Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Lapsiparkit leffateattereihin!
Ei kai kaikkea tartte muiden vastuulle siirtää. Sen kun ostaa tommosen ja tolppaan kiinni munalukolla.
kids_in_cage_24.jpg

e. Tähän sopiikin hyvin samaan viestiin osakeuutisia. Kaikille (muillekin) Arcamin omistajille mieluisi uutisia tupsahtanut...

Minnuu ei v#tuta mikkään :)
En kyllä muista koska ois vituttanut itseä viimeksi. Aika harvinainen tunnetila itselle.

Joskus aikoinaan eksä sanoikin, että minun tunnetilani menee aikalailla yhtä samaa janaa vaan eteenpäin. Eli surut ja ilot koen kummatkin vaisumpana. Tosin, onnellinen olen mielestäni ollut kyllä aina, eli sopii itselle moinen tunnehuiput leikkaava elämä.

Kauppaan on lasten kanssa ihan hauska mennä, yleensä.
Niin, yleensä... paitsi kun 4-v on kehittänyt itselleen uhman(ei ole aikaisemmin ollut) ja mitälie muuta.. jos erehdyt katsomaan muualle vaikka nanosekunnin ajaksi, on tuo kadonnut kuin tuhka tuuleen, rakastaa kaupassa hyllyjen taakse piiloutumista.

...olenkin havainnut Prisman kauppakassi-palvelun oivaksi vaihtoehdoksi.

Muistan Speden kuolinpäivän.
Olin intissä mettäleirillä ja pidettiin hiljainen hetki, kunnes metsän uumenista (riu'un suunnalta) alkoi kuulla tulituksen kaltaista papatusta. Siinä repesi skapparitkin.

Hoho, kuulostaa sille että hiljainen hetki päättyi siihen :D Itse en muista mitä olen tehnyt ja missä, sen verran nuori ollut. Vaikkakin samalta vuodelta muistuu kyllä WTC:n iskut, mutta speten kuolema ei. Hieno mies silti. Loistavia keksintöjä.

On kyllä myö omia favouritse näyttelijöitä Loirin rinnalla.

Miten urheilusta on tullut yhtäkkiä näin hauskaa? Nyt poljen kuntopyörää hyvillä mielin ja mietin että voisin tuoda aerobistreeniin pyöräilykengät ja vetää kunnon lenkin.

Ai niin, kotona odottaa tenttiin lukeminen.

Miten urheilusta on tullut yhtäkkiä näin hauskaa? Nyt poljen kuntopyörää hyvillä mielin ja mietin että voisin tuoda aerobistreeniin pyöräilykengät ja vetää kunnon lenkin.

Ai niin, kotona odottaa tenttiin lukeminen.
Saattaa myös johtua siitä, että kuntopyörien eteen on sijoitettu erityisesti naisten käyttämiä juoksumattoja. Näin hienosti on toimittu eräässä kuntoilukeskuksessa. Yllättäen kuntopyörät ovat suhteellisen suosittuja miesasiakkaiden parissa.

Back
Ylös Bottom