Nyrkkeily: Saul "Canelo" Alvarez vs Gennady "GGG" Golovkin 16.9.2017

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Saul "Canelo" Alvarez vs Gennady "GGG" Golovkin 16.9.2017. Veikkaa voittaja!

• Total voters
    57
  • Poll closed .
Ei todellakaan ollut ryöstö ihan oikea tuomio. Kaikki kunnia tuomareille.

Canelo antoi helvetin hyviä vasta osumia eikä GGG:llä ollut aseita lyödä Caneloa kanveesille.

Teräsleukoja molemmat ottelijat :worship:

Jaa, mä taas näen ton niin että kumpi tahansa ois voinu voittaa. Tripla Gee tuli eteenpäin, mutta Kaneli sai ottelun painavimmat osumat sisään.

Samaa mieltä. GGG löi enemmän mutta Canelo napsi näyttävämpiä osumia ja niissä oli jotenkin enemmän vaaran tuntua. Tasuri mielestäni ihan kelpo tuomio tapahtumiin nähden.

Canelo otti mun mielestä ekat pari erää ja sit ottelun loppupuoliskolla vei enemmän eriä. Canelo vaikutti säästelevän terävän alun jälkeen säästelevän voimia ja oli välillä aika passiivinen ja sillon GGG otti selviä erävoittoja.

Hyvä matsi mielestäni ja mielellään katselis uusinnan jossain kohdin.

Minulle ongelma tuossa tuomiossa ei ole se että siitä tuli tasuri, vaan se että yksi tuomari oli antanut ottelun Canelolle 118-110. Se ei ollut minusta kehätapahtumiin nähden oikea.
Matsihan oli tiukka, mutta tuon tuomarin mukaan Canelo vei sen ihan selvästi.

Ihan tasainen matsi, kyllä cancelo eriä vei. Hyviä kombinaatioita upposi, eikä GGGkään oikein eteenpäin päässyt kuten yleensä. 118-110 oli hiukan liikaa, mutta ei mikään selvä voitto GGG:lle.

Pari kertaa jo nousin pystyyn matsin aikana "että nyt toi putoaa". Ja molemmat otti näitä pommeja.

En koe olevani feministi, mutta samalla tavalla joku mies ois voinu tuon tolleen tuomita rahan saatossa tai ei.

Totta tuokin, olen kuitenkin sitä mieltä että miesten pitäis tuomita nyrkkeilyä ja naisten balettia.

Miksi tämä henkilö edes päästettiin tuomitsemaan ottelua? Luulis että historiassa tehdyt virheet ois soittanu edes vähän hälytyskelloja? Kaikista maailman vaihtoehdoista komissio valitsi juuri hänet, josta on moneen otteeseen valitettu. Herää ainoastaan yksi kysymys, halusiko komissio Canelon voittavan? 1+1 = 2.

Viimeksi muokattu:
Kehän tapahtumat huomioiden olisin antanut matsin GGG:lle 7-8 erällä. Tuo yhden tuomarin järjetön 118-110 oli jotain sellaista joka sai sapen kiehumaan, niin selkeää Canelon nurkkaan peluuta. Matsi oli todella jännä ja Canelo todella hyvä ottelija, mutta GGG prässäs itselleen useamman erän.

Perkele. Uusintaa odotellessa.

Itse sain 1-3 ja 10. erän Canelolle, GGG vei kaikki muut. Erät oli kuitenkin suht tiukkoja niin ymmärrän toki niukemman voiton GGG:lle tai ehkä jopa tasurin jonkun mielestä, mutta 118-110 Canelolle on tosiaan epäpätevyyttä tai korruptiota.

Kelle tuomarille? Tuomarithan sai kaikki sen matsin aivan eri tavalla. Ei kai ne kaikki voi olla oikeassa?

Sanoisin että kaikki kunnia tuomarointisysteemille, en olis uskonut että tasuri tuli, vaikka toivoin sitä. Nyt olis hienoa nähdä tasapuolisuuden vuoksi uusinta vähempien Mehikon lippujen alla lähempänä GGG:n kotikontuja, Berliini esim. olis cool ja tulis kivaan aikaan kattella livenä. :)

Ei tasuri mielestäni ole mikään erikoinen veto, mutta tuon yhden tuomarin näkymys oli kyllä vähän mielenkiintoinen.
Ihan viihdyttävä matsi.
Kyllähän tuosta uusinnan tapittaa.

Olipa muuten kiva kun nyt McGregor Mayweather ostaneena sai kuukaudeksi koko Viaplay:n, vaikka aiemminkin ainakin yksi kokeilujakso käytetty.
Katseli näppärästi eilen leffan ja tänään sekä tämän että UFC:n. Tullut vähän on-off tilailtua tuota, lähinnä jos iso UFC ilta. Muuten kylmästi tsekannut tulokset. Vielä pari vuotta sitten jaksoi katsoa kaikki kortit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan hyvä tuomio oli. Itse sain matsin Canelolle 155-113. Niin monta tasaista erää oli , että kyllä siinä voi ymmärtää monenlaisia pisteytyksiä. No kyllä se 118-110 on vähän outo.

Canelo-Golovkin-score-card.jpg

Itse olin aika samoilla linjoilla Morettin kanssa.

Suositut

Back
Ylös Bottom