Oblivion lykkääntyy!

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Mene kaupungeissa sijaitseviin kiltojen taloihin juttelemaan ihmisille, joku kertoo että kenelle pitää puhua liittyäkseen.
universityyn pääset kun olet maagien killan täysjäsen.

Dietka sanoi:
Miten noita tiirikoita käytetään, aina menee poikki ja vaikeemmat ovet ei aukee automaatti hässäkällä.
Pitää koittaa painaa sitä hiirtä silloin kun se tappi on pidempään ylhäällä, eli jos se tappi lähtee valumaan alaspäin, katkeaa tiirikka. Näin ainakin ite oon järkeilly homman toiminnan.

mites pojat kehitätte leveliä? oon ite 2 levelinen orcci knightti, oon vetäny areenalla grand championiks ja oon pääjuonessa siin kohassa ku pitää mennä sinne arcane paikkaan sen jälkeen ku on puhunu sen bauruksen kanssa siel baarissa... ei maha löytyä mistään mitään hakattavaa.

Lähe ihan samoilemaan sinne avaraan muailmaan. Siellä on 200 eri luolastoa ja alttaria ym sellaista ja hakattavaa löytyy niin maan pirusti.

Kehittele niitä taitoja, jotka ovat Major skillejä, eli käytä vuoroin miekkaa ja vuoroin tylppiä aseita riippuen mitkä ovat päätaidot. Näin saat leveitä nopeammin ylös.

Varaudu siihen, että kun oma hahmosi kehittyy, niin samaa vauhtia kehittyy vihutkin. Eli se rotta on vahvempi kun olet level 15 hahmo, kuin lvl 2. Skaalautumista on haukuttu paljon, ja siihen löytyy jo modeja, jolla poistaa ko. lieveilmiön. Tämä siis vain jos pelaat PC:llä.

Modeilla saa monta muutakin "häiritsevää" asiaa korjattua tai uusia asioita lisättyä, kuten instant bed rollin, tehokkaammat nuolet/jouset sekä paremman inventaarion, joka pienentää tekstin fonttia luettavammaksi.

Tiirikointiin olen kehittänyt systeemin, jolla melkein aina onnistuu. Napsuttelen väkäsiä ylös ja odotan että väkänen tippuu nopeinta vauhtia alas. Sitten näpäytän se takaisin ylös ja aina se jää sinne. Eli käytän rytmiä ja ääntä hyväkseni.

Radeon x800xl pyörittää 1024-768 resolla ja high asetuksilla sujuvasti peliä. Joskus laskee ruudunpäivitys kun enemmän hahmoja liikkuu ruudulla.

Tältä peli näyttää omalla koneellani:

Kyllä tuossa 40 neliökilometrin maailmassa mielellään metsästää peuroja ;)
attachment.php

Viimeksi muokattu:
Hiukan screeniä ja animaatio vuorokaudenvaihteluista:

attachment.php

Linkki 10 megan jätti animaatioon, jossa 1600x1200 resoluutio:

VAROITUS LATAA KAUAN JA SAATTAA JUMITTAA SELAIMEN. VALITSE TALLENNA NIMELLÄ TAI SAVE AS JOS YHTEYS ON HIDAS.

Oblivion 1600

:hyper:

Pari screeniä animaatiosta:

attachment.php

attachment.php

Viimeksi muokattu:
Onko kukaan superkoneen omistaja rukannu sitä .ini fileä? Saa rukattua vähän nätimmäksi tai halutessaan nopeammaksi. Esim. veden voi laittaa heijastamaan ihan kaiken, kun se perusasetuksilla heijastaa vaan maaston.

suortti sanoi:
Onko kukaan superkoneen omistaja rukannu sitä .ini fileä? Saa rukattua vähän nätimmäksi tai halutessaan nopeammaksi. Esim. veden voi laittaa heijastamaan ihan kaiken, kun se perusasetuksilla heijastaa vaan maaston.

Kerrotko lisää, miten muokataan ja mitä ini filua?

Noita Terminator2:n kuvia kattelessa heräsi kysymys, että mitä asetuksia pitää rukata että saa maaston piirtymään noin kauas? Kun itsellä se piirtää vain lähimaaston tarkasti ja sitten ykskaks tulee viivantarkka raja että maastossa ei ole enää mitään yksityiskohtia... VOisko johtua siitä että mulla on vaan Radeon 9800 kortti?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Dietka sanoi:
Kerrotko lisää, miten muokataan ja mitä ini filua?
Mulla ei oo sitä itelläni koneella ja nyt en onnistunu löytämään ohjeita tuolta elderscrolls foorumeilta, mutta tiedoston pitäis löytyä omista tiedostoista. Tiedoston nimi on luultavasti Oblivion.ini. Päätettä ei välttämättä näy, mutta .ini tiedostoissa kuvake on samanlainen kuin perus tekstitiedostoissa paitsi sen vihkosen ohella siinä on hammasratas. Avaat sen muistiolla, niin sielä pitäis olla suht selkokielisesti kaikennäkösiä juttuja ja järkeä käyttämällä suurinta osaa pystyy taviskin säätelemään.

PS: kannattaa tehä varmuuskopio :D

Pyranha sanoi:
Ruksita distant landscape, distant building ja distant trees.

On ruksattuna... varmaan vaan sitten johtuu siitä ettei koneessa riitä vääntö :jahas:

Seuraavaan kysymykseen pistetää nyt varmuuden vuoksi spoilertagi etten vahingossakaan pilaa kenenkään pelikokemusta....
Mitä hittoa ne on ne Oblivion gatet jotka pörrää yksinään keskellä metsää? Moisia tullu vastaan jo useampikin... oon käyny sitten sulkemassa niitä ihan niiden sigil kivien takia kun niillä saa vähän vahviketta aseisiin jne... Mutta siis mitä hittoa niitä portteja on jossain keskellä metsää?!

