on on. tää sulkkispaita on ihan ehdoton ykkönenOnko näin? Tollasethan pitää sitten ownata.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on on. tää sulkkispaita on ihan ehdoton ykkönenOnko näin? Tollasethan pitää sitten ownata.

Vitsillähän mä tuon sanoin :piis:En minä ole semmoinen. Nyt olet Columbu ymmärtänyt täysin väärin. :(
Teree! Tuli tossa turussa käytyä tänään ja perjantaina sitten uudestaan![]()

Oisin kyllä voinut tulla moikkaamaan, mut sain sen varmistuksen lähtöön sellaseen kellon aikaan etten enää ollu pakkiksella.Meinasin kysyä että mikset tullu moikkaamaan mut unohdin etten ookkaan nyt turussa :D
En olis ikinä uskonut että mulla on ikävä kaupunkia, joka tunnetaan myös nimellä Suomen perse...![]()
)Oisin kyllä voinut tulla moikkaamaan, mut sain sen varmistuksen lähtöön sellaseen kellon aikaan etten enää ollu pakkiksella.
Missäs sä nyt sitten oot? Mulla jo nyt on ikävä Turkua, ja varsinkin turkulaisia naisia ;) ()

Meinasin kysyä että mikset tullu moikkaamaan mut unohdin etten ookkaan nyt turussa :D
En olis ikinä uskonut että mulla on ikävä kaupunkia, joka tunnetaan myös nimellä Suomen perse...![]()
Okei.. ens kerralla sitte tulen kaffettelemaan :D
Käytiin kaverin kans ostoksilla. Ei oikeen löydetty mitään muuta paikkaa kun Hansa, kun ei myllyynkään jaksettu lähteä. Missä siellä on lisää kauppoja??
PS. Kebab on pirun halpaa turussa verrattuna mitä se raumalla maksaa.. siellä 3.90€, täällä 6.00€.
Ja sääää oot sen reikä.. :D
Juujuu, no olihan hansallaki H&M. Sitä kyl ihmeteltiin et miks siinä ihan vieresessä talossa on kans. Luulis haittaavan bisnestä.. Ei siellä toisella puolella jokea sitte mitään kauppoja oikeastaan taidakaan olla?No... ööö... siinä on se uus joku kolmiojuttu, ihan hansan vieressä, siel on hennes, gina tricot, pari kenkäkauppaa ja jotain. se on ihan jees, sellanen pikkunen. sit kun menee yliopistonkatua (se kävelykatu) niin löytyy kans hiukan mut siinä se sit oikeestaan onkin. Turussa on kovin pieni keskusta, se on ehkä yks niistä harvoista miinuksista mitä tulee mieleen.
Parhaat kebumestat löytyy varissuolta, mutta sinne harva uskaltautuu ;D
Tääl ei oikeastaan oo paljoo porukkaa kaupungilla koskaan. Se on toisaalta hyvä juttu, mutta toisaalta huono.. Kauppojakaan täällä ei ole paljoa verrattuna just esim. turkuun. Jos on tekemistä niin sitä on riittävästi, jos sitä ei ole niin sitä ei ole sitten lainkaan. (Asun siis raumalla).Miltä se muuten tuntuu asua siellä muualla suomessa? Riittääkö tekemistä?
(Asun siis raumalla).
Täällä raumalla sitten taas kaikilla on just ne samat vaatteet joita näistä vähistä vaatekaupoista saa. Ykköskauppana taitaa olla "Hollywood".En osaa noista henneseistä sanoa muuta kuin että kun katsoo Turun katukuvaa ja siellä vilistäviä tusinateiniblondeja, voi päätellä aika hyvin että hennesillä on kysyntää täällä... tai siis siellä. Gina Tricotistakaan ei uskalla mitään ostaa, koska kaikilla on just nyt niitä vaatteita. Odotan varmaan joku 6kk minimissään ennen kuin ostan sieltä yhtään mitään...
Mun äiti on muuttamassa raumalle :D Ja pikkusiskot.