Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mies osaa keskittyä oleelliseen. Läheppä hirvijahtiin ilman makkaraa, niin porukka nauraa ja vittuilee siitä kuus vuottaKun kesken työpäivän ja yksinäisen viikon jälkeen lähetät miehelle viestin jossa kerrot, että haluaisit halia ja pusia ja noin, ja saat vastauksen jonka sisältö on tyyliin:
"Joo no osta grillimakkaraa."
Varmaan merkki siitä, että olen ollut liian herkkis viime aikoina ja alkaa hempeily riittää.
Toki ostin myös:
![]()
Minusta Feikkuli olisi voinut ostaa kostoksi jotain vege-makkaraa "vahingossa".
Joko ei ota sitä mukaan ja saa kuulla vittuilua sen kuusi vuotta, mutta auta armias, jos sen ottaa mukaan. Siitä kuulee vittuilua loppu elämän.

Muuttopäivä! Mun aamuni alkoi pikaisella mutta loistavalla seksillä ihan hyvin nukutun yön jälkeen ja nyt juon kahvia ja katson videoita sosiaalisen median ja idioottipuhelinten pahuudesta. Mies sen sijaan oli rättiväsynyt remonttiuurastuksen takia, vaimo ruikutti kullia seitsemältä aamulla (ja istuu nyt juomassa kahvia) ja nyt mies kiroilee kattolampun irrotuksen kanssa ja juoksee kohta maalarinteippiä lisää kaupasta. Pitäisköhän mun jotenkin tässä aktivoitua myös?
Vain unelmissain. Ei kyllä sinänsä käy kateeksi muuttoprosessia, kun tältä vuodelta parikin ihan tuoreessa muistissa. Ehkä se pitää mut jotenkin visusti paikallaan.Muuttopäivä! Mun aamuni alkoi pikaisella mutta loistavalla seksillä ihan hyvin nukutun yön jälkeen ja nyt juon kahvia ja katson videoita sosiaalisen median ja idioottipuhelinten pahuudesta. Mies sen sijaan oli rättiväsynyt remonttiuurastuksen takia, vaimo ruikutti kullia seitsemältä aamulla (ja istuu nyt juomassa kahvia) ja nyt mies kiroilee kattolampun irrotuksen kanssa ja juoksee kohta maalarinteippiä lisää kaupasta. Pitäisköhän mun jotenkin tässä aktivoitua myös?

Ajattelin kakata.
Et halua ajaa ojaan = kyllä
Haluat ajaa ojaan = ei
siis jos sitä ei ole illalla.