Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hintaa tuolle 3kilolle tuli n.900kr eli jokainen voi laskea kuinka helvetisti tuli halvemmaksi. Siitä kun vielä kiristät ja käyt hakemassa kaupasta bonuksen puruja suolaa ja ruokasoodaa niin ei hinta päätä huimaa eikä tartte keneltäkään ostaa tai käydä hakemassa laivalta. Itse tosin haen haaparannasta mutta eipä tartte sinnekään enää autoillaVittu muuten mikä läppä :DD Prismasteri on niin lasten tykki että ei sillä saa 2purkkia kulumaan päivässä millään! Ite en oo tykkiä käyttäny kohta kahteen vuoteen ja nuuska on kirjaimellisesti koko ajan huulessa paitsi ei nukkuessa. Nuuskaa kuluu semmonen 5-6kiekkoa viikossa eli päivässä tulee laitettua ehkä semmonen 10 biittiä huuleen. Taitaa pullakuski aina nakata uuden tykillisen 5minuutin välein kun on niin lasten kengissä ;DD Itellä leivottu pysyy huulessa 1-2tuntia ja jos siitä laskee että päivässä on hereillä 16tuntia, niin aika monta prismasterillista saat työntää kerralla huuleen että saat n.10g kokoisen nonnan kerralla muhimaan. Eli jos miettii sen prismaterin kokoa ja nopeasti laskee niin sä tosiaan vaihdat uuden köntin noin 5minuutin välein. Opettele niin pääset "pikkusen" halvemmalla ;DEi ollut heitto.
Tykkinä nykyään perusnuuskatykki mallia Prismaster. Jokunen aika sitten kyläkauppias Keskistä syytettiin raiskauksesta ja istunnossa hänen hereilläoloaikaansa todisteltiin kännykän lokitiedostoilla eli milloin puhuttu. Omalla kohdalla nuuska huulessa ajaisi saman asian.
Vittu muuten mikä läppä :DD Prismasteri on niin lasten tykki että ei sillä saa 2purkkia kulumaan päivässä millään! Ite en oo tykkiä käyttäny kohta kahteen vuoteen ja nuuska on kirjaimellisesti koko ajan huulessa paitsi ei nukkuessa. Nuuskaa kuluu semmonen 5-6kiekkoa viikossa eli päivässä tulee laitettua ehkä semmonen 10 biittiä huuleen. Taitaa pullakuski aina nakata uuden tykillisen 5minuutin välein kun on niin lasten kengissä ;DD Itellä leivottu pysyy huulessa 1-2tuntia ja jos siitä laskee että päivässä on hereillä 16tuntia, niin aika monta prismasterillista saat työntää kerralla huuleen että saat n.10g kokoisen nonnan kerralla muhimaan. Eli jos miettii sen prismaterin kokoa ja nopeasti laskee niin sä tosiaan vaihdat uuden köntin noin 5minuutin välein. Opettele niin pääset "pikkusen" halvemmalla ;D
jep jep prismaster lyö 100 0 normitykit sillä saa sentään oikeen muotoisa ei mitään pötkylöitä. ja vaihda se mäntä toisinpäin niin saat isomman biitin.sormilla törkkään huuleen enkä hiero mitää pal
lukoita vain pikkupoka duunaa palloja.
Varmaan jonkun hurrifirman mainostaja kun suomen kielen parantamisessa enemmän varaa kun mulla. Ja joo pikkupoKat varmaan pyörittelee pal
lukoita. Itse tosin lämäsen kasan paskaa huuleen ja muokkaan sielä huulessa siitä sopivan muotoisen.
Prismasterista sen verran että silloin kun itse tykkiä käytin niin enemmän mulle merkkas se kuinka paksu se biitti oli, eikä se kuinka pitkä. Tulikin joskus jopa 20ml tykillä lämittyä, mutta siinä nyt taisi olla vähän egoiluakin mukana. Prismasterilla kun tykität niin eihän se muuta ku ala vituttamaan kun huulessa on kaulimella liiskattu lätty joka ei edes painu huulta vasten, päinvastoin meinasi tyyliin tipahtaa ohi mennen kesken juttelua.
Vittu muuten mikä läppä :DD Prismasteri on niin lasten tykki että ei sillä saa 2purkkia kulumaan päivässä millään! Ite en oo tykkiä käyttäny kohta kahteen vuoteen ja nuuska on kirjaimellisesti koko ajan huulessa paitsi ei nukkuessa. Nuuskaa kuluu semmonen 5-6kiekkoa viikossa eli päivässä tulee laitettua ehkä semmonen 10 biittiä huuleen. Taitaa pullakuski aina nakata uuden tykillisen 5minuutin välein kun on niin lasten kengissä ;DD Itellä leivottu pysyy huulessa 1-2tuntia ja jos siitä laskee että päivässä on hereillä 16tuntia, niin aika monta prismasterillista saat työntää kerralla huuleen että saat n.10g kokoisen nonnan kerralla muhimaan. Eli jos miettii sen prismaterin kokoa ja nopeasti laskee niin sä tosiaan vaihdat uuden köntin noin 5minuutin välein. Opettele niin pääset "pikkusen" halvemmalla ;D
Lasten kengistä ja opettelusta sen verran, etten väitä olevani nuuskamestari, mutta lonkalta heitettynä 12.vuosi menossa.
Muutamia millejä enemmän jos olisi varaa Prismasterissa, niin olisi täydellinen. Tuntia harvemmin pidän, tosin on se usein yli viisi minuuttia.
Mä pidän max 30min. Ostin laivalta Catchin lakritsia omnom![]()

Ömm, no ei kai se yleistä ole. Mulla on yks tyttökaveri, joka käyttääKuinka yleistä tuo on siellä Vaasassa(?), että myös mimmit käyttävät? Oletko esim. ainoa kaveripiirissäsi, jos saan udella?![]()

Miksi muuten pidät noin vähän aikaa kölliä huulessa? Jos tavaraa on kuitenkin täysi Prismasterillinen, niin luulisi että siinä ytyä riittää pitempään.
Älä ny jauha paskaa :DD Jamppa joka muka imeny nonnaa 12vuotta väittää että pussinuuskalla huuli turhuu helpommin kuin löysällä??? :D Siis mielestäsi nuuska jonka päällä on palanen teepussia potkii paremmin kuin ölysä nuuska jossa on suora kosketus itse nuuskaa/nikotiiniin? Onko se teepussi siinä päällä jotenkin syövyttävää tai huulta ärsyttävää? pussinuuskaa ei saa lähes kirveelläkään edes kusemaan, ja kaikkihan tietää että niissä mehuissa sitä nikotiinia vasta onkin.
Ja mielelläni kyllä kuulin että millasia könttejä heität sillä kaulimella huuleen, kuinka kauan niitä pidät sielä, ja onko nuuskakiekkosi yleistä mallia kooltaan 45g. Nopealla matikalla lasken että millasta tahtia sä sitä käytät. Ja joo jos alat tarinaasi muuttamaan siihen suuntaan että pussinuuskastahan sinä puhuit sanoessasi että 2purkkia menee niin sen kyllä uskon, sillä niitähän voi lyödä aamupalaksi vaikka 10pussia huuleen eikä vieläkään ole saanut päivää käyntiin (tosin sä et varmaan voi koska se teepussi siinä päällä on niin syövyttävää että se sulattaa normaalien ihmisten ikenet sekunnin murto-osassa. No joo taas jauhan, mutta ei kukaan 12vuotta biittiä käyttänyt heitä tommosta legendaa :D Rekisteröidy uudella nickillä samantien ja alota alusta nii ei tuu heti ekoista posteista sulle paskaa mainetta niinku mulle kävi ;)
Ömm, no ei kai se yleistä ole. Mulla on yks tyttökaveri, joka käyttää![]()
Kun tuota ovaalinmuotoisen purkin sisältöä käytti päivän, niin oli ikenet illalla veressä ja päässä heitti - vaikka toleranssit ovat muuten ihan kohdallaan.
Se tuoksuikin ihan jollekin ammoniakille. Muistan kun ekan kerran kokeilin niin olin juuri ottanut Ettanin lösin pois huulesta ja silti kolisi kuin keilahallissa. Vähän aikaa tuota sai jopa laivalta ostettua.kyllä täällä 03 alueella tiedän muuuutamia naisia jokka käyttää, ei siinä mun mielestä mitää ihmeellistä oo.. parempi se o ku et polttais

Jaa vähän aikaa sitten ko.sivun löytäny ja vuoden verra sieltä kuiteki tilaillu![]()
Vaikuttaa hieman kyseisen firman mainostajalta, mutta mikäs siinä jos homma toimii :thumbs: