NVIDIA Firewall

Uuden emolevyn mukana tuli cd levy missä oli NVIDIAn Firewall ohjelma. Onko kellään kokemuksia kyseisestä ohjelmasta? Onko se mihinkää? Pystyykö se suojaamaan??

Kiitos!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyseessähän on siis emolevyn piirisarjan ikioma rautapalomuuri. Toimivuus on vähän niin ja näin, itse en ole kokeillut tosin mutta jonkin verran kuullut kokemuksia. Varmuudenhan saa kun itse asentaa, mutta luepas vaikkapa tämä näin alkuun. Osio jossa kerrotaan Nvidian Firewallista on aika alhaalla (otsikolla "Liite 1"). Ennemmin suosittelisin vaikkapa ilmaista ZoneAlarmia...

Toi on vissiin se nForce4 -piirisarjan firewall? Säädin ja testasin sitä, heitin romukoppaan kun totesin että softa sanoi firewallin olevan muka suljettu ja testillä tehty porttiskanni taas sanoi että kone oli maailmaan auki. Liian riskipaikka luottaa tuohon viritykseen, samaa tuntui toi linkattu testikin sanovan.

Jeps, ainakin viime talvena kun itse asentelin uutta emoa, niin konsensus maailmalla oli että Nforce4-sarjan palomuuri ei aiheuta mitään muuta kuin ongelmia. -> Turvallisinta oli asentaa emon interwebbiin liittyvistä ajureista ja softista vain verkkokortin ajurit, muistaakseni. Onko tilanne muuttunut siitä, en ole seurannut. YMMV.

Back
Ylös Bottom