uneen.

Back
Ylös Bottom