Terminator2 sanoi:Tuon skaalautumisen kun ottaa pois, jäljelle jää todella loistava rope.
Mistäköhän löytyisi toimiva modi tuota varten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terminator2 sanoi:Tuon skaalautumisen kun ottaa pois, jäljelle jää todella loistava rope.
Ei noita kirjoja tarvii oikeesti lukea missään tehtävässä. Viet ne kirjat yhelle liskoeukolle Arcane Universityssä, niin se sit hoitaa hommat.syöttösika sanoi:Toinen kysymys liittyy sitten pääjuoneen. Eli olen siinä kohdassa missä pitäisi lukea 4 kirjaa niitä "commenteries"-kirjoja jotta saisin selville missä the mythic dawnin temppelin on. Kirjat ovat jotain vähän vaikeaa englantia ja minä olen vähän laiska lukemaan kirjoja. Eli säästäkää minut lukemiselta ja kertokaa missä se temppeli on.
Oletteko lukeneet paljon noita kirjoja? Onko niistä oleellista hyötyä pelin edistymisen kannalta?
Mitä isolevuisempi sälli sulla on, sitä vaikeampia monsuja kohtaat. Eli peli voi oikeastaan olla vaikeampi mitä isolevuisempi sälli sulla on. Ja yleensä onkin.Basher sanoi:Mitäs toi skaalautuminen tarkottaa :D
Lusty Argonian Maid :D . Oli jo Morrowindissäkin ja oli hauska löytää se tästäkin pelistä.Terminator2 sanoi:On muuten osa noista kirjojen tarinoista todella viihdyttäviä. Kannattaa vain lukea kun pelaamiselta ehtii.
Keila sanoi:Tietäisikö joku hyvän sivun mistä noita tarpeellisimpia/hyödyllisimpiä modeja saisi samasta paikasta. Alkaa hermot mennä tässä metsästäessä...
Harmi vaan kun harrastukset, koulu yms. vie niin pirusti aikaa :(Onko kenelläkään tiedossa onko noita modeja tulossa koskaan xboxille? Ärsyttää nuo telepaattivartijat ja se että kauppias maailman toisella laidalla tietää että pöllin jonkun sulkakynän maatilan piironginlaatikosta...
Olen pelannut vasta muutaman tunnin, ja senkin helpoimmalla vaikeustasolla. Nyt taso on ehkäpä jopa liiankin helppo, kun tuntuu että kaikki kuolee max. kahdella iskulla. En ole ikinä ollut mikään suuri "haasteiden" ystävä, joten mielelläni jatkaisin suht helpolla vaikeustasolla. Jos jatkan helpolla tasolla, tuleeko peli jatkumaankin tuollaisena "laaki ja vainaa" taisteluna?