Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mie ressoon ihan älyttömästi aikasista herätyksistä. Siks miule ei sovi enää mitkää aamu 4 herätykset.

Mulla oli herätys vasta kuudelta mutta koska en oo yhtään aamuihminen, on se minulle aikaisin. Nukkumaan meno venyy ihan aina 00-01 välille. Joskus tosi harvoin ehkä jo 23 nukahtaa, jos esim tuplatreenit tai muuta rasittavampaa liikuntaa ollut ja ajoissa herännyt.

Mulla oli herätys vasta kuudelta mutta koska en oo yhtään aamuihminen, on se minulle aikaisin. Nukkumaan meno venyy ihan aina 00-01 välille. Joskus tosi harvoin ehkä jo 23 nukahtaa, jos esim tuplatreenit tai muuta rasittavampaa liikuntaa ollut ja ajoissa herännyt.

Joo en miekää oo aamuihmisiä. Luontasesti heräilen 10 aikaan, nii jos pitää ittensä repiä vaikka kuutee töihin, kuolema tulee. Joku kasiin meno on kyllä sit jo ok, vaikka ei optimi.

Ookko kokkeillu melatoniinia? Itellä auttaa nukahtamiseen vaikka kroppa kävis vähä kieroksilla.

punainen aurinko nousee

EA3ECDC8-ADD4-4E6A-AFC9-9D6E83918D50.webp

Kyllä minäkin kutsun webastoksi ja pumppukärryjä rockaksi yms. mutta on hyvä pitää kanssaihmiset hereillä pienellä vittuilulla :)
Rakastan otsonin käryä aamuisin! (hitsaushommia)
Joskus kun harrastin eri ammattia kuin nyt niin olin joka vitun lauantai hitsaamassa tai muuten pajottamassa paksua rautaa ja ihan pakko myöntää etten kaipaa enää sitä.

Ai niin, mullakin ois muutto tulossa!
Yhtä asiaa olen vaan ihmetellyt kun on yrityksiä jotka välittää vuokra-asuntoja niin miksi pitää laittaa hakemus?
Mä en vittu ala täyttää mitään anomuksen tapaisia kun ostan palvelua, ehkä jos olisi joku ns. kunnanasunto mitä hakee oikeasti moni niin sitten mutta yksityisten ihmisten asuntoja kapitalististen firmojen välittämänä niin ei onnistu.
Lisäksi mietin että miten mahtaa olla oikeasti tietosuoja-asioiden kanssa että tätä vitun hakemusta tehdessä on pakko laittaa henkilötunnus tai ei anna muuten jatkaa?
Enkä muuten ole laittanut enkä jatkanut, ennemmin muutan vaikka telttaan perkele.

Joo en miekää oo aamuihmisiä. Luontasesti heräilen 10 aikaan, nii jos pitää ittensä repiä vaikka kuutee töihin, kuolema tulee. Joku kasiin meno on kyllä sit jo ok, vaikka ei optimi.

Ookko kokkeillu melatoniinia? Itellä auttaa nukahtamiseen vaikka kroppa kävis vähä kieroksilla.

Joo, minulle sopiva heräämisaika olisi 7-9, tuo kuusi on hitusen liian aikaista. Kun vuorotyötä teen osa-aikaisesti niin rytmit tuppaa olemaan vähän mitä sattuu, esim nyt ma-pe herännyt 08-12 välillä. Onneksi huomenna iltavuoro niin saa kuluttua. Ma toki taas aamu niin sen yön saa varmaan pyöriä.

Pitää tuo melatoniini testata, keväällä ekan kerran koitin kun iski lähes täysi unettomuus ihan puskista.

olen siirtänyt ainakin 2viikon päähän

kuukauden päästä on vasta: pakonedessä

No nyt ymmärrän, mitä @narunpätkä meinas. En minä tiennyt, että joku oikeasti puhuu Webastosta yleisesti polttoainekäyttöisenä lämmittimenä. Näin näyttää tekevän ainakin Kari Pitkänen Aamulehdessä tänään.

katso liitettä 151698

Juma lauta

Hyvä kirjoitus. Itse lämmittelen myös autoa aamuisin. En sen vuoksi, että olisi mukava lähteä lämpimällä autolla skrapaamatta liikkeelle. Vaan siksi, että otan osaa ilmastonmuutokseen.

Juttelin joskus yhden suuren suomalaisen jalostamon työntekijän kanssa. Sanoi että yksi iso jalostamo maailmalla päästää prosessin yhteydessä vuodessa kasvihuonetta taivaalle sen verran mitä suomen autot yhteensä. (En oo tarkastanut faktoja kun ei kiinnosta)

Mountain mennyt naimisiinkin asti.

Siinä on muuten vaimolla lantio kovilla kun lähemmäs 200kg ukko pistää virpoen ja varpoen.

Onks toi mountain tää manletti ton miehen vieressä?

Jos joku on perseestä niin Palloliiton lisenssien uusiminen.

E: Ja renkaiden vaihto.

Back
Ylös Bottom