Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kelit ovat parantuneet.

LRM_EXPORT_67903010078520_20181026_102301282.webp

Minäkään en ole ikinä istunut iltaa insinööriseurassa.

Sen sijaan olen käyttänyt Netflixiä järkevästi! En ole katsonut montaa jaksoa putkeen vaan yhden tai kaksi jaksoa silloin tällöin, vaikka kuinka tekisi mieli katsoa ainakin viisi jaksoa. Tällä hetkellä siis Riverdale menossa ja parasta sarjassa on se, että siinä on Skeet Ulrich. Muutenkin tykkään, kun on noita vanhoja nuorisosarjojen tai -leffojen tähtiä mukana. Mutta Skeet Ulrich :kuola:

Mä saan kyllä jotenkin masokistista nautintoa noista facebookin nettikirppareista.
Jos olen ostamassa niin siellä on joku urpo ja jos olen myymässä niin aina on joku urpo, koskaan ei lakkaa multa hämmennys millaisia ihmisiä ja miten ne aina osaa uudella tavalla yllättää jo muka kaiken kokeneen, kerrassaan ihanaa.

Minäkään en ole ikinä istunut iltaa insinööriseurassa.

pöytäseurueessamme keskiolutravintola cafe bar palaverissa on joskus istunu insinööri, esimerkiksi juhannuksena -15

olemme kes kus telleet hillitysti mm. moottoripyöristä

sinä olet ehkä ollut netissä

Mä sain RuPaulin katottua ja siitä alkoikin samantien Haunting of Hill house tms. pyörimään. Yllättävän koukuttava kauhusarjaks.

Dippainssiopiskelijoiden salakapakat ainakin koluttu moneen kertaan läpi, aikuisten inssien juomatavoista en tiedäkään niin paljon.

pöytäseurueessamme keskiolutravintolassa on joskus istunu insinööri

olemme kes kus telleet hillitysti mm. moottoripyöristä

sinä olet ehkä ollut netissä

Luultavasti olen ollut netissä, kun en pääse juttuihin mukaan. Mutta jaa, onko se insinööri?! En tiennykkää. No sitten vedän edellisen takaisin.

Mä näin kauhiaa unta viime yönä, että viimeisin leikkausarpi aukes töitä tehdessä, se vuoti verta tosi paljon ja mun ihon alla oli matoja. Hyh.

Minä tykkään istua iltaa monenlaisessa seurassa.

Kaveriporukat on niin erilaisia, että mahtuu ihmisiä laidasta laitaan. Tosin, rapajuoppoja ja narkkeja ei kyllä ole.

Insinjöörien kanssa ei saa niin syvällisiä keskusteluita elämästä. Enemmänkin puhutaan tekniikasta ja rahaan liittyvistä asioista. Taas toisaalta toinen porukka, ne jotka ei niin rahaa tienaa, niiden kanssa saa syvällisempiä keskusteluita. Uskon että kyse siitä, että elämässä on aikaa miettiä muutakin kuin työtä, uraa tai rahaa.

Viimeisin mielenkiintoinen kes kustelu on erään rohvessuurin kanssa. Kuulemma hyvin töykeä ja kylmä henkikö. Vajaat 2 h viskit kädessä oli kyllä itselleni ainakin aivan muuta, kuin mitä muut ovat kyseisestä henkilöstä kertoneet. En minä häntä halaamaan ajatellut mennä, vaan kysyä ja kyseenalaistaa hänen eriävät mielipiteensä. Hyvin suju.

Joskus myös tuntemattomien kuuntelu on hyvä harrastus. Kuten Mr. V tekee.

Sama homma kuin @Joxuz lla, erilaista seuraa eri ympyröissä. Itellä on myös rapajuoppoja ja narkkikin mahtuu sekaan.

Toisessa ääripäässä tohtorishenkilöitä, jotka ovat akateemisuuden ruumiillistumia. Kaikkien kanssa tosiaan tulee hyvin juttuun, jutut vaan vaihtelee.

Näin (diplomi)insinöörinä juttelen sujuvasti rahasta, tekniikasta tai henkeviä. Kaikkien kanssa ei vaan oo luontevaa turista kaikista aiheista.

Minä en ole diplomi-insinööri, mutta juttelen asioista sujuvasti ihmisten kanssa. Jos en jostain tiedä niin kuuntelen ja esitän kiinnostunutta. Nykyään jaksan vähemmän esittää kiinnostunutta yhtään mistään. Läheisten asiat kiinnostaa, tuntemattomien ei niinkään.

Back
Ylös Bottom