Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Kannattaa ottaa tuo linkki pois? Kohta tulee niin paljon tilauksia, että jää kaikkien nuuskat tulliin. Esimerkkejä on paljonkin.

Mutta kiitos linkistä, omaa persettä tässä vain ajattelen.

Ömm, no ei kai se yleistä ole. Mulla on yks tyttökaveri, joka käyttää :)
Tuntuu se naisen nuuskankäyttö täällä Hämeessä hieman hämmennystä aiheuttavan. Itse tiedän lisäkseni vissiin kolme tai neljä naista, jotka käyttävät nuuskaa, ja kaikki nyrkkeilypiireistä.

Kommentillani koskien huulen turtumista, niin ainakin omalla kohdallani olen silloin harvoin kun pidän pussinuuskapäivän, niin huomaan huulen olevan enemmän turtunut kuin purunuuskaa käyttämällä. En ymmärtääkseni ole missään vaiheessa väittänyt, etteikö huuli olisi eri kunnossa herätessä vrt. ennen nukkumaan menoa purunuuskaa käyttämällä, mutta tosiaan omalla kohdallani pussinuuska kuluttaa huulta enemmän. Tai en tiedä, että onko "kuluttaa" oikea sana, mutta johtuu se pussin liikkumisesta huulessa, tottumuksesta purunuuskaan tai jostain muusta tekijästä, niin pussinuuskaa enemmän käyttäessäni tosiaan huuli on illan päätteeksi enempi turtunut. Siksi en käytä pussinuuskaa kuin paikoissa, joissa purunuuskan valuminen tai käyttäminen olisi esteettisesti kyseenalaista kuten ruokaravintoloissa.

Tällä hetkellä eniten kuluu Göteborgin Rapea, Generalia ja Grovia. Purkit ovat ihan normaaleita 45 gramman kokoisia - löytyy pakastimesta Montecriston pienempääkin purkkia, mutta harvemmin tuota käytän. Ja löytyy sitä pussinuuskaakin, mutta sen osalta kulutukseni on varsin vähäistä, koska se ei, kuten mainitsitkin, hirveän hyvin toimi.
Prismasterillinen kerralla ja kuten aiemmin mainitsin, niin noin kaksi purkkia päivässä. Muutamana viime päivänä kulutus ollut noin suunnilleen puolitoista purkkia päivä, mutta kyllä se kaksi varmaan menee rikki kun työpäivät pitenee ja nukkuma-ajat lyhenee muutaman päivän kuluttua.
Jos viitsit laskea noin suunnilleen kulutukseni, niin olisi itseänikin kiinnostava tieto. Itseäni ei kiinnosta laskea, että kuinka monta kerta-annosta kuluu.

Sitten yleisesti kommentoinnista. Itselläni ei ole tapana kirjautua foorumeille tietoisesti muita häiritsemään ja sitten vähän ajan päästä vaihtaa käyttäjätunnusta eli kyseessä on ihan ensimmäinen ja ainoa käyttäjätunnus. On mulla vapaa-aikaa ajoittain ihan sopivasti, muttei niin paljoa kuitenkaan.
Ja kyllä pysyn edelleen siinä, että 12.vuosi menossa. Tietenkään kulutus ei ole ollut ihan samanlaista aina, vaan kyllä yli purkki per päivä kulutuksen olen päässyt vasta arviolta pari vuotta sitten. Ensimmäisinä vuosina purkki päivässä olisi vienyt varmasti tajun. Kyllä itsekin nuorempana ihmettelin erästä paikallista legendaa, jolla meni huhun mukaan kaksi purkkia päivässä ja aina oli huuli turvoksissa, mutta ilmeisesti olen nykyään itse samanlainen legenda joillekin paikallisille tenaville. Kuten ilmeisesti sinulle.

Noniin eli pikasesti laskin ja tulokset ovat seuraavia. Jos oletetaan, että olet vuorokaudessa 16tuntia hereillä ja heti heitettyäsi vanhan biitin pois laitait uuden tilalle, niin 25minuutin vaihtovälillä käytät päivässä jopa 40 biittiä (MITÄ VITTUA?!), jossa yhden annoksen kooksi sain 2,34375g. Nuuskahan ei ole suoraan verrannollista ml=g, joten tässä tapauksessa voisi olettaa, että Prismasterin joutuu lyömään täyteen saavuttaaksen tuon 2,34375g lukeman (max koko 3ml). Toisessa kaavassa sama homma, mutta vaihtoväli 40minuuttia. Päivässä käyttäisit 24 annosta nuuskaa, jossa yksi annos olisi kooltaan 3,75g eli karkeasti vähän alle 1/10 osa kerralla koko purkista. Joutuisit lataamaan siis lähes kaksi täyttä Prismasterillista huuleen kerralla.

Eli tapa yksi yksinkertaisuudessaan = tykität täyden tykillisen pidät 25minuuttia ja heität pois ja toistat samaa 40 kertaa putkeen, jonka jälkeen otat 8tunnin tirsat ja heti ensimmäisenä herättyäsi aloitat alusta.

