Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

lentsikka sanoi:
Kuinka moni herroista(/naisista?) käyttää nuuskaa?

Jostain kuulin että nuuskalla olisi lihasmassaa pienentävä vaikutus, jos tämä pitää paikkansa, saisiko sinut harkitsemaan käytön lopettamista?

Itselläni nuuskalla on lähinnä psykologinen vaikutus, se vain jotenkin on pakko laittaa hyvän reenin jälkeen...

Tänään sain juuri pitkän tauon jälkeen purkin generalia, ah mikä helpotus

Tuossa on varmaan lähinnä se, että palautuminen saattaa hidastua, koska nikotiinilla on taipumus supistaa hiuusuonia. Näin eivät lihakset saa riittävästi tavaraa verenkierrosta. Ei varmaan merkitystä tavalliselle tallaajalle, josko edes ammattilaiselle. Itse käytän. Ettan on ainoa oikea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muistaako kukaan ensi kokemusta nuuskasta. Itse tein virheen ja otin vahvassa myötätuulessa röödaa ja laatta lensi alta 5 minuutin. Silti kuulun tähän onnelliseen käyttäjäveljeskuntaan.

alkoholix sanoi:
Muistaako kukaan ensi kokemusta nuuskasta. Itse tein virheen ja otin vahvassa myötätuulessa röödaa ja laatta lensi alta 5 minuutin. Silti kuulun tähän onnelliseen käyttäjäveljeskuntaan.
eka kerta myöskin kiitettävässä laitamyötäisessä. ruoka pysyi mahassa, eikä edes erityisempää huimaamista ollut.
ja käytönhän lopetin 13.12.2003 :)

Ensimmäistä kertaa kun käytin nuuskaa oli noin 5-6 vuotta sitten Ruotsissa. Ja edelleen käytän, tosin olin puoli vuotta käyttämättä yhessä välissä. On se vaan niin mahtavaa kun on kunnon mälli huules, varsinkin treenatessa. :D

Kun noi pussinuuskat kuivuu jossain parissa kuukaudessa,(!?) niin toimisko, että niitä dippailis ihan vähän vedessä tai alkoholissa. Ei meinaan oo mulla mahollisuutta pitää kylmässä.

Ja tohon "eka nuuska kerta", löytyy mullaki juttu. Oltiin landella vähä ottamassa keittoa ja kun lähin ottaa generalii jurripäissäni pois huulesta, levis koko paska suuhun ja maku oli tietenkin aivan vitun paha. EI muutaku vessaa kohti, mutta parin askeleen jälkeen lens jo laatta. Hyvä, kun heitin laatat yläkerrassa niin puolet valu vieressä olevia rappusia pitkin alakertaan. Oli kiva siin alkaa siivoilee :urjo: Tän takii nyt löytyy ettaanii pussissa! ::Rok:: :thumbs:

tommih sanoi:
Kun noi pussinuuskat kuivuu jossain parissa kuukaudessa,(!?) niin toimisko, että niitä dippailis ihan vähän vedessä tai alkoholissa. Ei meinaan oo mulla mahollisuutta pitää kylmässä.

En tiedä pusseista, mutta vähän kuivuneen irtonuuskan saa käyttökelpoiseksi muutamalla tipalla vettä. Eihän kuivassa nuuskassa muuta vikaa, mutta niillä, jotka pyörittelee, saattaa mennä huuli kipeäksi.

tommih sanoi:

Ja tohon "eka nuuska kerta", löytyy mullaki juttu. Oltiin landella vähä ottamassa keittoa ja kun lähin ottaa generalii jurripäissäni pois huulesta, levis koko paska suuhun ja maku oli tietenkin aivan vitun paha. EI muutaku vessaa kohti, mutta parin askeleen jälkeen lens jo laatta. Hyvä, kun heitin laatat yläkerrassa niin puolet valu vieressä olevia rappusia pitkin alakertaan. Oli kiva siin alkaa siivoilee :urjo: Tän takii nyt löytyy ettaanii pussissa! ::Rok:: :thumbs:

Jotku on muistaakseni käyttäny kurkunpalasta tai omenanpalasta rasiassa jonku aikaa jotta kosteutuisi vähän.

joo kyllä se näin on et ettani on se miehen biitti ;) :hyper: itte oon jotain vuoden käyttäny kohta aluks oli pussinuuskaa mut sitte ku kokeilin kunnon snussia niin ennoo edellämainittua paskaa huuleen laittanu ;) :arvi:

-edit- vittuku osaa kirjottaa... siis pussia ennoo käyttäny after ku kokeilin eka kerran kunnon nuuskaa..

Ettan "biitti" huulessa vuodesta 1997. (ei sama ihan koko aikaa :hyper: )
About 2 purnukkaa menee viikossa. Enempää ei kykene käyttämään, jotta ylähuuli ei ala haavautumaan.
Alahuulessa ei tahdo kestää, liekö sit vaan harjoittelun puutetta?

Miten pitkään pidätte yhtä satsia kerrallaan huulessa? Alkuun ei pystyny pitämään kuin noin varttitunnin :kuola: ,
mut nykysin menee tuntikin helposti. -> harjoitus tekee metsurin :jahas:

Tuota reenien aikaan käyttöä en oikein ymmärrä... Mulla lentäis kyllä mälli huulesta tahtomattanikin esim. maastavetoo repiessä... :urjo:
Mut reenin jälkeen:
1. palautusjuoma
2. biitti (Ettan!)
3. www.pakkotoisto.com :thumbs:

Carcass sanoi:
Miten pitkään pidätte yhtä satsia kerrallaan huulessa? Alkuun ei pystyny pitämään kuin noin varttitunnin :kuola: ,
mut nykysin menee tuntikin helposti. -> harjoitus tekee metsurin :jahas:

QUOTE]

Täh?!??1? Tunti!? Emmä pidä, ku korkeintaan 20min, sit alkaa pussi syöpymään ja kamat valuu suuhun :urjo:

tommih sanoi:
Täh?!??1? Tunti!? Emmä pidä, ku korkeintaan 20min, sit alkaa pussi syöpymään ja kamat valuu suuhun :urjo:

Tarkotti varmaan mullan muodossa olevaa biittiä. Suosittelen kuivaamaan pussinuuskaa hiukan paperiin, sillon sitä voi pitää kauemmin.

Joskus käyttäny tuota pussi kamaa paremman puutteessa ja se on totta et se alkaa valumaan jo tuon varttitunnin jälkeen... :down:
Ei muuta ku lössiä naamaan! Ei valu, eikä hierrä ja on helppo... :D

Ja taas tykitetään... :piis:

Kunnon nössöä pietän sen puolestatoista tunnista 2 tuntiin. Joskus kun unohtuu niin voi olla jopa 3-4 tuntii huules. Mutta yleensä toi 2 tuntia. Pussinuuska alkaa aina valumaan helvetisti niin en käytä sitä, neitien hommaa. Mut kyllä mä sitäkin pietän yhtä kauan, vituttaa vaan välillä räkiä ylimääräset mällit suusta tai sit pahimmas tapaukses niellä. Tottunu jo sen verran makuun et eipä se enää niin pahalta tunnu nielasta kunnon nikotiini klönttiä.

Ja ettania käytän. :D

Biitti ku alkaa valumaan pienessä pössyssä(ei siis jurrissa...), niin sen huomaa helposti siitä kun alkaa maistumaan karkki suussa :D

En käytä, tuli joskus 5 vuotta sitten vedettyä silloin tällöin. Siitä tulee ihan OK rento fiilis...

Mä oon ihan nuuskan puolesta, koska se ei häiritse mitenkään muita ihmisiä. Eli miksi nuuskan myynti on kielletty suomessa?? :wall: Nuuska on varmasti paljon terveellisempää kuin tupakka, ja suomen valtio menettää vero rahaa kun suomalaiset nuuskamuikut ostavat ruotsilta tai laivalta. Prkl.

PS. Kuinka moni käy työpaikalla nuuskatauolla vs. tupakkatauolla ?

Nuuska on siitä hyvä että sitä voi käyttää missä vain milloin vain. Ei häiritse tosiaan ketään. Ite kokeilin joskus jungina ja tuntu kuin ois lyöny nyrkillä naamaan. Kertaakaan en oo biitin takia laatannu...

Ämmbee sanoi:
En käytä, tuli joskus 5 vuotta sitten vedettyä silloin tällöin. Siitä tulee ihan OK rento fiilis...

Mä oon ihan nuuskan puolesta, koska se ei häiritse mitenkään muita ihmisiä. Eli miksi nuuskan myynti on kielletty suomessa?? :wall: Nuuska on varmasti paljon terveellisempää kuin tupakka, ja suomen valtio menettää vero rahaa kun suomalaiset nuuskamuikut ostavat ruotsilta tai laivalta. Prkl.

