Kommentillani koskien huulen turtumista, niin ainakin omalla kohdallani olen silloin harvoin kun pidän pussinuuskapäivän, niin huomaan huulen olevan enemmän turtunut kuin purunuuskaa käyttämällä. En ymmärtääkseni ole missään vaiheessa väittänyt, etteikö huuli olisi eri kunnossa herätessä vrt. ennen nukkumaan menoa purunuuskaa käyttämällä, mutta tosiaan omalla kohdallani pussinuuska kuluttaa huulta enemmän. Tai en tiedä, että onko "kuluttaa" oikea sana, mutta johtuu se pussin liikkumisesta huulessa, tottumuksesta purunuuskaan tai jostain muusta tekijästä, niin pussinuuskaa enemmän käyttäessäni tosiaan huuli on illan päätteeksi enempi turtunut. Siksi en käytä pussinuuskaa kuin paikoissa, joissa purunuuskan valuminen tai käyttäminen olisi esteettisesti kyseenalaista kuten ruokaravintoloissa.
Tällä hetkellä eniten kuluu Göteborgin Rapea, Generalia ja Grovia. Purkit ovat ihan normaaleita 45 gramman kokoisia - löytyy pakastimesta Montecriston pienempääkin purkkia, mutta harvemmin tuota käytän. Ja löytyy sitä pussinuuskaakin, mutta sen osalta kulutukseni on varsin vähäistä, koska se ei, kuten mainitsitkin, hirveän hyvin toimi.
Prismasterillinen kerralla ja kuten aiemmin mainitsin, niin noin kaksi purkkia päivässä. Muutamana viime päivänä kulutus ollut noin suunnilleen puolitoista purkkia päivä, mutta kyllä se kaksi varmaan menee rikki kun työpäivät pitenee ja nukkuma-ajat lyhenee muutaman päivän kuluttua.
Jos viitsit laskea noin suunnilleen kulutukseni, niin olisi itseänikin kiinnostava tieto. Itseäni ei kiinnosta laskea, että kuinka monta kerta-annosta kuluu.
Sitten yleisesti kommentoinnista. Itselläni ei ole tapana kirjautua foorumeille tietoisesti muita häiritsemään ja sitten vähän ajan päästä vaihtaa käyttäjätunnusta eli kyseessä on ihan ensimmäinen ja ainoa käyttäjätunnus. On mulla vapaa-aikaa ajoittain ihan sopivasti, muttei niin paljoa kuitenkaan.
Ja kyllä pysyn edelleen siinä, että 12.vuosi menossa. Tietenkään kulutus ei ole ollut ihan samanlaista aina, vaan kyllä yli purkki per päivä kulutuksen olen päässyt vasta arviolta pari vuotta sitten. Ensimmäisinä vuosina purkki päivässä olisi vienyt varmasti tajun. Kyllä itsekin nuorempana ihmettelin erästä paikallista legendaa, jolla meni huhun mukaan kaksi purkkia päivässä ja aina oli huuli turvoksissa, mutta ilmeisesti olen nykyään itse samanlainen legenda joillekin paikallisille tenaville. Kuten ilmeisesti sinulle.