Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mie ressoon ihan älyttömästi aikasista herätyksistä. Siks miule ei sovi enää mitkää aamu 4 herätykset.
Mulla oli herätys vasta kuudelta mutta koska en oo yhtään aamuihminen, on se minulle aikaisin. Nukkumaan meno venyy ihan aina 00-01 välille. Joskus tosi harvoin ehkä jo 23 nukahtaa, jos esim tuplatreenit tai muuta rasittavampaa liikuntaa ollut ja ajoissa herännyt.

Pitäs talvinakit vaihtaa. Ei huvita.
Joo en miekää oo aamuihmisiä. Luontasesti heräilen 10 aikaan, nii jos pitää ittensä repiä vaikka kuutee töihin, kuolema tulee. Joku kasiin meno on kyllä sit jo ok, vaikka ei optimi.
Ookko kokkeillu melatoniinia? Itellä auttaa nukahtamiseen vaikka kroppa kävis vähä kieroksilla.
Itse siirsin askareen huåmiselle. Mulla on kuulemma muuta tekemistä tänään.Sama homma, mutta sain itseni motivoitua ja nyt päivän hyvä työ on tehty.
Mountain mennyt naimisiinkin asti.
Siinä on muuten vaimolla lantio kovilla kun lähemmäs 200kg ukko pistää virpoen ja varpoen.
Siinä on muuten vaimolla lantio kovilla kun lähemmäs 200kg ukko pistää virpoen ja varpoen.
Lähinnä mietityttää, jos rakkauden hedelmä tulee isäänsä: saattaa vauveli olla isohko.Itse siirsin askareen huåmiselle. Mulla on kuulemma muuta tekemistä tänään.
Helppoa!
Minä valitsin päiväunet työvuorojen välissä. Ehtiihän nuo vaihdattamaan.
No nyt ymmärrän, mitä @narunpätkä meinas. En minä tiennyt, että joku oikeasti puhuu Webastosta yleisesti polttoainekäyttöisenä lämmittimenä. Näin näyttää tekevän ainakin Kari Pitkänen Aamulehdessä tänään.
katso liitettä 151698
Juma lauta
Sopimatonta itsensäkoskettelua siis tiedossa.
Ja viiksien kasvatus siinä vaiheessa kun ne on aina suussa.
Viiksistä ei ole kokemusta mutta otsahiuksia olen kasvatellut. Se on ärsyttävää kans.Ja viiksien kasvatus siinä vaiheessa kun ne on aina suussa.