Nyt repes dietti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wille
  • Aloitettu Aloitettu
Tai ainakin repesi nyt viimeisen neljän päivän aikana:rolleyes:
nooh, ehkäpä huomenna taas alkaa itsekuri palautua....mutta olihan minulla kysymystäkin eli mitä tulee teillä vedettyä naamaan silloin kun satutte repeämään, mätättekö kaksin käsin suklaata ja sipsiä naamaan, heh.
aika jännä juttu muuten kun nyt nääin ensmästä kertaa dipetillä on eläessään, nin on tullut katseltua nuita elintarvikkeiden kalorisisältöjä.... sipseissä ja suklaassa molemmissa sen 500kcal/100g, eli aivan myrkkyä....mutta se mikä yllätti itseni oli jäätelön kalorimäärä, esim. valion mansikkajäätelö 180kcal/100g, vähemmän ku perhanan leivässä:p
Eli pitäis vissiin nykässä tuota jäätelöä naamaan aina kun alkaa makeanhimo yllättää:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No joo, mutta koetapas syödä puoli kiloa leipää niin huomaat sen eron... Puoli kiloa jäätelöä menee aivan tuosta noin, eikä pidä nälkää puoltakaan tuntia mutta puolessa kilossa leipää on ensinnäkin helvetinmoinen duuni syödä (leuka väsyy) ja vitusti kuitua (nälkä pysyy loitolla).

Kyllä meikäläinen ainakin dietin revetessä syö melkein mitä mieleen tulee. Esim. Mäkistä on kiva käydä hakemassa pari ateriaa. Järkevintä olis lienee mennä vain johonkin ravintolaan ja ostaa lohta, filepihviä tai kanaa. Maistuvat hyvälle, mutta ei sisällä paljoa ylimääräistä rasvaa.
Ei siitä pitkässä juoksussa ole haittaa, jos silloin tällöin vähän tuulettaa. Monesti voi olla hyötyäkin, jos repäiset kerran viikossa. :rolleyes:

Oooh! Mun suosikki-cheatti:

- 6 kpl fajitas-lättyjä. (vehnätortilla?)
- 250 g "Chick Honey" kalkkunan sisäfilettä suikaloituna
- Old el Paso (medium) salsakastiketta
- tomaattia, paprikaa, tuorekurkkua, sipulia, keräsalaattia ja fetajuustoa

En nyt varsinaisesti ole harrastanut diettejä mutta viikon mässäilypäivänä olen hakenut Arnold`s Donutsista yhden ison donitsin ja syönyt sen maidon kanssa.

Olen tosin huomannut että kun on mässäilypäivä ei oikein huvitakaan syödä. Omituista...

Originally posted by Tomi77
Oooh! Mun suosikki-cheatti:

- 6 kpl fajitas-lättyjä. (vehnätortilla?)
- 250 g "Chick Honey" kalkkunan sisäfilettä suikaloituna
- Old el Paso (medium) salsakastiketta
- tomaattia, paprikaa, tuorekurkkua, sipulia, keräsalaattia ja fetajuustoa

Fajitakset ovat kyllä helvetin hyviä, jotenkin tulee vain kalliin tuntunen satsi. Mulla mässypäivään kuuluu Pringles-pötkö, pari brejk-patukkaa tai esim boksi Pims-keksejä, sit jotain hiilaripitoista pastasafkaa ja Macis ateria+tuplajuusto. Yleensä mässypäivä kuluu hukkaan kun ajoitan sen v-loppujen rientoja seuraavaan päivään.

Kalliiksihan noi tex-mex -safkat tulee, mutta ei yks kerta parissa viikossa taloutta vielä kaada. Mutta kyllähän nuo halvempia saisi olla. Paprika-Pringlesit on ultimate-nautinto ja aivan ehdoton suosikki suola.

Minä taidan sikäli olla hyvin erikoinen tapaus, että en harrasta makeisten tai roskaruokien syömistä. Suklaatakin tulee maistettua kerran vuodessa, jouluna. Dietti hoituu helposti, kun ei tarvitse ottaa ruokavaliosta oikeastaan mitään pois, vähentää vain. Makeanhimo ei dietillä yllätä joten cheattia ei tapahdu, syöntipäivä tietysti on oltava.
Sanottakoon nyt vielä että sipsit on uskomatonta myrkkyä meikäläiselle, tulen joka ikinen kerta kipeäksi kun niitä rouskuttelen. Rippileirikin meni aikoinaan kuumetokkurassa sipsien takia :eek:

Jeps, väittäisin olevani palstan TOP10 syömöreiden joukossa, tai ainakin kuuluneeni tuohon porukkaan. Pari kuukautta sitten löysin taikajauhoa, joka lopetti mun mässäykset. Mulla ei ole ollut enää varsinaista karkkipäivää ollenkaan.

Ei välttämättä ole kehun aihe, mutta parhaimmillani/huonoimmillani 15 000 kcal meni päivässä kidasta alas useana päivänä peräkkäin, eikä niitä oksenneltu ulos ;-))

"Järkeviä kerta-annoksia":

1. Ravintola Anissa yli 2 kg kebabia, vaaka oli mukana
2. Carrols, 8 iso Caroa
3. Kotipizza, 2 perhepizzaa ja cokea, ooooooh

Originally posted by Tomi77
Mä odotan jo Wintikan esseetä tähän mässypäiväaiheeseen :D

Originally posted by Partsu
Sanottakoon nyt vielä että sipsit on uskomatonta myrkkyä meikäläiselle, tulen joka ikinen kerta kipeäksi kun niitä rouskuttelen.
Kumma juttu mullakin. Mukulana pystyi aivan keposesti pistelemään ison pussin sipsejä eikä tehnyt edes tiukkaa. Nyt vanhempana pari kolme kourallista grillimaustettuja, niin alkaa heti tuntuu siltä kuin tuo ruokahissi kääntyisi toiseen suuntaan. Tämä siis tavallisilla perunalastuilla. Juustonaksuilla ja varsinkin tacosipseillä ei moista ongelmaa ole :D En tiedä mikä tavallisissa sipseissä sitten tekee tuon yököttävän olon.

Tomi: älä puhu enempää tortilloista, alkaa kuola valumaan jo pikku hiljaa suupielistä... Tarttee vissiin lähtee ruokatunnille!

Originally posted by Wintikka
Ei välttämättä ole kehun aihe, mutta parhaimmillani/huonoimmillani 15 000 kcal meni päivässä kidasta alas useana päivänä peräkkäin, eikä niitä oksenneltu ulos ;-))

2. Carrols, 8 iso Caroa
Onkos nää Wintikan syöpöttelyjutut jokin urbaanilegenda vai oikein tositarinoita;) Mitkä ne sun mitat olikaan ja missä se rasva% pyöri ennen "magic powderia"? Tolla sapuskamäärällä pitäisi olla aika mitoissa...

Viimeksi muokattu:
On kiva tietää että muillakin on sama ongelma.
Tuntuu siltä että lopetan painopudotuksen ja jatkan treenaamista
vararengas ympärillä. Muutaman päivän syönyt kunnolla ja treeni on mennyt PALJON paremmin. Ei ne naiset oikeasti tykkää revityistä ja lihaksikkaista miehistä.....

Yhtenä päivänä alkoi mieli tekemään jotakin maukasta kahvin kanssa. Illan aikana meni sitten pari kuppia kahvia ja niiden kanssa viisi isoa hillomunkkia. Sinällään ihan tavallista minulle, eikä paino silti nouse.

Heh, toivoisin niiden olevan urbaanilegenda, mutta ovat valitettavsti totta....
Paino 140 kg, rasvapros. vain herra tietää, mutta sanotaan, että 40% olisi aika lähellä totuutta?

Nyt paino 90,4 kg ja parin viikon kuluttua alle 85 kg.... Vedän painot niin alas, että olen yhtä tiukka kuin Tomppa oli viime käsänä *rapsuttaa tässä välissä palleja*.......

Veikkaan olevani kesäkuussa 80 kilon tietämillä, eli eroa kertyy about 60 kg, eli keskimääreisen palstalaisen verran!! ;-))

Originally posted by Ozzy

Onkos nää Wintikan syöpöttelyjutut jokin urbaanilegenda vai oikein tositarinoita;) Mitkä ne sun mitat olikaan ja missä se rasva% pyöri ennen "magic powderia"? Tolla sapuskamäärällä pitäisi olla aika mitoissa...

Originally posted by Wintikka

2. Carrols, 8 iso Caroa

LOL!! ei saamari...:rolleyes: Kesäkin kun on tullut,niin minä tykkään grillailla aina mässypäivinä! En kuitenkaan pistä villisikaa vartaaseen, kuten Obelix ja winsu, vaan ihan 3 kunnon sisäfilepihviä (marinoituna luonnollisesti) tekee GUTAA!! Perkuleen kallista on tuo sisäfile, joten joutuu liian usein turvautumaan tavallisiin talous-pihveihin/kyljyksiin (vai mitä ne nyt olikaan)... Tuohon riisiä tai jotain vastaavaa mukaan ja aijai!

Piru. Tulee melkonen nälkä tätä lukiessa. Pitäsköhän sitä tänään syödä kunnolla ja hypätä sitten huomenna taas kuntopyörän selkään tai juosta futiskentälle...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom