Nyt auttakaa miestä mäessä

number_one

Kädenvääntäjä
VIP
Ikä
39
Elikkä oon jonkun verran huudellu tuolla " Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho" keskustelussa ongelmaani :)

Elikkä:

Miten pystyy converttaamaan ilmaseks windos media- äänitiedostoja (eli CD:ltä ripattuja) mp3:ksi?

Jotenki tuntuu että kukaan ei tiiä vastausta tohon :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.wma-mp3.com/

Jos nyt ymmärsin kyssärin oikein ni tuossa noita on joitain ohjelmia...
Oletan siis ainaki et noi WindowsMediaAudio tiedostot on siis WMA filuja ni googleenki ku heittää vaa convert wma to mp3 niin löytyy varmasti vino pino lisää ohjelmia...

Windows Media Playerilläkin voi tehdä tuota. Siellä sinisellä yläpalkilla on rip-välilehti, jossa voi muuntaa biisit mp3:ksi koneelle.

Elikkä oon jonkun verran huudellu tuolla " Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho" keskustelussa ongelmaani :)

Nyt on jo pakko kyseenalaistaa sun googlaus taitoja. ;)

1. surffaa www.google.fi
2. kirjoita hakusanaksi "free mp3 converter"

15 sekkaa ja löyty ainakin 15 ilmaisohjelmaa jolla tuo hoituu.

Windows Media Playerilläkin voi tehdä tuota. Siellä sinisellä yläpalkilla on rip-välilehti, jossa voi muuntaa biisit mp3:ksi koneelle.

Ööö mitä toi on suomeksi? Siis kun mun playeri on suomen kielinen :lol2:

Olen todella käsi ilmeisesti koneiden kanssa :rolleyes:

Nyt hieman omaaloitteisuutta tähän hommaan. Laitat levyn jonka haluut ripata koneeseen. Avaat CDEX. Klikkaa convert to compressed audio files tai jotain siihen suuntaan, taitaa F9-näppäin tehdä saman. Sit vaan meet Omat tiedostoto/MP3/... ja löydät biisit ripattuna. Kirjoitin nämä ohjeet ulkomuistista joten saattaa olla että ei mene ihan tasan noin

Ei vaan siis oon ripannu kauan aikaa sitten koneelleni biisejä ceedeiltä, jotka ovat jo ajan saatossa tuhoutuneet/hävinneet. Ja nyt kun ajoin koneeni alas, ulkoisella kovalevylläni olleet tuhannet biisit eivät halua soida :( Siis tämä on se ongelma

Ei vaan siis oon ripannu kauan aikaa sitten koneelleni biisejä ceedeiltä, jotka ovat jo ajan saatossa tuhoutuneet/hävinneet. Ja nyt kun ajoin koneeni alas, ulkoisella kovalevylläni olleet tuhannet biisit eivät halua soida :( Siis tämä on se ongelma

Noita WMA->mp3 convertterejahan on monituisia, mutta onko ongelmasi nyt se että ne WMA:t eivät toistu? eli oletko ripannut ne cd:ltä käyttäen Windows Media playeria? Silloin nimittäin voi olla että siinä on ollut se materiaalinsuojaus päällä, etkä voi siis pyörittää niitä muilla koneilla.

Saatana :D Juuri Windows Media playerillähän mä ne rippasin :( Eli onko tilanne täysin toivoton ? Eikö noita suojaus juttuja voi mitenkään kiertää?

Saatana :D Juuri Windows Media playerillähän mä ne rippasin :( Eli onko tilanne täysin toivoton ? Eikö noita suojaus juttuja voi mitenkään kiertää?

Voipi olla aika hankal tehtävä, tosin saattaa onnistua siten että polttelet ne cd:lle audiotrackeina ja rippaat sieltä takaisin mp3-muotoon. Tuskallista? Kyllä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom