Soittakaa Fogelholmille, TJJ syö itsensä hengiltä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaikkia niitä. Ja sillain ettei lopu trailereiden aikana. Hirvittävä kusihätä sitten puolen tunnin päästä kun leffa on alkanu.Päivän vaikein kysymys. Illalla eläviä kuvia katsomaan, kankaalta. Karkkia, popcorneja vai pelkkä pepe maxi?
Ja sillain ettei lopu trailereiden aikana.
Mites hotrodit! Hyvä vaihtoehto popparrille.
Onko viela kaytossa moisia leikkureita jossa on oljya? Ja joita taytyy ite ohjastaa?
Ai että kun joku muu rouskuttaa siinä vieressä hotrodeja ja ryystää limua ;)Mites hotrodit! Hyvä vaihtoehto popparrille.
Ja juu, ehdottomasti reilusti limua, niin pääsee käymään kusella kuten fuuteri sanoi.
Miten olis kuntit jos intti olisi vielä edessä, mihin hakisitte ja olisiko asenne sama/huonompi/parempi?
Itsellä olisi huomattavasti parempi, laivastoon silti. Aikanaan koko homma meni aika evvk.
Vähän niinkuin joo, paitsi että itsen ja eritoten toisten hipelöinti on sallittua.Onko tää joku Tantran suuntaus? XtremeTantraa.
Minä kattoin kerran telkkarista, kun joku tantraohjaaja piti juontajille jotain harjoituksia ja oli vähän vaivaannuttavaa katsoa. Tai minua huvitti, mutta juontajat olivat vähän vaivaantuneita tilanteessa.
Mä en osaa ostaa alle 600 rammaa irtokarkkia.Maltilliset 300g melliä.
Ei oo ei. Voip olla, että jos viikonloppuna järvelle, niin maksimissaan nopee pyörähdys tuolla.katso liitettä 143504 maisemassa