Nyt repes dietti!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wille
  • Aloitettu Aloitettu
übervanha thread, mutta oli pakko bongata viikonlopun jälkeisissä morkkiksissa :)

Hillitty massakausipäällä, mutta viikonlopun saldoksi kyllä kertyi mukava kasa fläsää, mitä vieläkin on kerätty. Ei kehumisen aihe mutta...

Pe-su akselilla vedin 600gr toffeeta, 300gr suklaata, 12kpl (puolipeltiä) mokkaruutuja, 200gr irttareita, jokunen pikkupulla ja pari sidukkaa. Nyt saikulla kotona ollessa vielä eilen ja tänään n 400gr namia, pari pullaa ja erinäinen määrä keksejä.
Sapuskaa tuli kyllä oikea määrä, en vähentänyt prodepitoisia ruokia noiden takia, mutta pakko tässä on kai 1 kiristelyviikko pitää että pääsee takas tasapainoon. Maha pullottaa urakalla vieläkin...

Tänään tuli jo sellainen olo että :wall: Jännä kun jonkun aikaa on ollut makeat ym hyvin hillityssä kurissa, niin sitten tulee tällainen "vedänpä kakkaa +2000kcal päivässä 5pv ajan"...

Tuleeko muilla pitkän dieetin vetäneillä pahoja ylilyöntejä..?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei Jeesus tota Wintikan mättölistaa ja minä kun luulin olevani kova syömään.Oma urotekoni syömisen saralla on yksin vedetty perheateria Mäkkärissä,josta jäi vaan jäätelöt syömättä,jotka parin tunnin päästä uppos mukavasti.En kehdannut sitten paikanpäällä syödä... :D

Wintikka sanoi:
Nyt paino 90,4 kg ja parin viikon kuluttua alle 85 kg.... Vedän painot niin alas, että olen yhtä tiukka kuin Tomppa oli viime käsänä *rapsuttaa tässä välissä palleja*.......

Veikkaan olevani kesäkuussa 80 kilon tietämillä, eli eroa kertyy about 60 kg, eli keskimääreisen palstalaisen verran!! ;-))

Jumalaut. Jos meinaan päästä alle ton sun tavottees ni on monta tuskaista tuntia vielä aeroja edessä.. paljos sulla oli pituutta, tietäs ees että rupeanko lopullisesti harrastamaan kutomista.

p.s.
paljon on palanut rahaa pelkästään uusiin vaatteisiin?

edit:
Jaa samperi, tää oliki kivikautinen

Carte d' orin mansikka light jätskiä vedän mässypäivänä litran jos toisenkin.. tosin viimeksi meni sipsiä ja pizzaa vielä lisäksi. Tuppaan sitten ottaa oikeen kunnolla kun sen mässypäivän pitää.

Vilja-allergiasta on jotain hyötyäkin, kun ei voi pitsoja ja hampurilaisia vedellä enää. Tosin muita jouhoja löytyy mistä itse voi pizzapohjan tehdä, mutta itse tehdyissä on varmaan 80% täytettä joka on aika laadukasta, joten se ei ole niin paha ongelma. Eikä viitti alkaa väsäämään taikinasta lähtien aina, niin sekin rajoittaa.

Itse tehdyt pitakebabit NAM :kuola:

4 kpl pitaleipiä (euroshopper) maksaa jotain 0,80e paketti
3-4 pussia valmiskebab lastuja (pakaste kebatti käy myös) eli n.1kg
Rehuja (jäävuorisalaattia, tuorekurkkua, tomaattia, makunsa mukaan kukin)
Jotain taco, falavel ym. kastiketta, tai sit taco-dippi + kermaviili, AAAAH! luoja!

Huuhdellaan alas pitkän maidon kanssa...voi tsiisus, jos ois tarvikkeet, niin menisin vääntämään. Erittäin helppo tehdä ja voi pojat tuota makua!

L0b0 sanoi:
Itse tehdyt pitakebabit NAM :kuola:
3-4 pussia valmiskebab lastuja (pakaste kebatti käy myös) eli n.1kg

Muuten voisi tuommoisia itsekkin vääntää mutta, ainakin ne lastut mitä olen itse kaupassa nähnyt ovat saatanan kalliita. Olikohan jotain 2,4€/200g eli tuohon 1kg settiin menisi yli 10€ rahaa...

voi voi kun Pinja täällää kuolaa, kun luen teidän kertomuksia... :kuola: Siis tekee ihan TÖRKEESTI mieli kaikkea hyvää!13,5 viikkoa kohta takana 6,5 edessä...Kyllä tässä niitä mielitekoja on kerennyt jo tulla aika lailla.

Hohoo! Mun tapauksessa ei voida puhua "repsahtamisesta". Abiristeilyn jälkeen koko lukuloma on mennyt täysin hälläväliä-asenteella safkaamisen suhteen. Ei tämä jaksa edes vituttaa enää. Eilen kyllä rupesin pikkuhiljaa laittamaan taas ruokavaliota kuntoon ja tämä päivä on ollut jo suhteellisen ruodussa. Huomenna voisi alkaa jo aerobistakin mietimään... :whip:

Ihan uskomatonta miten sitä viitsii tehdä puolentoista kuukauden, varsin hyvin toimivan diettaamisen täysin turhaksi parilla viikolla.

