Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tottakai! Tuolla ne pelaa pleikkaa. Kilttejä tyttöjä ja poikia. Mutta hyvin kunnioitettavaa, että ovat vuorotellen jokaisen luona kylässä eivätkä hillu pahoja tekemässä.

Et vain tiedä mitä ne tekee kun ovat "toisten luona" "kylässä". :sneaky:

Itsehän teini-iässä pelailin vain yksin. :unsure:

Et vain tiedä mitä ne tekee kun ovat "toisten luona" "kylässä". :sneaky:

Itsehän teini-iässä pelailin vain yksin. :unsure:
Tottakai tiedän. Jos on porukat himassa niin menoa ei ole hurjaa. Ainoastaan jutut.

Sit vaan kuvia langalle. Ymmärrän, jos muut ei haluu et tunnistetaan. Blurraat vaan naamat sitten.

Taidan kans lähteä. Kaupan kautta, jotta saa pre-penkki munkin.
Tottahan toki ne kuvat tänne kuuluu!

Ei munkkia tänään, mutta penkki kulki aika mukavasti. Ja yks kanssatreenaaja jopa intoutui kehumaan mun penkkitekniikkaa! Kyllä voi pienestä tulla iloiseksi :nolo:

Oho, ostin sittenkin jotaki muutaki. Uuret kyykkykenkät. Tod näk joutuu palauttamaan väärän kokoisina, kun nettikaupasta tilaa. No minkäs teet.
Mitkä kyykkykengät tulossa? Mäki tilasin omani arvalla nettikaupasta, ja säkällä meni kerralla oikein! Olin pihi ja ostin vaan Adidaksen Powerliftit, ku olivat jokseenki inhimillisissä hinnoissa.

Mitkä kyykkykengät tulossa? Mäki tilasin omani arvalla nettikaupasta, ja säkällä meni kerralla oikein! Olin pihi ja ostin vaan Adidaksen Powerliftit, ku olivat jokseenki inhimillisissä hinnoissa.

Powerliftit on jo. Adipowerit oli varuste.netissä sopivalla alella, voi sitten palautella kun ei sovi kumminkaan.

Viimeksi muokattu:
IMG_20171124_212324_041.webp

Back
Ylös Bottom