Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vähän kyllä huono puoli tuossa nykysessä gymissä, että suljetaan aivan pirun aikaisin. Noh, ehkä mä en sitten tänään lähre sinne. Maalaan figuja, sillä saa muskeleita.

Tässä paikallisessa pienpanimotuotteessa on maun lisäksi nimi kohdillaan

20181026_203928-600x800.webp

Kun kesken työpäivän ja yksinäisen viikon jälkeen lähetät miehelle viestin jossa kerrot, että haluaisit halia ja pusia ja noin, ja saat vastauksen jonka sisältö on tyyliin:
"Joo no osta grillimakkaraa."

Varmaan merkki siitä, että olen ollut liian herkkis viime aikoina ja alkaa hempeily riittää. :nolo:

Toki ostin myös:

CZmjlZG.png
Mies osaa keskittyä oleelliseen. Läheppä hirvijahtiin ilman makkaraa, niin porukka nauraa ja vittuilee siitä kuus vuotta :LOL:

Kentälle pääsy ongelmitta. Mitä nyt hotellin diskoilta valvotti koko yön.

Ensimmäinen lento vasta 45min ilmoitettu myöhästyvän. Tuleekohan tässä layover Dubaissa?

Minusta Feikkuli olisi voinut ostaa kostoksi jotain vege-makkaraa "vahingossa".

Joko ei ota sitä mukaan ja saa kuulla vittuilua sen kuusi vuotta, mutta auta armias, jos sen ottaa mukaan. Siitä kuulee vittuilua loppu elämän.
:ROFLMAO: Olen tylsä, ostin vaan kabanossia.

Tänään pennun kanssa Pohjois-Karjalaan. Käyn leimauttamassa vanhempani pentuun, niin ei sitten myöhemmin niin paljoa haittaa nuoren koiran riehuminen. Kun onhan se nyt söpö pieni pentu, pitäähän pennun saada leikkiä ja kaikkee. Ja salaa saada jääkaapista makkaraa jne. :rolleyes:

Lavvantai on hyvä päivä. On aikaa aamusta iltaan puuhastella käteenvetohommia.

Pakolliset gummit on jo ruuvattu. Omilla ei niin hoppu. Akkumopolla ei yhtään harmita se työ.

Muuttopäivä! Mun aamuni alkoi pikaisella mutta loistavalla seksillä ihan hyvin nukutun yön jälkeen ja nyt juon kahvia ja katson videoita sosiaalisen median ja idioottipuhelinten pahuudesta. Mies sen sijaan oli rättiväsynyt remonttiuurastuksen takia, vaimo ruikutti kullia seitsemältä aamulla (ja istuu nyt juomassa kahvia) ja nyt mies kiroilee kattolampun irrotuksen kanssa ja juoksee kohta maalarinteippiä lisää kaupasta. Pitäisköhän mun jotenkin tässä aktivoitua myös?

Muuttopäivä! Mun aamuni alkoi pikaisella mutta loistavalla seksillä ihan hyvin nukutun yön jälkeen ja nyt juon kahvia ja katson videoita sosiaalisen median ja idioottipuhelinten pahuudesta. Mies sen sijaan oli rättiväsynyt remonttiuurastuksen takia, vaimo ruikutti kullia seitsemältä aamulla (ja istuu nyt juomassa kahvia) ja nyt mies kiroilee kattolampun irrotuksen kanssa ja juoksee kohta maalarinteippiä lisää kaupasta. Pitäisköhän mun jotenkin tässä aktivoitua myös?

Kuulostaa just hyvältä :LOL:

Vain unelmissain. Ei kyllä sinänsä käy kateeksi muuttoprosessia, kun tältä vuodelta parikin ihan tuoreessa muistissa. Ehkä se pitää mut jotenkin visusti paikallaan. :notworthy:

No nyt ymmärrän, mitä @narunpätkä meinas. En minä tiennyt, että joku oikeasti puhuu Webastosta yleisesti polttoainekäyttöisenä lämmittimenä. Näin näyttää tekevän ainakin Kari Pitkänen Aamulehdessä tänään.

IMAG1176.webp

Juma lauta

on se täälä maalla ainaki puhekielessä aina vepasto, vaikka olisikin oikeasti eeperi tai artikki

Et halua ajaa ojaan = kyllä
Haluat ajaa ojaan = ei

Pitää vaan ajaa hiljempaa niin ei aja ojaan. Ja oja vieläpä aika hyvä vaihtoehto, huonompiakin ois.

Vituttaa olla töissä muutaman tunnin yöunilla, ihan surkea yö :cry: En tiedä johtuuko siitä että 5 yötä sai taas nukkua miehen kanssa vai stressaako nuo aikaiset aamuherätykset alitajuisesti niin ettei sitten nuku kunnolla. Vai vaikuttaako seksi uniin noin paljon :rolleyes: siis jos sitä ei ole illalla.

Back
Ylös Bottom