Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ohhoh. Kyykky 117,5kg x 9, personalbest, ehkä. Vielä vanha kääkkä pyllistää.
Yök, liian pitkä sarja :LOL::sick: onnea ennätyksestä (ehkä)!

Mun työpäivä alkais olla ohi. Kohta kotio syömään ja sitte jalkajunpalle. Ei taida tosin ihan noin isot raudat nousta kuin tohtorilla. :nolo:

Hyvin näyttäs populismi uponneen. Ottaen huomioon että mielisairaita kidutettiin hoitomuotona, homous oli rikos, alkoholisteja ei hoidettu ja niiden annettiin paskoa mennessään kaikki, jengiä piiputti hirteen kohtalaisen totalitaristiset käsitykset pärjäämisestä ja mielenterveysongelmat noin ylipäätään oli semmosia mitä ei edes ymmärretty, niin elämänlaadullisesti ollaan tultu aika pitkä taival. Missään onnellisessa utopiassa me ei eletä, eikä tulla elämään. Paskoja asioita tapahtuu. Mulle elämänlaadullisia mittareita löytyy muunmuassa tästä:

https://www.talouselama.fi/uutiset/...arhaaksi/dacc8bea-20b5-3540-bdfe-c8961a697fe0

Mitä tohon sun vertaukseen lukiokyselyssä tulee, niin osiltaan ymmärrän. Eihän porukkaa voi mihinkään pumpuliin kasvattaa, mutta jos 75% kritisoi järjestelmän mielekkyyttä, niin onhan se nyt vain tyhmää ettei asialle mitään tekis. Se vaan on sitten sun oma tulkintas tuo viimeinen diipadaapa.

Mutta kaikkihan me pian hukutaan paskaan ja sit me kaikki kuollaan. Mitä sitä turhia tässä murehtia.
En minä osaa kyllä sanoa, mihin viittaat tuolla populismin uppoamisella, en minä ole sanonut olevani mitään mieltä, kyseenalaistin vain mittarisi.
Tuollaiset linkkaamasi tilastot ovat kyllä mielestäni pahimman luokan nykypopulismia. Tuo elämänlaadun kehittyminen on sinun subjektiivinen mielipiteesi, ei sen enempää totuus kuin mainitsemasi populismikaan.

En nyt edes tiedä, miten tämä keskustelu johkaantui tähän. Selvästikään et ymmärtänyt, mitä yritin sanoa: Kun ihminen itse määrittelee oman elämänlaatunsa, ovat vastaukset negatiivissävytteisiä. Siinä oikeastaan koko sanomani. Lue viestini vaikka uudelleen.

Inhottaa ihmiset jotka on vetelyksiä ja saamattomia. Siellä ei ainakaan sille kuulosta kun homma pelaa sen mitä yksi ihminen kykenee.

Mä oon vähän tuommoinen, ostin pari kuukautta sitten lampun en oo vieläkään saanut sitä kattoon, mutta jos ja kun jotain teen jotain pyrin menemään harmaan kiven läpi ja teen sen asian nikn hyvin kun pystyn.

Stereotypia hämäläisistä kuvaa aika hyvin minua itseäni. :LOL:

"Hämäläisiä on pidetty harkitsevaisina, luotettavina, hitaina, sitkeinä ja peräänantamattomina, sellaisina, jotka eivät aivan helposti ryhdy tekemään mitään mutta sen, minkä ryhtyvät tekemään, tekevät aina huolellisen sitkeästi loppuun asti. "

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hämäläiset

Aikamoista. Keventakaa nyt joku ennakkotisseilla please.
Mä voin, kun oon aina osasyy näissä debaateissa. Minkä sitä ihminen luonnolleen voi. No niin, asiaan:

slow_motion_bouncing_boobs_are_best_07.gif

Back
Ylös Bottom