Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Prismasterilla NOIN 2kiekkoa päivässä = paska puhetta.

Todistettu muutama viestini taaksepäin todelliseksi kulutuslukemaksi, ei teoreettiseksi kuten omat laskelmasi. En aio hankkia 5ml-tykkiä saadakseni arvostusta Nilsiällä.

Ja jos jokainen vielä lukee tuon viimeisimmän postini, niin yritin aika selväksi tehdä että minun "vääntöni" oli siltä osin siinä. Eli mikä vitun hinku teillä on asiaa enää kommentoida? Vai vituttaako teitä vaan mun mielipide tosta 90g nuuskaa ja lasten prismasterista vai mikä teidät ajoin vielä kirjottamaan nuo hyvin tyhjentävät ja kaikille tärkeät kommentit.

Jos sanot, ettet asiasta enää väännä, niin älä väännä - ei muut samanlaisia lupauksia ole antaneet ja voivat jatkaa sitten tästä. Mielipiteesi ja laskelmasi eivät ainakaan lisää kiinnostusta mielipiteitäsi kohtaan kun tunnut niin vastaanottavalta koskien kyseenalaistamista omia mielipiteitäsi kohtaan.

Tarvitseeko viimeisimpiä viestejäsi edes ajatuksella lukea, jos toimit toisin kuin ilmoitat toimivasi.
"Mä vetäydyn nyt julkisuudesta." Niimpä niin.

Jonski: Itse sanoin ensimmäisessä postissani koskien Pullakuskin 2kiekon käyttöä, että käytän noin 5-6kiekko viikossa, eli lähes koskaan ei mene purkkia yhdessä päivässä. Olet siis sitä mieltä että mielestäni jokainen täälä nuuskaava käyttää alle puolikiekkoa päivässä ja sen takia tunnen itseni keisariksi koska käytän itse ruhtinaalliset 75% kiekosta päivässä. Sanotko vielä sinäkin jotkut perustelut tolle sun postille vai kutitteliko niitä pikku sormia niin paljon että uskalsit juuri ja juuri kirjoittaa tuon itsetuntoani laskevan hyvin loukkaavan viestin.

:lol2: Älä nyt kiukustu hyvä mies. Joka asiaa ei tarvitse ottaa niin vakavasti. Ja kysymykseesi: Kutitti :D

Laitellaan suut makiaks ais tuulilla jos tavataan :haart:

Todistettu muutama viestini taaksepäin todelliseksi kulutuslukemaksi, ei teoreettiseksi kuten omat laskelmasi. En aio hankkia 5ml-tykkiä saadakseni arvostusta Nilsiällä.

Jos sanot, ettet asiasta enää väännä, niin älä väännä - ei muut samanlaisia lupauksia ole antaneet ja voivat jatkaa sitten tästä. Mielipiteesi ja laskelmasi eivät ainakaan lisää kiinnostusta mielipiteitäsi kohtaan kun tunnut niin vastaanottavalta koskien kyseenalaistamista omia mielipiteitäsi kohtaan.

Tarvitseeko viimeisimpiä viestejäsi edes ajatuksella lukea, jos toimit toisin kuin ilmoitat toimivasi.
"Mä vetäydyn nyt julkisuudesta." Niimpä niin.

Kuka vittu sulle enää puhu?? Sulla ei ollut mitään muuta ongelmaa kuin opetella käyttämään "noin" sanaa sen oikeassa merkitykessä. Mutta jatketaan nyt sitten just niin kauan kun haluat. Alotetaan vaikka näin. Ootko käyny leijumassa Nilsiällä vitosen tykillä vai mistä tiedät että saat sielä arvostusta sillä tai ylipäätänsä missään? Miksi sun pitäisi saada arvostusta sun nuuskatykilläsi? Onko sulla joku muu niin pieni että sinun tarvitsee paikkailla puutteitasi? Sanotko vielä mistä olet kotoisin, tekee niin paljon mieli tietää että missä on ainakin viimeisimmät 20 vuotta pidetty legendana äijää joka käyttää 2purkkia päivässä?

Asiallista "vääntöä", meitsin mielestä. Eikö nää foorumit oo just niitä ns. pelikenttiä missä veivataan ja väännetään erimielipiteistä, omasta mielestä on ollut oikein mukavaa seurata "2 kiekkoa päivässä"-keskustelua. Nimittäin alkaa pännii noi perus kysymykset "mitä maksaa europalla general"

-Anteeksi huono kielioppi, vai mikä ikinä onkaan-

Asiallista "vääntöä", meitsin mielestä. Eikö nää foorumit oo just niitä ns. pelikenttiä missä veivataan ja väännetään erimielipiteistä, omasta mielestä on ollut oikein mukavaa seurata "2 kiekkoa päivässä"-keskustelua. Nimittäin alkaa pännii noi perus kysymykset "mitä maksaa europalla general"

-Anteeksi huono kielioppi, vai mikä ikinä onkaan-

Kato saatana! Ihan oikea kommentti!

Kuka vittu sulle enää puhu??

No kuka vittu sua käski vastaamaan.

Sulla ei ollut mitään muuta ongelmaa kuin opetella käyttämään "noin" sanaa sen oikeassa merkitykessä.

Opin varmasti iän myötä.
Lisäksi ihmettelen, että mihin katosi aiemmin viitatut ongelmat koskien nuuskatykkivalintaani, nuuskankäyttömäärääni, nuuskankäyttöaikaani, siihen liittyvää räkimistä ja paskanpuhumistani.

Mutta jatketaan nyt sitten just niin kauan kun haluat.

Itse ilmoitit lopettavasi väännön asian tiimoilta, mutta palasit jatkamaan, joten turha vierittää aloitteellisuutta niskaani. Omasta puolestani aihe on karannut sen verran otsikon mukaisesta aihepiiristä, etten näe kannattavaksi jatkaa aiheesta vääntöä. Molempia miellyttävää ratkaisua ei ole näköpiirissä, vaikka paikalle saataisiin sekä Ahtisaari että Salonius. Ja en puhu Markosta.

Ootko käyny leijumassa Nilsiällä vitosen tykillä vai mistä tiedät että saat sielä arvostusta sillä tai ylipäätänsä missään? Miksi sun pitäisi saada arvostusta sun nuuskatykilläsi? Onko sulla joku muu niin pieni että sinun tarvitsee paikkailla puutteitasi?

En ole. En käytä juurikaan vitosen tykkiäni tällä hetkellä. En ole väittänyt, että pitäisi saada arvostusta vitosen tykilläni. En koe alemmuuskompleksia jonkun muunkaan takia.

Sanotko vielä mistä olet kotoisin, tekee niin paljon mieli tietää että missä on ainakin viimeisimmät 20 vuotta pidetty legendana äijää joka käyttää 2purkkia päivässä?

Turhaan taas suurentelet sanomisiani jälkikäteen. Väittelisit (tai vääntäisit) aiheesta, etkä poukkoilisi kuin peura valokiilassa. Naurettavaa keskustella aiheesta henkilön kanssa, joka ei suostu pysymään aiheessa tai kykene korrektiin kielenkäyttöön.

Voi vittu :D eiköhän se oo jokaisen oma asia paljon sitä nölliä sinne huulipieleen työntää, naurettavaa tälläinen vertailu et kuka tykittää eniten :D

Voi vittu :D eiköhän se oo jokaisen oma asia paljon sitä nölliä sinne huulipieleen työntää, naurettavaa tälläinen vertailu et kuka tykittää eniten :D

Ei kyse ole ollut mistään vertailusta ainakaan omalta puoleltani. Vastasin ohimennen alkuperäiseen kysymykseen...

monta biittii suunnillee iskette päiväs? tuntuu löössi purkki kestävän jopa kolme päivää itel

...jonka jälkeen eräs kiukkuinen henkilö leimasi minut paskanpuhujaksi käyttämäni nuuskatykin ansiosta, johon sitten vastasin yhden satunnaisen päivän käyttömäärälaskennan pohjalta. Tämän jälkeen on väännetty suomenkielen termeistä, muttei kyllä vertailtu.

Elasto: Ketä kiinnostaa mitä mieltä herra flegmaatikko keisari moderaattori on asiasta? Jos sinäkien vielä palaat tohon mun alkuperäseen postiin ja luet mitä ajoin takaa. Yksinkertaistan sen vielä sinulle jos vaikka ymmärtäisit. Prismasterilla NOIN 2kiekkoa päivässä = paska puhetta. Jos Pullarenki olisi sanonut että käyttää 2kiekkoa edes 5ml tykillä niin np, ei se mua määränä huimaa. Itsekin jo ajoin tuola takaa että kun lämin 20ml tykillä niin kyllähän sitä nuuskaa meni helposti 2-3purkkia päivässä mutta se oli juuri sitä 20min välein räkimistä.
Mielenkiintoista. Kerro toki lisää.

Pullakuski ja powder... TURPA KIINNI!!!

Ketään ei kiinnosta et kummalla menee enemmän nuuskaa. ihan sama pidättekö vaikka kilon paskaa suussa tunnin vai 5 minuuttia ja millä peräruiskulla sitä huuleenne tungette.

jepaas, en oo viel kattonu koko threadii, mut sellasta kyselisin et onks teillä kokemusta tosta netin kautta nuuskan tilaamisest? Et millaset tulli maksut tulis jos tilaa vaik ruotsist? Vai tarviiko maksaa ollenkaan? Tiedän että siitä on ollut kovaa vääntöä mut haluisin oikean vastauksen :):thumbs:

jepaas, en oo viel kattonu koko threadii, mut sellasta kyselisin et onks teillä kokemusta tosta netin kautta nuuskan tilaamisest? Et millaset tulli maksut tulis jos tilaa vaik ruotsist? Vai tarviiko maksaa ollenkaan? Tiedän että siitä on ollut kovaa vääntöä mut haluisin oikean vastauksen :):thumbs:
Riippuu maksaako kauppa verot jos maksaa ni olisko ollu melkee 10e kiekko

Knoxia ostin kaverilta 5 kiekkoo, minkälaistahan nuuskaa on..?

Knoxia pusseina oon kokeillu sillon nuuskaamisen alkuvaiheilla ja iha toimivaa oli, perus tavaraa, mut valitettavasti en oo päässy löysänä kokeilee sillä pari kaveria kovasti kehunu.

Tuli ostettua Saksan reissulla paikallisesta erikoistupakkakaupasta kolmea eri nenänuuskaa. (Ozona presidentiä, Ozona Cherryä ja jotain gawithia.) Sitten kysyin että onko suunuuskaa, niin ei oikein myyjä ymmärtänyt, mutta kaivoi jostain laatikosta Generalin ja Röda Lacketin Tobacco Cutseja.Olin vähän yllättynyt. En oikeen itekään tiedä miten noita olis tarkotus käyttää, mutta purutupakan tapaiselta nuo näyttää. Huuli nuuskaa ei siis löytynyt.

Eikö toi homemade-nuuska ole aika myrkkyä jos verrataan ruottalaiseen "oikeaan" nuuskaan?

Miten muuten nuuskasta lasketaan nikotiini? Röökistä löytyy max. 1mg nikotiinia (nortti), niin kuinka oikein tollanen ite tehty voi potkia vaikka nikotiinia on vähemmän..?

Back
Ylös Bottom