Oblivion lykkääntyy!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Ei, ikävä kyllä. Ainoa "modipaketti" tuohon on Knights of the Nine, ja sekin tuo vain lähinnä turhan tuntuista lisäsisältöä.

Onhan tuohon muutakin... Esim. Shivering Isles (joka on jo oikeasti ihan hyvää lisäsisältöä, suosittelen) ja sitten niitä kaikenmaailman velhontorneja, merirosvoluolia ja niin edelleen.

Mutta ei mitään sellaista, joka vaikuttaisi itse pelin toimintaan, eli vartijat pysyvät samanlaisina jne.

Onhan tuohon muutakin... Esim. Shivering Isles (joka on jo oikeasti ihan hyvää lisäsisältöä, suosittelen) ja sitten niitä kaikenmaailman velhontorneja, merirosvoluolia ja niin edelleen.

Mutta ei mitään sellaista, joka vaikuttaisi itse pelin toimintaan, eli vartijat pysyvät samanlaisina jne.

Joosiis. Laskin SI:n ihan puhtaaksi lisäosaksi, enkä niin modiksi :) Velhotornilla tarkoitit sitä, joka tulee Knights of the Ninen mukana? Vai onko Xbox-versioon tullut jotain käyttäjien tekemiä modeja, ei kai?

Wizards tower on ainakin pc:lle ihan oma "lisäosa" kuten esim "the orrery". Eihän se kovin paljoa sisältöä tuo, pelkkä kämppä vuorilla..

Tässä nyt muutaman tunnin lisää pelanneena (silti edelleen level 1 :hyper:) olen huomannut että tekemistä todellakin riittää ja valinnanvapautta myös. Olen sulkenut pari Oblivion gatea, ja täytyy sanoa että se on kyllä koko pelin ikävintä hommaa...Ei kai sitä kuitenkaan pakko ole tehdä, vai? Alimmalla vaikeustasolla kun pelailen niin on oikeastaan ihan sama, juoksen vain läpi, kerään porukat kasaan ja lahtaan. Silti oikein mielelläni jättäisin nuo gatet muille sankareille :D

Ei kai sitä kuitenkaan pakko ole tehdä, vai?

Ei ole tuossa vaiheessa pakollista. Sitten kun seuraat pääjuonta, niin sinun täytyy sulkea muutama tietty portti, jos haluat eteenpäin. Mutta ahh sitä kun kaikki gatet lähti pääjuonen mukana :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom