Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huhuh, onpas ollu raskas pvä.. Kai sitä salille viel vois mennä :D

Mitäs te ootte heterostellu täälä oikee?

on tää raskasta olla töisä katolla ei paljo huvittanu salil lähtä ku oli iha poikki 4litraa tuli juotua eikä kertaakaan kusella. kotia pääsi ni 3tuntia unta ja kohta nukkuu taas ja 6ylös.
mennee treenit iha vituks

Teree! Tuli tossa turussa käytyä tänään ja perjantaina sitten uudestaan :)

Tere tere vana kere.

Mitä hompit?

Teree! Tuli tossa turussa käytyä tänään ja perjantaina sitten uudestaan :)

Meinasin kysyä että mikset tullu moikkaamaan mut unohdin etten ookkaan nyt turussa :D
En olis ikinä uskonut että mulla on ikävä kaupunkia, joka tunnetaan myös nimellä Suomen perse... :rolleyes:

Meinasin kysyä että mikset tullu moikkaamaan mut unohdin etten ookkaan nyt turussa :D
En olis ikinä uskonut että mulla on ikävä kaupunkia, joka tunnetaan myös nimellä Suomen perse... :rolleyes:
Oisin kyllä voinut tulla moikkaamaan, mut sain sen varmistuksen lähtöön sellaseen kellon aikaan etten enää ollu pakkiksella.
Missäs sä nyt sitten oot? Mulla jo nyt on ikävä Turkua, ja varsinkin turkulaisia naisia ;) (:kuola:)

Oisin kyllä voinut tulla moikkaamaan, mut sain sen varmistuksen lähtöön sellaseen kellon aikaan etten enää ollu pakkiksella.
Missäs sä nyt sitten oot? Mulla jo nyt on ikävä Turkua, ja varsinkin turkulaisia naisia ;) (:kuola:)

Damn, no ens kerralla sitten :D oon nyt täällä maaseudulla, vanhempien nurkissa, ainakin seuraavat 4vkoa. Turku on kyllä näppärä kaupunki, tosin sieltä täytyy lähteä pois ennen kuin osaa arvostaa :)

Okei.. ens kerralla sitte tulen kaffettelemaan :D
Käytiin kaverin kans ostoksilla. Ei oikeen löydetty mitään muuta paikkaa kun Hansa, kun ei myllyynkään jaksettu lähteä. Missä siellä on lisää kauppoja??

PS. Kebab on pirun halpaa turussa verrattuna mitä se raumalla maksaa.. siellä 3.90€, täällä 6.00€.

Jos en Helsingissä asuis, niin ehdottomasti Turussa asuisin. Mukava kaupunki, pari kertaa tullu käytyä.

e. Miltä se muuten tuntuu asua siellä muualla suomessa? Riittääkö tekemistä?

Ja sääää oot sen reikä.. :D

Okei.. ens kerralla sitte tulen kaffettelemaan :D
Käytiin kaverin kans ostoksilla. Ei oikeen löydetty mitään muuta paikkaa kun Hansa, kun ei myllyynkään jaksettu lähteä. Missä siellä on lisää kauppoja??

PS. Kebab on pirun halpaa turussa verrattuna mitä se raumalla maksaa.. siellä 3.90€, täällä 6.00€.

No... ööö... siinä on se uus joku kolmiojuttu, ihan hansan vieressä, siel on hennes, gina tricot, pari kenkäkauppaa ja jotain. se on ihan jees, sellanen pikkunen. sit kun menee yliopistonkatua (se kävelykatu) niin löytyy kans hiukan mut siinä se sit oikeestaan onkin. Turussa on kovin pieni keskusta, se on ehkä yks niistä harvoista miinuksista mitä tulee mieleen.

Parhaat kebumestat löytyy varissuolta, mutta sinne harva uskaltautuu ;D

Ja sääää oot sen reikä.. :D

No heh heh :jahas:

No... ööö... siinä on se uus joku kolmiojuttu, ihan hansan vieressä, siel on hennes, gina tricot, pari kenkäkauppaa ja jotain. se on ihan jees, sellanen pikkunen. sit kun menee yliopistonkatua (se kävelykatu) niin löytyy kans hiukan mut siinä se sit oikeestaan onkin. Turussa on kovin pieni keskusta, se on ehkä yks niistä harvoista miinuksista mitä tulee mieleen.

Parhaat kebumestat löytyy varissuolta, mutta sinne harva uskaltautuu ;D
Juujuu, no olihan hansallaki H&M. Sitä kyl ihmeteltiin et miks siinä ihan vieresessä talossa on kans. Luulis haittaavan bisnestä.. Ei siellä toisella puolella jokea sitte mitään kauppoja oikeastaan taidakaan olla?
Mä olin ihan tyytyväinen tohon kebuun, vaikk kyl täält raumalta saa laadukkaampaa tavaraa ;)

e. Oon muuten asunut Kaarinassa, mutta siitä on sen verran aikaa etten kuitenkaan kunnolla osaa liikkua turussa.

Miltä se muuten tuntuu asua siellä muualla suomessa? Riittääkö tekemistä?
Tääl ei oikeastaan oo paljoo porukkaa kaupungilla koskaan. Se on toisaalta hyvä juttu, mutta toisaalta huono.. Kauppojakaan täällä ei ole paljoa verrattuna just esim. turkuun. Jos on tekemistä niin sitä on riittävästi, jos sitä ei ole niin sitä ei ole sitten lainkaan. (Asun siis raumalla).

Führer da Jänkhän kauhu :D

En osaa noista henneseistä sanoa muuta kuin että kun katsoo Turun katukuvaa ja siellä vilistäviä tusinateiniblondeja, voi päätellä aika hyvin että hennesillä on kysyntää täällä... tai siis siellä. Gina Tricotistakaan ei uskalla mitään ostaa, koska kaikilla on just nyt niitä vaatteita. Odotan varmaan joku 6kk minimissään ennen kuin ostan sieltä yhtään mitään...

(Asun siis raumalla).

Mun äiti on muuttamassa raumalle :D Ja pikkusiskot.

En osaa noista henneseistä sanoa muuta kuin että kun katsoo Turun katukuvaa ja siellä vilistäviä tusinateiniblondeja, voi päätellä aika hyvin että hennesillä on kysyntää täällä... tai siis siellä. Gina Tricotistakaan ei uskalla mitään ostaa, koska kaikilla on just nyt niitä vaatteita. Odotan varmaan joku 6kk minimissään ennen kuin ostan sieltä yhtään mitään...

Mun äiti on muuttamassa raumalle :D Ja pikkusiskot.
Täällä raumalla sitten taas kaikilla on just ne samat vaatteet joita näistä vähistä vaatekaupoista saa. Ykköskauppana taitaa olla "Hollywood".
Kai säkin tänne raumalle poikkeat aina silloin tällöin? Voin pistää kaffepannun kuumaks ;)

e. Käväsen suihkussa ja sitte tuun taas tänne..

Back
Ylös Bottom