Toi Winsun suoritus on kyllä uskomaton! Jumalauta 2 kg kebabbia! 8 I. Karoliinaa! 2 Perhepizzaa! Luulin, että mä olin ainoa joka mättää hampparimestoissa ylettömiä määriä safkaa, mutta toisin taitaa olla... :kippis1:

Onko muuten urbaanilegenda, vai saiko Wintikka porttarin johonkin Buffetkebabmestaan kun veti niin sairaita määriä sitä ruokaa, ettei omistaja jaksanut katella sitä enää? :thumbs:

Laffer sanoi:
Muuten voisi tuommoisia itsekkin vääntää mutta, ainakin ne lastut mitä olen itse kaupassa nähnyt ovat saatanan kalliita. Olikohan jotain 2,4€/200g eli tuohon 1kg settiin menisi yli 10€ rahaa...

Moi!

Käväseppä katsomassa pakastekebabit, ei pelkästään niitä muovipussissa olevia, jotka on siinä pitsakinkkusuikaleiden vieressä =)

Ja toinen vinkki, käy Lidlistä hakeen isot säkit, jos paikkakunnalta löytyy! Noiden takia voi jo vähän reissatakin =)

Ja erittäin halvaksi tulee, jos tekee esim 8 pitaa pohjat + rehut maksaa jotain 5e + kebabit päälle, niin ei paha ollenkaan kappalehinta ;)

EDIT: Ehdoton mälli kastikkeeksi on juuri tuo valion kermaviili + Estrellan, vai olikohan Taffelin? Sipsimauste kuitenkin, eli sellainen taco dippi! :kuola:

Taco-dippi on ihan mahtavaa myös tortillojen kanssa.

Mulla on tässä kanssa aivan tappotahdilla kertyny mielitekoja!! 15 viikko menossa diettiä ja tosiaan se reilu 6 jäljellä...enää...Phuh! Kyllä sitten kisan jälkeen maistuu herkku jos toinenkin. - Vaikka ruotuun on palattava nopeasti ettei karkaa mopo käsistä ;).

Ajattelin huomenna kaupungissa käynnin seassa käydä hakeen mutulätyn. Aamulla kuitenkin aerobinen jne, niin ei mennä niin hirveesti plussalle.

Btw, eikö tuollaisessa normikokoisessa mutulätyssä ole joku ~1100kcal?

pollo sanoi:
Ajattelin huomenna kaupungissa käynnin seassa käydä hakeen mutulätyn. Aamulla kuitenkin aerobinen jne, niin ei mennä niin hirveesti plussalle.

Btw, eikö tuollaisessa normikokoisessa mutulätyssä ole joku ~1100kcal?

On juu. Tai ainakin Kotipizzan pizzoissa on 900-1100 kcal per lätty (www.kotipizza.fi). Eiköhän "mutulätyissä" oo about saman verran kuin "suomilätyissä". :D

Mikähän siinä oikein on että toisilla on ihan älyttömän voimakkaat mieliteot roskaruoan ja makean suhteen ja toisilla ei tee mieli juurikaan tai jopa ollenkaan. Oletteko saaneet konkreettista apua esim. kromista makeanhimoon tms.? Itsellä välillä melkoisia vaikeuksia pysyä ruodussa, menee tyylillä kaikki tai ei mitään.

Ei mulla mitkään aineet auta, muutamassa päivässä menee kyllä ohi jos jaksaa kärvistellä. Nyt on kumma kyllä dieetti pitänyt jos tammikuun alusta asti, mutta joskus mässypäivä on jatkunut viikonkin.

Hoku sanoi:
Hohoo!
Toi Winsun suoritus on kyllä uskomaton! Jumalauta 2 kg kebabbia! 8 I. Karoliinaa! 2 Perhepizzaa! Luulin, että mä olin ainoa joka mättää hampparimestoissa ylettömiä määriä safkaa, mutta toisin taitaa olla... :kippis1:

Onko muuten urbaanilegenda, vai saiko Wintikka porttarin johonkin Buffetkebabmestaan kun veti niin sairaita määriä sitä ruokaa, ettei omistaja jaksanut katella sitä enää? :thumbs:

Ei ole legendaa, porttari on kahdessa mestassa. Tosin en harrasta enää noita paikkoja.......

Tässä mainio resepti mättöpäivää varten:

2 isoa vehnäpaahtoleipää voidellaan valkosipulioliiviöljyllä.
Väliin metukkaa, edamia, mozzarellaa, basilikaa ja tomaattia
Eikun leipägrilliin! Nam :kuola:

Muuten tulee aina mättöpäivänä vedettyä mäkin lällejä naamaan.
Iltasin elokuva filmtownista, iso pussi karkkia ja ehkä sipsejä.

Mun ruokahimot kallistuu makeaan päin....
Mättöpäivänä menee muuten normi safkat ja päälle pönttö Valion sitruuna-lakritsijäätelöä. Jos sitä ei o saatavilla, menee Saarioisten kerroskiisseli tai jotakin jädeä jossa on jotain salmiakki/lakritsisäätöä. Kantapään kautta oon oppinu että teen pari päivää kuolemaa jos yritän vetää karkkeja joten en syö niitä. (Kipu on hyvä opettaja. :whip: ) Mättöpäivä tulee pidettyä kerran parissa viikossa, joskus harvemmin jos tuntuu ettei sitä välttämättä kaipaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom