Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Amerikan Jeesus sanoi:
BTW. se on homojen hommaa puristella nesteet pois pusseista. Ainakin Catchin lakritsa ja eucalyptus ovat sen verran hyvän makuisia että niistä pystyy imeskelemään suussa kaikki nesteet pois. Eikä tarvi räkiä.

just just.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas, huomenna on kuopiossa käynti... Jos jää aikaa niin vois käydä ton biljardisalin tsekkaa ;)

Aika satunnaisesti tulee ettanin tykkikamaa käytettyä. Eilen sain singon ehtaa ettania :hyper:. Nyt sitä sit alkaa meneen ku tupakka vihdoinkin jäi! Mulla pistää iso biitti huulessa mukavasti pienen hien päälle ja tulee hieman levoton olo.

Onko nuuskan hinta viron ja ruotsin laivoilla sama? Kaveri menossa virossa käymään, niin aattelin pienen nuuskalastin laittaa tilaukseen. Jos sais polttelua vähennettyä/lopetettua...

Tilasin tuolta northerner.com:sta yhteensä tornin verran eri nuuskia. Hintaa tuli UPS:expressillä yhteensä 47€ ( joo tiedetään että suomesta saa kiskoilta halvempana mutta ei näitä laatuja Primafint, Röda, SnusAB tuotteita) paketti tuli seuraavana päivänä kotiin. Ei tulleja ei muita maksuja. Aijaijai nyt vaan huulet törrölleen!! :hyper:

kas-vain sanoi:
Tilasin tuolta northerner.com:sta yhteensä tornin verran eri nuuskia. Hintaa tuli UPS:expressillä yhteensä 47€ ( joo tiedetään että suomesta saa kiskoilta halvempana mutta ei näitä laatuja Primafint, Röda, SnusAB tuotteita) paketti tuli seuraavana päivänä kotiin. Ei tulleja ei muita maksuja. Aijaijai nyt vaan huulet törrölleen!! :hyper:

paljonko oli postikulujen osuus, noin suurinpiirtein???

Nyt ollaan oltu vajaa pari viikkoo polttamatta ja nuuskan voimalla. Tosin reilussa kymmenessä päivässä mennyt vaan jotain 2,5 purkkia. Mielestäni ihan kohtuullisesti pysyny käyttö hanskassa. Jos tässä vielä kuukauden verran nuuskis ja koittais lopettaa sit sitäkin. Tupakkaan en kuitenkaan haluais palata.

Perkele ku ei oo mistään onnistunu hommaamaan, noh parempi se on kai olla ilman :D

mä päätin tuossa joku aika sitten että kun kesäkuu koittaa, muuttuu tämän hampuusin nuuskalopetus ainoastaan edesmenneeksi tauoksi :piis:

Weedie sanoi:
mä päätin tuossa joku aika sitten että kun kesäkuu koittaa, muuttuu tämän hampuusin nuuskalopetus ainoastaan edesmenneeksi tauoksi :piis:

heh, päätin saman asian eilen paitsi, että mullon jo nuuska huulessa.
:thumbs:

Lueskelin treadia,niin sattu monta kertaa silmään et purkki päivässä? Mitä ihmettä te sil nuuskalla teette? Olen käyttäny nuuskaa 4vuotta ja itellä kestää purkki kolme päivää ja nuuskat on aina huulessa paitti ruokailu/nukkuminen. Tosin pidän könttejä huulessa noin 3tuntii... Ja sit noi hinnat oli aika melleviä jossakin 60€ puntti. Ite kyl olisin ennemmin ilman ku tohon hintaan... tuolla summalla saa täällä noin 2.5 punttia. noh tapansa kullakin ja eihän sitä joka paikassa nuuskaa niin paljoo liiku. ettania sen olla pitää!

Joo tosiaan aika paljolta kuulostaa toi purkki päivässä tahti.Ittellä menee suurinpiirtein tollanen purkki kolmessa päivässä,joskus ehkä vähän enemmän,esim viihteellä tuntuu kuluvan ja paljon.

Tuli kovastikin käytettyä kun aiemmin asui rajaseudulla. Purkki kesti kyllä 3-4 päivää vaikka melkein koko ajan huulessa pidinkin. Nyt pitäisi aina matkustaa hakemaan niin on jäänyt vähemmälle. Tällä hetkellä on jo 7kk ollut paussia mutta ensi viikolla hakureissu. Tasaisesti sitä jää kaipailemaan kun ei ole.

Matsku sanoi:
www.websnus.com ei tarvi mitään luottokortteja ym...
Tuli tilattua 1torni rödalakettia.
Kannattaa käydä katsomassa...

Loistava linkki! Tuohan pelastaa minut ikuisiksi ajoiksi :hyper: Pistin itsekin heti tilauksen menemään niin ei tarvi sitten reissata hakemaan vartavasten.

Kunhan vielä toimituskin pelaa asiallisesti niin tästä se homma etenee.

Ainakin Northener.comissa ja Snusworldwidessa toimitus pelaa tosi hyvin,jälkimmäisessä nuuska tulee suoraan tehtaalta,eli saattaa kestää vähän kauemmin.

Tehtaan valmistamat tykit?

Eli kuinka moni teistä on ostanut/saanut tehtaan valmistaman tykin?

Itse en ole nähnyt muutakun Northernerissä ,kuinka
moni teistä käyttää perinteistä itse väsättyä tykkiä?

Kuinka moni ei tarvitse tykkiä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom