Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pitää koittaa painaa sitä hiirtä silloin kun se tappi on pidempään ylhäällä, eli jos se tappi lähtee valumaan alaspäin, katkeaa tiirikka. Näin ainakin ite oon järkeilly homman toiminnan.Dietka sanoi:Miten noita tiirikoita käytetään, aina menee poikki ja vaikeemmat ovet ei aukee automaatti hässäkällä.
suortti sanoi:Onko kukaan superkoneen omistaja rukannu sitä .ini fileä? Saa rukattua vähän nätimmäksi tai halutessaan nopeammaksi. Esim. veden voi laittaa heijastamaan ihan kaiken, kun se perusasetuksilla heijastaa vaan maaston.
Mulla ei oo sitä itelläni koneella ja nyt en onnistunu löytämään ohjeita tuolta elderscrolls foorumeilta, mutta tiedoston pitäis löytyä omista tiedostoista. Tiedoston nimi on luultavasti Oblivion.ini. Päätettä ei välttämättä näy, mutta .ini tiedostoissa kuvake on samanlainen kuin perus tekstitiedostoissa paitsi sen vihkosen ohella siinä on hammasratas. Avaat sen muistiolla, niin sielä pitäis olla suht selkokielisesti kaikennäkösiä juttuja ja järkeä käyttämällä suurinta osaa pystyy taviskin säätelemään.Dietka sanoi:Kerrotko lisää, miten muokataan ja mitä ini filua?
Pyranha sanoi:Ruksita distant landscape, distant building ja distant trees.
Mun mielestä Oblivion on normaalia helpompi roolipeli. Vastustajat on aina samantasoisia kuin pelaaja, joten ei ole mahdollista, että lvl 1:llä tulee luolassa vastaan joku lohikäärme. Voit kulkea ympäriinsä ihan rauhassa, koska sä vedät todennäiköisesti kaikkia pataan.Volmari sanoi:Onkos muut kokeneet tuon Oblivionin tavallista vaikeemmaksi ropeksi? Itsellä tuntuu olevan vähän liiankin kanssa vaikeuksia ihan tavallisten random encountereiden kanssa, saati sitten questien monsujen kanssa. Vaikka olen aika paljon erinäisiä pc-ropeja pelannut, ei missään ole ollut yhtä paljon vaikeuksia.
...
Vaikka oma tyyppi on heavy armoreissa ja pitäisi olla ihan kohtuullinen matsaaja niin pelkällä meleellä ei meinaa pärjätä kenellekkään. Blockaaminen on jotenkin luonnottoman vaikeaa, olisko siinä syy miksei h-h combatti oikein onnistu?
Potsie sanoi:Jos saa tämmöstä asiaa kysyä ja mikäli jollain asiaan liittyvää tietoa on,niin onko siinä varkaitten kiltaan liittymishommelissa tarkoitus ettei itse löydä sitä päiväkirjaa vaan että se akkeli kerkiää pölliä sen ensin?Monta tuntia ehin sitä opusta mutten vaan löytäny...
Volmari sanoi:Onkos muut kokeneet tuon Oblivionin tavallista vaikeemmaksi ropeksi? Itsellä tuntuu olevan vähän liiankin kanssa vaikeuksia ihan tavallisten random encountereiden kanssa, saati sitten questien monsujen kanssa. Vaikka olen aika paljon erinäisiä pc-ropeja pelannut, ei missään ole ollut yhtä paljon vaikeuksia.
Yleensä tappelut menevät seuraavasti, kohtaaminen---> turpiin otto ---> loading....---> kohtaaminen ja karkuun juoksu--->sitten vaan pakittamista ja spelliä minkä kerkeää. Välillä piiloon ja hiilaamista. Samalla sormet ristissä ettei monsu seuraisi.
Vaikka oma tyyppi on heavy armoreissa ja pitäisi olla ihan kohtuullinen matsaaja niin pelkällä meleellä ei meinaa pärjätä kenellekkään. Blockaaminen on jotenkin luonnottoman vaikeaa, olisko siinä syy miksei h-h combatti oikein onnistu?
Terminator2 sanoi:Vihollisten voiman ja levelin skaalautumiseen on jo modi. Ei tarvitse juosta karkuun jokaista peuraa ja rottaa.