Helistö
Tyhmä ämmä
Ylihuolehtivaa hömppää, kyllä ne kakarat selviää ja jos ei selviä niin on luonnonvalinta.
Meinasin sanoa samansuuntaisesti, mutta en uskaltanut, kun juuri kiistelin tuosta kesätyöasiasta.
Luin tuossa joku päivä Jari Sinkkosen kirjoittaman artikkelin, jossa tämä nykyajan lapsen ehdoilla-hömppä manattiin kyllä aika lailla alimpaan helvettiin. Itsehän en ole mikään sanomaan, kun lapsia ei ole eikä tule, joten minun juttujeni tässä asiassa (ja miksei muissakin) voi antaa mennä toisesta sisään ja hanurista ulos.
e. Enkä siis missään mielessä tarkoittanut tässä lapsen ehdoilla-hömppä toteamassa @Helistö ä
Maailmaan mahtuu mielipiteitä. Minun puolestani jokainen saa olla mitä mieltä tahansa. Perheitä on yhtä monta kuni on mielipiteitä.
Mutta hienosti X hoksasi itsekin tuon, että kun ei ole omia lapsia niin. Ei sillä, minä en loukkaanu. Teen omassa elämässä juuri niin kuin parhaaksi katson.
Mulla on reippaat teinit ja ne tekee osansa. Ja varmasti selviäisi ilman mua mutta minusta niiden ei vielä tarvitse. Niiden tehtävä on olla nuoria: käydä koulua, harrastaa ja olla kavereiden kanssa. Toki myös hoitaa vastuunsa ja tehdä töitä.
E: sitä ja tätä
Viimeksi muokattu:
Eikä ne tietyt ihmiset ymmärrä noita perusteluja lapsen ikäkauden huomioimisesta tai mistään...