Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, mä taas näen ton niin että kumpi tahansa ois voinu voittaa. Tripla Gee tuli eteenpäin, mutta Kaneli sai ottelun painavimmat osumat sisään.
Ei todellakaan ollut ryöstö ihan oikea tuomio. Kaikki kunnia tuomareille.
En koe olevani feministi, mutta samalla tavalla joku mies ois voinu tuon tolleen tuomita rahan saatossa tai ei.
Kelle tuomarille? Tuomarithan sai kaikki sen matsin aivan eri tavalla. Ei kai ne kaikki voi olla oikeassa?
Canelo otti sitten muutaman vähän useamman erän No, ei tuokaan sinun tuomio enää yllätys olisi, jos nykylinja jatkuu ja muuttuu vielä pahemmaksi.Itse sain matsin Canelolle 155-113.
Erät 2,3,4,8,9,10 ja 12 laitoin Canelolle ja loput Golovkinille. Miten itse?Canelo otti sitten muutaman vähän useamman erän No, ei tuokaan sinun tuomio enää yllätys olisi, jos nykylinja jatkuu ja muuttuu vielä pahemmaksi.
fightnews.com löytyyOnko muuten pistekortteja ollut jossain? Olisi mielenkiintoista nähdä miten eri tuomarit saivat eriä kummallekin.
Ja pisteytit matsin 155-113 Canelolle;)Erät 2,3,4,8,9,10 ja 12 laitoin Canelolle ja loput Golovkinille. Miten itse?
ah hehe näppäilyvirhe. 115-113.Ja pisteytit matsin 155-113 Canelolle;)
Tajusin kyllä heti, mutta kunhan halusin päästä leikkimään näsäviisasta. Ja kun kysyit niin itse sain 115-113 Golovkinille. En kyllä tajua kuinka sait ekan erän GGG:lle?ah hehe näppäilyvirhe. 115-113.