Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävin uudestaan siellä. En kyllä kuullu naksahdusta että ois kuvaa ottanu.
Eikä näy postilaatikossakaan mitään. Mikähän kettu siihen on tullu.
Täytyy parin viikon päästä kurvata ihmettelemään sitä kun oon kahdella pyörällä sillä suunnalla...jos ei sitä ennen ala pelittää.

Eikä näy postilaatikossakaan mitään. Mikähän kettu siihen on tullu.
Täytyy parin viikon päästä kurvata ihmettelemään sitä kun oon kahdella pyörällä sillä suunnalla...jos ei sitä ennen ala pelittää.

Otan sen vaikka joku päivä alas sieltä.
Kun mun mielestä se on aina ollut vähän epäherkkä ja nyt jos se ei tunnista enään liikettä. Kuulostaa joltain sensorivialta tms.

Teillä on hyvä James maku. Samaistun hyvin tämän illan Jamekseen, koska minullakin on Tanaka-niminen japaniassa asuva japanialainen kollega, jopa työystäväksi voisi kutsua.

Niin on. Teini-ikäisenä suosikkini oli Roger Moore, mutta silmät aukesi Seanille muutama vuosi sitten.

Minulla ei ole japanialaisia työystäviä. Siellä olisi kyllä kiva käydä.

Nyt on vanhan ampun silmät saanu ripsaria. Tällattii arkimeikki. Kehtaa men maitokauppaan. Pusuhuulet rajattu pois poikkee.

Liitteet

• myeyes.webp
    myeyes.webp
    5 KB · Katsottu: 169
Minulla ei ole japanialaisia työystäviä. Siellä olisi kyllä kiva käydä.
Suosittelen. 4 kertaa olen käynyt, 1 puhdas lomareissu ja 3 työreissua. 17 viikkoa olen tainnut yhteensä olla siellä. Paljon nähtävää ja ainakin omien kokemusten mukaan erittäin ystävällisiä ihmisiä. Ei mitään kusetusmeininkiä missään.

Mulla ei tuu koskaan varmaan olemaan rahaa matkustaa sinne, joten kuuntelen vaan muiden juttuja.

Hehe, en mä kyllä uskaltaisikaan lähteä. Lentokoneessa pystyy olemaan max. 4h.
Lennot maksaa, tosin saattaa jollain 500 eurolla saada helsingistä menopaluun. Ainakin hulluilla päivillä muistaakseni oli joskus sitä luokkaa. Paikan päällä ei mun mielestä Suomen hintoihin tottuneena ole kallista. Joku asia maksaa enemmän, joku vähemmän.

Lento menee lepposasti, kun nykäsee interkontinentaaliset kännit. Maahantulotarkastuksessa on sitten kiva täristä pikku krapuloissaan :).

Back
Ylös Bottom