Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kukaan käynyt viime aikoina Viking Linen risteilyllä (Gabriella)? eli mitä mahtaa olla ko. laivan nuuskatarjonnan tila - lössit/pussit. ja mahtaisiko olla tarjouksia päällä?

kaveri lähtee perjantaina ja pitäisi osata speksata tilaus tarkasti.

Onko kukaan käynyt viime aikoina Viking Linen risteilyllä (Gabriella)? eli mitä mahtaa olla ko. laivan nuuskatarjonnan tila - lössit/pussit. ja mahtaisiko olla tarjouksia päällä?

kaveri lähtee perjantaina ja pitäisi osata speksata tilaus tarkasti.
Maistuisiko lukea vaikka muutama postaus taaksepäin, sillä esim. itse olen samalla sivulla maininnut, että Vikingillä on Göteborg tarjouksessa (ota 5, maksa 4). Sitäpaitsi jos olet kuitenkin menossa, niin mitä väliä mikä siellä on tarjouksessa, kyllä sä sen paikanpäällä näet?!

Maistuisiko lukea vaikka muutama postaus taaksepäin, sillä esim. itse olen samalla sivulla maininnut, että Vikingillä on Göteborg tarjouksessa (ota 5, maksa 4). Sitäpaitsi jos olet kuitenkin menossa, niin mitä väliä mikä siellä on tarjouksessa, kyllä sä sen paikanpäällä näet?!

maistuisi, viestissäsi ei mainittu mitään viikkarista:
Ei ole Rödaa laivoilla. Viimeksi oli ainakin Göteborg tarjouksessa (ota 5, maksa 4). Tämä siis ainakin vielä viime viikonloppuna.

ja vasta postaamisen jälkeen huomasin että näitä oli kyselty edellisellä sivulla.

ja maistuisiko lukea, että sinne on menossa kaveri, en minä :)

Sanokaas nyt paatuneimmat nuuskahuulet, että kannattaako noita pusseja edes ostaa kun on tottunut perus Ettanin Löössiin... 2millisellä tykillä sitä oon heitelly ja ton 2mm havainnu varsin hyväks määräks

Olis meinaan niin pirusti kätevämpi varsinkin töissä käyttää noita pusseja, mut ei huvittais mitää neljää kerrallakaa heittää.. Mikä merkki ja mikä ois sellasta pussia mitä kandeis ostaa?

Väittäsin, että jos oot tottunu 2mm ruitalla veteleen niin perus Ettanin tai Generalin pussareista ei oo mitään iloa. Kokeile vahvempia pussinuuska, esim. Strong Cut, jota saa laivoilta. 1g sisältää 13mg nikotiiniä kun normisetissä on n.8mg/1g. Maista jos pääset hakeen voisi Skruf Stark portion olla kova sana..

Sanokaas nyt paatuneimmat nuuskahuulet, että kannattaako noita pusseja edes ostaa kun on tottunut perus Ettanin Löössiin... 2millisellä tykillä sitä oon heitelly ja ton 2mm havainnu varsin hyväks määräks

Olis meinaan niin pirusti kätevämpi varsinkin töissä käyttää noita pusseja, mut ei huvittais mitää neljää kerrallakaa heittää.. Mikä merkki ja mikä ois sellasta pussia mitä kandeis ostaa?
Väittäsin, että jos oot tottunu 2mm ruitalla veteleen niin perus Ettanin tai Generalin pussareista ei oo mitään iloa. Kokeile vahvempia pussinuuska, esim. Strong Cut, jota saa laivoilta. 1g sisältää 13mg nikotiiniä kun normisetissä on n.8mg/1g. Maista jos pääset hakeen voisi Skruf Stark portion olla kova sana..
Ei saa Strong Cuttia enää kun sitä ei valmisteta. Sitten on tietenkin esim. Nick & Johnnys missä on 40% enempi nikotiinia ja tietenkin maxipussit. Kuitenkin IMO saat jostain peruspusseistakin ihan hyvin irti varsinkin jos oot 2ml? tykillä tykittäny mikä on mun mielestä aika pieni...? Pusseja tulee kans ite käytettyä esim. duunissa ja himassa sitten löössiä.

Mä sanoisin, että pusseihinkin tottuu, vaikka olisi tykittänyt aiemmin. Hetken aikaa se vie, mutta sen jälkeen ei ole lisäpusseille edes tarvetta. Muutenkin pussit säästää ikeniä ja on tosiaankin käytännöllisempiä esim. töissä. Itsellä on toiminut hyvin tuo pusseihin siirtyminen ja niin surullista kuin se onkin, on tuo harrastus lopetettava jossain vaiheessa kokonaan. Tuossa tapauksessa lopettaminen pussien käytön jälkeen on varmaan helpompaa kuin purun jälkeen.

Pusseista suosittelisin ehdottomasti White Portion-merkkejä, ei päästä mehuja läpi ja on muutenkin miellyttävämpiä käyttää kuin normi pussit.

Pusseja ja tykkiä käyttäneenä voin sanoa. Pussi on kova sana esimerkiksi baarireissulla tai jossain muualla kodin ulkopuolella, esim jopa töissä tai kaverilla. Tykkiä sitten kotona vaan omissa oloissa. Kummassakaan ei juuri ole mitään eroa vahvuudessa ainakaan en oo ite huomannut kun saman merkin pussia ja tykkiä käyttänyt.

Pusseja ja tykkiä käyttäneenä voin sanoa. Pussi on kova sana esimerkiksi baarireissulla tai jossain muualla kodin ulkopuolella, esim jopa töissä tai kaverilla.
baarissa ainakin pussit parempi, muuten menee purut bissen mukana vatsaan tai muijan suuhun:D

niinkuin elasto sanoi, Nick&Johny pussi on tosi vahvaa, ainakin verraten esim. Generaliin.. noista white portioneista en tiedä, tuntuu että sisällöllisesti täysin tyhjiä

Kuinkas tuo Ahvenanmaan jupakka nyt sitten vaikuttaa tuohon nuuskan myyntiin laivalla. Saako risteilyiltä enää nuuskaa? Itselläni olisi tarkoitus lähteä hakemaan nuuskaa, joten täytyykö lähteä jo ihan Ruotsin puolelle?

Ostinpas piruuttaa "LD" merkkistä lakritsi-pussinuuskaa kaverilta..

Parin päivän käytön jälkeen palaan Ettaniin, tiedä sitten onko toi tollanen makunuuska jotain normaalia miedompaa mut ei sitä tähä voi verratakaan..

Jännä juttu, johtuneeko eri merkistä, mutta noi LD:n pussit melkeimpä sattu tuol ikenissä... ? Ettan ei sen jälkeen kun alotti oo tuntunu ns. kirvelevältä kertaakaan.. Mistähä moinenki johtuu?

Kai sitä vois noita Generali pusseja viel piruuttaa koittaa, mut vähä petyin.. paskaa vaan huulee siis =D

Tänää losahti postista ice toolin nuuskarasia ja alumiininen 5mm titan tykki!! :haart:

Mistähä muute tollasia 3ml ruittia sais hommattua?

Oon parista kolmesta apoteekista kyselly, niillä ei oo ku 2ml ruiskuja..

Tollasii 5ml kalliita tykkejä mun ei kannata ostaa, ruitat kun mulla sattuu hukkuun harvase päivä.

3ml piippui ei tuppaa apteekeista saamaan. Omani sain veljeltä joka oli terveyskeskuksesta hommattu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom