Vetelee kyllä vartaloonkin aika paljon ja hyvin iskuja. Toivottavasti tulee hyvä matsi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten tuolla iällä ja älykkyydellä on voimia esittää tyhmää? Huonot tuomiot ja promoottorin toimesta päätetyt tuomiot on täysin eri asia.Vapaaottelussahan ei tunnetusti esiinny vääriä tuomioita.
En ole Wilder vs Fury lainkaan samaa mieltä.Toki on niitä nähty mmassakin. Mutta se mittakaava nyrkkeilyssä on ihan omissa sfääreissään, Wilder vs Fury 1, ggg vs Canelo 1 ja nyt tämä. Historiassa niitä on tapahtunut ihan Olympialaisissa asti.
Miten tuolla iällä ja älykkyydellä on voimia esittää tyhmää? Huonot tuomiot ja promoottorin toimesta päätetyt tuomiot on täysin eri asia.
Olen katsonut lähes jokaisen UFC:n eventin viimeiseen viiteen vuoteen, enkä ole havainnut minkäänlaisia viitteitä kotiinpäin vedosta. Nykyään ainakin peli on reilua, toisin kuin nyrkkeilyssä.Ja esim. Fury-Wilder 1 on todennäköisemmin promoottorin toimesta päätetty tuomio kuin GSP-Hendricks?
Kannattaa ehkä seurata vapaaottelua enemmän, jos luulet ettei siinä tapahdu kotiinpäin vetoa...
Tämä selittää paljon.Pienemmistä promoottoreista en tiedä, eikä se itse asiassa mua kiinnostakkaan.
Toki kotimainen Cage kiinnostaa ja siellä ei näe koskaan tuomareiden puolueellisuutta. Jonkin verran CW:tä katsellut, jossa mielestäni ollut rehellistä peliä.Tämä selittää paljon.