Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tänään ois varmaan hyvä päivä ostaa uudet syyskengät, mutta taitaa olla liikaa ihmisiä kaupoissa. Jos tilais netistä 25 paria ja palauttais 24.

Aina on hyvä päivä ostaa kenkiä! Mä en kylläkään koskaan osta niitä netistä, ellen sit tilaa jotain tuttua kenkämallia, jonka tiedän sopivaksi ja tiedän oikean koon. Se pakettien palauttelu ja vaihtaminen on liikaa säätöä mulle, en vaan jaksa sitä ollenkaan.

Saiskohan sitä tänään töitäki tehtyä :rolleyes: mitä luultavimmin ei.

Aina on hyvä päivä ostaa kenkiä! Mä en kylläkään koskaan osta niitä netistä, ellen sit tilaa jotain tuttua kenkämallia, jonka tiedän sopivaksi ja tiedän oikean koon. Se pakettien palauttelu ja vaihtaminen on liikaa säätöä mulle, en vaan jaksa sitä ollenkaan.

Joo, en mäkään kyllä viitsi kenkiä netistä tilailla. Koko kun voi vaihdella 3 numeron sisällä ja lesteistä sopii vähemmän kuin ei sovi.

Se pakettien palauttelu ja vaihtaminen on liikaa säätöä mulle, en vaan jaksa sitä ollenkaan.
Miljoona kertaa helpompaa ja mukavampaa kuin tungeksia kaupoissa, imho.

Sanokaas ny joku, mimmonen kokopolitiikka Everlastin vaatteissa (eritoten takit) on ?
Itellä riippuu aika lailla kuteesta, joillain merkeillä yläosat M, toisilla L.

Everlastilta pari takkia ja kyllähän se L-koko tämmöiselle 83kg kuikelolle on melko iso. Tuntuu vaihtelevan ihan mielivaltaisesti joten ei pysty kyllä suoriltaan sanomaan.

Everlastilta pari takkia ja kyllähän se L-koko tämmöiselle 83kg kuikelolle on melko iso. Tuntuu vaihtelevan ihan mielivaltaisesti joten ei pysty kyllä suoriltaan sanomaan.
Ok, kiitoksia. Tiedä sitten riittääkö muutama kilo siirtymään L:ään. Toisaalta, tulis vaan lenkkeilykäyttöön, niin ei sillä niin väliä jos vähän roikkuu :)

E. Jos sportsdirectillä ois vielä asiakasarviot käytössä, sieltä vois kansa vakoilla, vaikkei ne taida Everlastia Suomeen toimittaakaan.

Minä yritin tehdä niillä pientä sukkaa, mutta ei tullut mitään. Plus vielä tikut puikoissa ja vmäisen liukas alpakkalanka.
Mulla on ihan Seiska veikkaa ja yleensä 12 tai 14 silmukkaa per puikko.
Tiukkaa tekee jos meinaa noihin saada mahtumaan.

Näyttää siltä, että ei hyvältä näytä. Pari juttua pitäis saada tehtyä niin näyttäisi siltä, että on oikeasti jotain tehnyt. Muuten voin olla tapani mukaan yleishyödytön.

Näyttää siltä, että ei hyvältä näytä. Pari juttua pitäis saada tehtyä niin näyttäisi siltä, että on oikeasti jotain tehnyt. Muuten voin olla tapani mukaan yleishyödytön.
Mulla alkaa olla semmonen kokovartalokooma taas viikon aikana kertyneiden univelkojen takia. Ei oikein ajatus kulje ja siksipä töitä on aika mahdoton saada tehtyä. Toki tästä saa sit kärsiä ens viikolla, kun on vielä enempi kiire, mutta minkäs teet :zzzz:

Mä harvemmin seiskaveikkaa käytän, mutta joo. Silmukat tippuu, jos yrität noilla tehä. Lasten sukat menis, mutta ei aikusten.
Täytyy keksiä jotain.

Tosin voisi tuntea itsesä tehokkaaksi kun saisi sukkaparin yhdessä illassa neulottua.

Mutta en silti osta niitä kympin puikkoja perhemarketista.

Päivitänpä joulun toivelistan:

*parisuhdeaikaa
* open mouth- hood
* koivu- tai bambu-sukkapuikot

Nyt on myönnettävä +20 vuotta enemmän kokemusta kyllä auttaa, ammattimies puristi mun abstraktin alle 200 sanan :oujee:
!!!! Noniin hyvä! Ja ilmeisesti siitä edelleen ymmärtää mitä on tehty ja miten?

Mulla ois tämän päivän tehtävänä kirjoittaa jonkinlainen luonnos oman artikkelidraftin abstraktista. Maksimi sanamäärä sentään 250, joten ehkä se tuohon jo mahtuu.

Back
Ylös Bottom