Tapa kaksi = tykität kaksi täyttä tykillistä pidät 40 minuuttia, heität pois ja toistat samaa 24kertaa päivässä ja aloitat heti aamusta alusta.

Tähän kun vielä lisätään että sanoit käyttäväsi keskimäärin 2purkkia päivässä, joskus siis vielä enemmänkin. Syöt, peset hampaat, otat päiväunet ja teet jotain muuta paskaa jolloin käyttö ei ole suvaittua, niin määrä nousee helposti jopa kolmeen täyteen tykilliseen kerralla saavuttaaksesi mainitsemasi määrän.

Ja ei, en pidä idolinani/legendana sitä vanhaa norjalaista kalastajaa joka avaa purkin, pyörittää 45g pallon ja lämäsee huuleen, ihan siitä syystä että joko hän itse puhuu paskaa ja yrittää tehdä itsestään legendaa pikkupojille tai sitte kyseiset pikkupojat ovat keksineet koko äijän (sama homma pätee muuten jeesukseen). Tähän kun VIELÄ lisätään sen mainitsemasi hieno sana esteettisyys ja varmasti nautinto ja muu paska niin saanko vielä kerran sanoa, että älä nyt jauha äijä paskaa. Miksi sun ylipäätään pitää keksiä tollasia juttuja ja miksi olet ihaillut äijää joka käyttää 2purkkia päivässä? Entä jos heitän että itelläni menee 7 purkkia odenssin extra starkkia päivässä 1millin tykillä?

ei heiltä nuuska loppu

Jaa vähän aikaa sitten ko.sivun löytäny ja vuoden verra sieltä kuiteki tilaillu :rolleyes:
Vaikuttaa hieman kyseisen firman mainostajalta, mutta mikäs siinä jos homma toimii :thumbs:
noh minusta vuosi on hyvin lyhyt aika?! ja toki mainostan kun haluan että muutkin saavat :) ei heiltä nuuska loppu ,mulla ois vaihtaa kolme pussi nuuska purkkia Nick & Johnny,Skruf Strong,Grovsnus White Portion Large kolmeen löysään purkkiin kun minulla tuo pussi nuuska ei toimi :(

noh minusta vuosi on hyvin lyhyt aika?! ja toki mainostan kun haluan että muutkin saavat :) ei heiltä nuuska loppu ,mulla ois vaihtaa kolme pussi nuuska purkkia Nick & Johnny,Skruf Strong,Grovsnus White Portion Large kolmeen löysään purkkiin kun minulla tuo pussi nuuska ei toimi :(

Juu selvähän se, ei haittaa miua olleskaa vaikka tässä mainostusta takana olisikin. Mielellään itsekin tilaisin, mutta käy hankalaks, kun asuu vielä kotona (mahdolliset tullilaput postilaatikkoon, puhelinsoitot kotiin?) ja ei noita nettipankkitunnuksia ole vielä :(

et viittis nuuskaherra kertoo paljo noi postikulut on tua onlysnuussil?
4 tornia pussinuuskaa postimaksu on 20.80EUR
1 pussinuuska tori postimaksu 7.50EUR
2 pussinuuska tornia on 12.90EUR
1 tori löysää postimaksu on 12.90EUR
2 tornia löysää postimaksu on 20.80EUR
4 tornia löysää postimaksu on 29.20EUR noin nuo hinnat heillä menee postimaksujen osalta

En nyt muista mitä laki sanoo tosta vaihtamisesta. Ainakin tuliaisiksi saa tuoda nuuskaa kunhan siitä ei ota mitään rahallista korvausta vastaan. Olikohan sekin rajoitettu johonkin pieneen ryhmään esim. perheenjäseniin. Harmaalla alueella kuitenkin liikutaan, joten jos nyt jätetään ne vaihtaritkin ainakin toistaiseksi pois kunnes joku kaivaa tarkempaa tietoa mitä laki sanoo.

En nyt muista mitä laki sanoo tosta vaihtamisesta. Ainakin tuliaisiksi saa tuoda nuuskaa kunhan siitä ei ota mitään rahallista korvausta vastaan. Olikohan sekin rajoitettu johonkin pieneen ryhmään esim. perheenjäseniin. Harmaalla alueella kuitenkin liikutaan, joten jos nyt jätetään ne vaihtaritkin ainakin toistaiseksi pois kunnes joku kaivaa tarkempaa tietoa mitä laki sanoo.

Siis sitä saa antaa, tuoda tuliaisiks jne kunhan siitä EI saa rahallista korvausta. Tässä tapauksessa kriteerit ei mun mielestä täyty mutta samapa tuo nyt on

Voiko nuuskasta tulla allergisia reaktioita jollekin? Eukalyptusta sisältävien olen kuullut aiheuttavan joillekin, mutta onko Genaral Onyxissa jotain sellaista, joka voi aiheuttaa?

Voiko nuuskasta tulla allergisia reaktioita jollekin? Eukalyptusta sisältävien olen kuullut aiheuttavan joillekin, mutta onko Genaral Onyxissa jotain sellaista, joka voi aiheuttaa?

Miksikäs ei voisi tulla.. Kummiskin aika suuria poikkeamia noissa sisällöissä on..

Back
Ylös Bottom