Jos saa tämmöstä asiaa kysyä ja mikäli jollain asiaan liittyvää tietoa on,niin onko siinä varkaitten kiltaan liittymishommelissa tarkoitus ettei itse löydä sitä päiväkirjaa vaan että se akkeli kerkiää pölliä sen ensin?Monta tuntia ehin sitä opusta mutten vaan löytäny...

Onkos muut kokeneet tuon Oblivionin tavallista vaikeemmaksi ropeksi? Itsellä tuntuu olevan vähän liiankin kanssa vaikeuksia ihan tavallisten random encountereiden kanssa, saati sitten questien monsujen kanssa. Vaikka olen aika paljon erinäisiä pc-ropeja pelannut, ei missään ole ollut yhtä paljon vaikeuksia.

Yleensä tappelut menevät seuraavasti, kohtaaminen---> turpiin otto ---> loading....---> kohtaaminen ja karkuun juoksu--->sitten vaan pakittamista ja spelliä minkä kerkeää. Välillä piiloon ja hiilaamista. Samalla sormet ristissä ettei monsu seuraisi.

Vaikka oma tyyppi on heavy armoreissa ja pitäisi olla ihan kohtuullinen matsaaja niin pelkällä meleellä ei meinaa pärjätä kenellekkään. Blockaaminen on jotenkin luonnottoman vaikeaa, olisko siinä syy miksei h-h combatti oikein onnistu?

Säädä vaikeustasoa matalammaksi optionseista. Oletusarvoisesti vaikeustaso on puolivälissä, minkä olen ainankin itse todennut hyväksi.

Mites, kannattaa tutkia hahmon tietoja, ettei joku endurance tai tuollainen oli normaalia matalammalla. Tietysti blokkaamisesta on aina hyötyä, mutta sieltä kilven takaa ei paljoa vahinkoa tehdä.

Volmari sanoi:
Onkos muut kokeneet tuon Oblivionin tavallista vaikeemmaksi ropeksi? Itsellä tuntuu olevan vähän liiankin kanssa vaikeuksia ihan tavallisten random encountereiden kanssa, saati sitten questien monsujen kanssa. Vaikka olen aika paljon erinäisiä pc-ropeja pelannut, ei missään ole ollut yhtä paljon vaikeuksia.
...
Vaikka oma tyyppi on heavy armoreissa ja pitäisi olla ihan kohtuullinen matsaaja niin pelkällä meleellä ei meinaa pärjätä kenellekkään. Blockaaminen on jotenkin luonnottoman vaikeaa, olisko siinä syy miksei h-h combatti oikein onnistu?
Mun mielestä Oblivion on normaalia helpompi roolipeli. Vastustajat on aina samantasoisia kuin pelaaja, joten ei ole mahdollista, että lvl 1:llä tulee luolassa vastaan joku lohikäärme. Voit kulkea ympäriinsä ihan rauhassa, koska sä vedät todennäiköisesti kaikkia pataan.
Toisaalta jos on tottunut siihen, että klikkaa vaan hiirellä vihua ja jompikumpi kaatuu hetken päästä, toi saattaa olla vähän vaikeampaa. Viholliset on kuitenkin säädetty sen verran hankalaks, että torjumisen ja muun taktikoinnin käyttö on suht välttämätöntä. Optionsseista voi säätää pelin vaikeustasoa, jos tuntuu liian vaikealta tai helpolta.

On muakin kerran vieny yks vampyyri warrior kuin pientä sikaa :nolo: . Voitin sen sit vähän vähemmän reilulla tavalla... :jahas:

Edit: Joissain tilanteissa oon huomannu hyväks taktiikaks vaan huitoa miekalla eestaas, niin vihollinen ei kerkee paljoo hyökkäillä. Tää sopii erityisesti hirveitä mörssäreitä ja maageja vastaan, kun kilvellä suojaaminen vaikuttaa lähinnä vitsiltä.

Potsie sanoi:
Jos saa tämmöstä asiaa kysyä ja mikäli jollain asiaan liittyvää tietoa on,niin onko siinä varkaitten kiltaan liittymishommelissa tarkoitus ettei itse löydä sitä päiväkirjaa vaan että se akkeli kerkiää pölliä sen ensin?Monta tuntia ehin sitä opusta mutten vaan löytäny...

Kyllä se on itse tarkoitus viedä ekana. Taisin kertaallen tuon selvittää myös niin että annoin eukon hakea sen sieltä talosta ja siinä pihalla sitten ownasin sen kirveellä ja otin kirjan :evil:

Volmari sanoi:

Yleensä tappelut menevät seuraavasti, kohtaaminen---> turpiin otto ---> loading....---> kohtaaminen ja karkuun juoksu--->sitten vaan pakittamista ja spelliä minkä kerkeää. Välillä piiloon ja hiilaamista. Samalla sormet ristissä ettei monsu seuraisi.

Vihollisten voiman ja levelin skaalautumiseen on jo modi. Ei tarvitse juosta karkuun jokaista peuraa ja rottaa.

Terminator2 sanoi:
Vihollisten voiman ja levelin skaalautumiseen on jo modi. Ei tarvitse juosta karkuun jokaista peuraa ja rottaa.

Laitatko linkin mitä modia käytät? Itse imuroisin ja asensin jonkun mutta tuloksia ei näe vasta kuin levelistä 25 ylöspäin... Ja itse olen lvl 14

On muuten ihan mahdottomat nuo pelin foorumit, thredi katoaa 5 minuutissa sivulle 3 :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom