Nykyihmisen ulkonäkö

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ronny11
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Luettuani palstan synthol-kirjotuksia, nähtyäni teeveestä suuri muodonmuutos-ohjelmaa ja teeveen leikeltyjä näyttelijöitä minulle on tullut mieleen: Jos näen kauniin tai isorintaisen naisen, ajattelen heti onko tuota leikelty(vaikka ei tod. näk. olisikaan). Onko ajan kysymys kun joka tallaajallakin on syntholillä ja implanteilla höystetty Arska-kroppa? :urjo: Muilla mittään samankaltaisia ajatuksia nykyihmisten ulkonäöstä?Onko tullut aika kun rahalla saa kaiken?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastaus jälkimmäiseen kysymykseesi: on! Se aika on todellakin tullut. Mua kuvottaa suunnattomasti ne laiskat ihmiset, jotka ei jaksa (ei muka ehdi) kuntoilla ja haluavat kauniin ulkonäön helposti ja noeasti. Rasvaimu+kasvojenkohotus+implantit ja avot, uusi lookki on valmis! Sama homma viiden vuoden päästä uudestaan. Nykyään suhtaudutaan vanhenemiseen todella kielteisesti. Nuorekkuus ja trendikkyys halutaan säilyttää viimeiseen asti ja onhan se toisaalta ymmärrettävää kun yritykset haluavat työntekijöiksi kauniita ja nuorekkaita ihmisiä, markkinoilla on siis pärjättävä!

Tuskin veitsellä tehty muodonmuutos tuo samanlaista boostia itsetuntoon kuin se ns. luomumuutos eli omalla treenillä saavutettu kehitys ja kiinteytyminen. Minusta se, mikä reenaamisessa lisää itsetuntoa on juurikin oma kehittyminen ja se, että tietää olevansa itse oman kropan muutosten takana. Helppoahan se on lyödä pöytään kymppitonni ja kävellä kahden viikon päästä adoniksena kadulla mutta ei siitä saisi samaa fiilistä!
Mitä vanhenemiseen tulee, niin sehän on luonnollista ja kaunista. Ennemmin katselen tyylikkästä ikäisensä näköistä naista kuin sellaista kireänaamaista wannabee-teiniä. Ryppyinen isoäiti on oikeasti kaunis ja arvostusta herättävä näky.

Mun mielestä on kanssa ihan käsittämätöntä tuo rahalla itsensä korjaaminen. Ok, ymmärrän oikeat korjausleikkaukset jne moraalista saarnaa blaa blaa blaa offtopic. Mutta siis,

hulluinta oli jossain "dokkarissa" (varmaan 4D) kun se joku homo maksoi monta kymmentä tuhatta dollaria jostain lihasimplanteista, koska omien sanojensa mukaan on niin vaikea pärjätä ulkonäkökeskeisessä homokulttuurissa kun on vähän tota mahaa ja narukädet. Siis se summa oli sellanen, jolla olis saanu loppuelämän salimaksut ja varmaan lisäravinteetkin perusjampalle kustannettua.

Kuitenkin vartalo on sellainen, jota voi aika pitkälle muokata omalla toiminnallaan (isommat tissit saa kun lihottaa itsensä valtavaksi ;) ). Naamaa ei juuri voi muuttaa, mutta mulle ei mene tuo jakeluun että jotkut tuntuvat luulevan, että lihaksikkaat ja vähärasvaiset ihmiset ovat sitä luonnostaan ilman mitään ponnisteluja. Kaikki pitää saada heti, vaikka siinä ajassa mikä menee leikkauksen suunnitteluun, rahankeruuseen, konsultointiin, operointiin ja toipumiseen ehtisi saada jo tuloksia ihan perinteisinkin keinoin.

Ja hullua on se, että haluaa näyttää joltakin muulta, ns. yhteiskunnan hyvännäköisenä pitämältä tyypiltä sen sijaan että näyttäisi parhaalta versiolta itsestään. Siinä extreme makeoverissakin monelle olisi riittänyt parturi, hammaslääkäri ja joillekin loraus meikkiä. Mutta kun ei.

Ei se multa henkilökohtaisesti ole mitenkään pois, jos joku pitää rahalla saatua naamaa kauniina tai jos minä "häviän" ulkonäöllisesti jollekin leikkaa&liimaa-naiselle. Jotenkin tuntuu vaan tyhmältä, kun omasta mielestä kauneus on paitsi katsojan silmässä myös sellainen ominaisuus, joka on "parempaa" silloin kun se on "aitoa" -- vähän niin kuin aito hymy on parempi kuin teeskennelty hymy. Vituttaa sitten kun on nuorempia tyttöjä ja poikia jotka ajavat itsensä ihan infernoon kun eivät käsitä että vertaavat itseään johonkin sellaiseen, mikä ei ole totta.

Toisaalta tähän vedoten pitäisi olla parempi jos on niin överisti leikattu että ei jää epäilyksiä, nykyäänhän kaikilla "maailman kaunein"-listoilla on tuhottomasti salaa leikeltyjä "kaunottaria", joiden rinnalla moni kaunis perustyttö itkee katkerasti huonommuuttaan.

Loppukaneetti: älytöntä ja totta, mutta mä olen kai alistunut jo. Oon sen verran erikoisen näkönen että ei ilman kirugia kyllä mennä keikkumaan noiden "täydellisten" rinnalle. Ei ole kyllä tarvettakaan. Ja kohta ollaan jo kaikki haudassakin.

mxm sanoi:
Vastaus jälkimmäiseen kysymykseesi: on! Se aika on todellakin tullut. Mua kuvottaa suunnattomasti ne laiskat ihmiset, jotka ei jaksa (ei muka ehdi) kuntoilla ja haluavat kauniin ulkonäön helposti ja noeasti. Rasvaimu+kasvojenkohotus+implantit ja avot, uusi lookki on valmis! Sama homma viiden vuoden päästä uudestaan.

Vähän provoa mutta silti: ettet vaan olisi katkera kun et voi itse kustantaa vastaavaa operaatiota...? ;)

Mulle on aivan sama mistä ihmiset ulkonäkönsä saa; geeneistä, kovalla työllä treenaamalla vaiko kirurgin veitsestä. Se huolestuttaa enemmän, että miksi ihmeessä kaikkien pitää olla niin hyvännäköisiä? Miksei enää riitä tavallisuus?!

Helsingin ykkösyökerhoissa on kiivas asevarustelu käynnissä, eikä nyt puhuta pelkästään vaatteista, korkokengistä ja LV-laukuista. Hiuslisäkkeet, tekokynnet, irtoripset, push-upit, ehkä silikonitkin, rusketus all year long, huuliin restylanea... tätä matskua piisaa. Ei siinä mitään, on hyvä että ihminen saa näyttää juuri siltä miltä tahtoo, mutta en parhaalla tahdollanikaan voi kuvitella, että kaikki nämä barbie look alike -neidot oikeasti haluavat siltä näyttää... Vaiko onko tämä katkeran maalaistytön tilitystä? :(

Ja en, en vaihtaisi ulkonäköäni heidän kanssaan, vaikka tilaisuus tarjoutuisi.

Ehkä se on uusi evoluution askel. Citysinkkujen kilpavarustelua. Jos kilpailu on kovaa, niin otetaan kovat aseet käyttöön. When going get's tough, tough get's going.

PS:Maalla on mukavaa

Aika samoilla linjoilla edellisten kirjoittajien kanssa. Plastiikkakirurgia on hyvä juttu jos siihen todella on tarvetta, esimerkiksi onnettomuuden tms. seurauksena tulleet vammat saatetaan saada korjattua nykyajan plastiikkakirurgien ansiosta. Mut sitä turhaa leikkelyä EN ymmärrä. Laiskojen ihmisten hommaa, ei jakseta nähdä vaivaa esim. vartalon eteen, helpompi käydä vähän kellottamassa siellä leikkauspöydällä niin eipä tartte lähtee lenkille eikä salille sulattelemaan. Tiedän ja ymmärrän että julkkispeli on kovaa ja siellä pärjätään pitkälle myös ulkoisilla avuilla. Kuitenkin rajansa kaikella, tosin rajoja tälle touhulle ei ole tainnut olla enää pitkään aikaan. Raha ratkaisee ja sillä saa mitä vaan. Riittävästi dollareita tiskiin niin johan on uusi lookki. Jokainen tietty tyylillään, onneks on itellä sen verta normaali itsetunto että kelpaan itelleni tämmösenä kun oon. Onhan tämä tietysti vähän hankala ja monipiippuinen juttu, vaikea esittää ihan tiukkaa kantaa. Se, että mennään muokkaamaan "Luojan luomaa", mitä siitä ajatella? Joskus se on hyvä, joskus ei. Joku ihminen todella kärsii jostakin synnynnäisestä haitasta, ehkä vaikkapa liian suuret rinnat, toinen haluaisi samanlaiset.

Katoitteko muuten 4D-dokkarin lemmikkien plastiikkakirurgiasta? Ehkä viimeistään tässä mennään jo liian pitkälle... Pitää vähän fifiltä leikkauttaa leukapusseja niin sopii paremmin seurapiireihin. :D

Edit: Threadin aloittajan kysymykseen vastaus: Kyllä, kyllä ajattelen sitä, ketä on korjailtu ja ketä ei. "Voiko tuo olla oikeasti noin kaunis?" Ja kyllähän nainen toiselta silikonirinnat tunnistaa...

MerZi sanoi:
Edit: Threadin aloittajan kysymykseen vastaus: Kyllä, kyllä ajattelen sitä, ketä on korjailtu ja ketä ei. "Voiko tuo olla oikeasti noin kaunis?" Ja kyllähän nainen toiselta silikonirinnat tunnistaa...

Heh, oltiinpa noin vuosi sitten alepubissa (älkää kysykö..) eli minä ja paras ystäväni ja meijän miehet. Istuttiin siinä "takahuoneessa" sitten, ja juteltiin jotain, kun huomattiin, että miesten päät alkoi kääntyä. Meijän viereen (tai ei ihan viereen, mutta sinne kuitenkin) oli istunut hoikka neiti, jonka tissit oli valehtelematta VALTAVAT, varsinkin kun se muija oli siis todella_laiha. Siinä sitten alettiin keskustelemaan, onko oikeat vai ei, ja me tytöt oltiin sitä mieltä että ei voi olla oikeat, pakko olla silikoonit..:D No, aikamme väiteltyämme menin ja kysyin tältä tytöltä, ovatko oikeat vai silikonit. Oikeat, kuulemma..:lol2: :lol2:
..ja ei, en saanut turpaani, vaikka kysyinkin!

Perkeles, tuli tässä sellanen olo, et ois alkaa todellakin arvostamamaan sisäistä kauneutta. Heräs myös ajatus et unelmaelämä vois olla jossaki maalla eikä tässä sontakaupunkiyhteiskunnassa. Ja kuka enää haluaa skidejä tähän maailmaan?!?

Pieni provo.

Kumpi on turhamaisempi henkilö joka tajuaa, että rahalla saa ja hevosella pääsee vai tyyppi, joka tekee päivästä toiseen työtä salonkikelpoisuutensa eteen?

Onneks on meitä jotka saa hyvän fiiliksen ja tykkää siitä ku käy vähän heilumassa välillä siel salillaki ^____^
(Tämä siis "vastalauseena implanttilihaksille)

Mun mielestä on muuten älytöntä, että nuo leikellyt usein sanovat etteivät halua rääkätä kroppaansa (esim. Hannele Laurin nerokkaat kommentit lehdissä), mutta mä olen ollut siinä uskossa, että jokainen leikkaus on RISKI. Rasvaimupöydällä yksi ilmakupla liikenteeseen ja... ?

Eikös lääkärit pyri välttämään kaikki turhia operaatioita muutenkin, niin sitten joku laittaa henkensä alttiiksi saadakseen kapeammat reidet. Liioiteltua etenkin nykypäivänä, tiedän, mutta silti.

Tähtityttö sanoi:
...huomattiin, että miesten päät alkoi kääntyä. Meijän viereen (tai ei ihan viereen, mutta sinne kuitenkin) oli istunut hoikka neiti, jonka tissit oli valehtelematta VALTAVAT, varsinkin kun se muija oli siis todella_laiha. Siinä sitten alettiin keskustelemaan, onko oikeat vai ei, ja me tytöt oltiin sitä mieltä että ei voi olla oikeat, pakko olla silikoonit..:D No, aikamme väiteltyämme menin ja kysyin tältä tytöltä, ovatko oikeat vai silikonit. Oikeat, kuulemma..:lol2: :lol2:
..ja ei, en saanut turpaani, vaikka kysyinkin!

Olinkin jo vähällä todeta tuohon Merzin kommenttiin, että aika moni nainen tunnistaa silikonit välittömästi sen jälkeen, kun mies on tunnistanut isot tissit toisella naisella (leffassa, lehdessä, telkkarissa, baarissa). Itse olen kyllä helpostikin vietävissä tässä asiassa, jos ei kyseessä ole mitkään kovin tajuntaaräjäyttävät lisukkeet. Tässä geeli/ilma/öljy/silikonitäytteisten pushuppien ja muiden toppausten maailmassa on vaatteet päällä aika paha sanoa onko fyllit kuinka lähellä sydäntä. Tai ehkä en vain osaa.

Aluksi sanoisin että hieman kateellisten panettelua. Ei mua ainakaan häiritse jos toisella on silikonirinnat, leikelty naama tai muu kroppa. Siinähän tuhlaa rahansa moiseen feikkiin kuitenkin koska jos leikkelet itsesi "nuoremman näköiseksi", et ole sitä kuitenkaan oikeasti. Tosin ei se minua haittaakaan. Jos siitä toiselle on hyötyä mukamas ja elämänlaatu paranee, niin...?Onhan hänkin mahdollisesti tehnyt työtä sen eteen tekemällä kovasti töitä ja rahaa:lol2: No ei vaan. Itse en kyllä menisi naamaani ikinä leikkelemään enkä välttämättä muullekaan tekisi mitään..mutta paha sitä nyt on sanoa kun en satu olemaan rikas. Mitäs jos sitä rahaa olisikin ja olisit saanut jo kaiken muun. Varmaan siinä haluis jotain uutta. Ihminenhän on tunnetusti ahne.

Niinkuin sanoitte jo niin tosiaan nyt alkaa olee se aika jolloin rahalla saa melkein kaiken. Paitsi rahallapas et voi saada taattua terveyttä ja rakkautta;) Joten ihminen joka urheilee ja pitää huolta itsestään ja jaksaa tehdä jotain sen eteen on varmasti terveempi kun ihminen joka on leikellyt itseänsä ja upottanut kroppansa täyteen silikonia. Tästä voin ilmaista oman mielipiteeni modified:in kysymykseen: Ihminen, joka tajuaa että rahalla saa ja hevosella pääsee ON turhamaisempi koska ei edes tee minkään eteen mitään vaan on laiska. Silloin myös vaarantaa terveytensä ulkonäkönsä tähden ja SE ON turhamaista:)

Odu sanoi:
Onneks on meitä jotka saa hyvän fiiliksen ja tykkää siitä ku käy vähän heilumassa välillä siel salillaki ^____^
(Tämä siis "vastalauseena implanttilihaksille)
Aivan! En mä ainakaan tunne tarvetta olla kateellinen niille, jotka itsensä kuosiin saavat leikkauttamalla ja pumppauttamalla itseensä silikonia, syntholia, botoxia - mitä ikinä. Olen tyytyväinen tämmöisenä ja kun sitä tykkää "rääkätä" kroppaansa ja saa siitä vielä nautintoa.. Hulluksihan sitä tulisi jos olis niin valmis ja täydellinen ettei tartteis liikkua! :) Ja mitä tulee tuohon Hannele Laurin kommenttiin... Hah! Jo on selitykset keksitty, siitäkin voidaan olla montaa mieltä et onko liikunta vai leikkaus enemmän terveysriski.

Loppujen lopuksi mulle on ihan sama se mitä kukin tekee ja millainen haluaa olla, miten siihen haluttuun lopputulokseen pääsee jne.. Tärkeintä on kuitenkin se että on itteensä tyytyväinen. Toiset tarvitsee hakea itsetunnolleen boostia mitä erilaisimmilla tavoilla, se on kai ok.

Tähtityttö sanoi:
... hoikka neiti, jonka tissit oli valehtelematta VALTAVAT, varsinkin kun se muija oli siis todella_laiha.
Saanko mä koskettaa sua? Sä olet nimittäin nähnyt pytön siskon livenä!

Mitä väliä sillä on, jos joku on laiska eikä jaksa nähdä vaivaa kuntonsa eteen vaan ottaa oikopolun? Jos liikunta ei toisi minulle hyvänolon tunnetta ja rahaa olisi kuin rosvopääliköllä niin varmaan kävisin rasvaimuissa jne. Mitä sitä hikoilemaan, jos ei kiinnosta. Mä en itse operaatioista tiedä mitään, mutta tuskin ne kauhean kummallisia on, kun niitä noin paljon tehdään.
Kyllä täälläkin moni on ottanut oikopolun isoihin lihaksiin..

Ei ole minulta pois, jos joku haluaa ja saa kauniimman kuoren. Itsekin voisin ajatella silmälaseria ja rintojen pienennystä - ne on vähän rajatapauksia, ei puhtaasti kosmeettisia... ja arpia voisi poistaa mutta taitaa kohtalona olla hankkia niitä lisää "terveydellisistä syistä". Säälittävää on, jos ulkonäkö treenaamalla tai ostettuna alkaa syrjäyttää elämästä muita osa-alueita tai henkilön itsetunto on lähinnä ulkonäön varassa. Ja aika hassun näköinen pitää ihmisen olla, jos alan epäillä silikonia tai muuta kirurgiaa ei vielä ryppy-ikäisellä ihmisellä. Rintaliivin ja paidan alla voi olla silikonia tai vauvan jäljiltä pitkä ja laiha rinta liiviin ahdettuna - ja päät kääntyy.

Ronny11 sanoi:
Onko ajan kysymys kun joka tallaajallakin on syntholillä ja implanteilla höystetty Arska-kroppa? :urjo: Muilla mittään samankaltaisia ajatuksia nykyihmisten ulkonäöstä?Onko tullut aika kun rahalla saa kaiken?
Noo... mitä mä ajattelen esim. naisten rintaimplanteista on se, että olen vähän kade. Meinaan, nostavat suhteellisen pienellä ja yksinkertaisella operaatiolla osakkeitaan parhaiden uroiden saamiseksi melkoisesti. Miehelle vastaavankaltainen manööveri (menestyminen) vaatii aavistuksen enemmän know-howta ja työtä.

Jos haluu itelleen feikkilihakset niin mikäs siinä. Sillon vaan kannattaa toivoa, ettei tule ikinä tarvetta käyttää niitä.

Suositut

Back
Ylös Bottom