PS. Kuinka moni käy työpaikalla nuuskatauolla vs. tupakkatauolla ?

Olin joku aika sitten kokin hommissa raflassa ja siellä ei saanu käyttää nuuskaa, vituttihan se kun muut veti röökiä ja ite ilman nikotiinia. Ja työaikaahan siinäkin säästyy kun ei tarvi käydä ulkona kessulla. Hirveän epäluuloisia jotku ihmiset nuuskan suhteen, mitä se häiritsee jos ei räplää sen kanssa ja pesee kädet laitettua mällin huuleen. Tosin jos on asiakkaitten lähettyvillä niin sillon vähän eri asia, törkeen näköstä kun huuli törröllä. Ei se nuuska sieltä suusta siihen ruokaan mene jos osaa käyttää kunnolla, mutta toisaalta sitten on taas niitä nuuskan räkijöitä jotka sylkee paskaa suusta koko ajan.

Itse en pysty millään pitämään nuuskaa tuota kahta tuntia. Koulussa jos ei muista ottaa paperia tunnille mukaan niin eikös se perkele ala valumaan kuolaa suuhun kuin niagaran putouksista. siinä sitten yrität olla nielemättä kuraa ja posket pullollaan odotat taukoa. Tietenkin ajan tasalla oleva opettaja pyytää tällöin vastaamaan johonkin kiperään kysymykseen

Reikähuuli sanoi:
Kunnon nössöä pietän sen puolestatoista tunnista 2 tuntiin. Joskus kun unohtuu niin voi olla jopa 3-4 tuntii huules. Mutta yleensä toi 2 tuntia. Pussinuuska alkaa aina valumaan helvetisti niin en käytä sitä, neitien hommaa. Mut kyllä mä sitäkin pietän yhtä kauan, vituttaa vaan välillä räkiä ylimääräset mällit suusta tai sit pahimmas tapaukses niellä. Tottunu jo sen verran makuun et eipä se enää niin pahalta tunnu nielasta kunnon nikotiini klönttiä.

Ja ettania käytän. :D

Tähän väliin haluan kyllä vihjata että isoimmastakin multa patista on häipynyt viimeisetkin nikotiinit jo 45 minuutin käytön jälkeen. Tästä oli joskus tutkimus ja todettiin että nuuskan vaikutus lakkaa tuossa 45 minuutin käytön jälkeen. Tietenkin riippuu vähän kuinka ison patin laittaa. Eli pienemmällä annostuksella menee alle 45 minuuttia siihen että nuuskasta on kaikki nikotiini imeytynyt.

BTW. se on homojen hommaa puristella nesteet pois pusseista. Ainakin Catchin lakritsa ja eucalyptus ovat sen verran hyvän makuisia että niistä pystyy imeskelemään suussa kaikki nesteet pois. Eikä tarvi räkiä.

On muuten maailman huonointa nuuskaa tuo Ettanin pussinuuska. Multana Ettan vielä menee mutta pussina ei millään. Onneksi on valinnan varaa vaikka kuinka kun tuo naapurimaa on tuossa vieressä. :kippis1:

Amerikan Jeesus sanoi:
Tähän väliin haluan kyllä vihjata että isoimmastakin multa patista on häipynyt viimeisetkin nikotiinit jo 45 minuutin käytön jälkeen. Tästä oli joskus tutkimus ja todettiin että nuuskan vaikutus lakkaa tuossa 45 minuutin käytön jälkeen. Tietenkin riippuu vähän kuinka ison patin laittaa. Eli pienemmällä annostuksella menee alle 45 minuuttia siihen että nuuskasta on kaikki nikotiini imeytynyt.

BTW. se on homojen hommaa puristella nesteet pois pusseista. Ainakin Catchin lakritsa ja eucalyptus ovat sen verran hyvän makuisia että niistä pystyy imeskelemään suussa kaikki nesteet pois. Eikä tarvi räkiä.

On muuten maailman huonointa nuuskaa tuo Ettanin pussinuuska. Multana Ettan vielä menee mutta pussina ei millään. Onneksi on valinnan varaa vaikka kuinka kun tuo naapurimaa on tuossa vieressä. :kippis1:

On se silti mukava piettää sitä kauemmin. Minusta nuuska maistuu just parhaiten tunnin jälkeen. Tulee vaan semmonen paskan maku suuhun jos piettää ton 45 min ja haluttaa heti pistää uutta biittiä huuleen. Joskus kun oikein tekee nuuskaa mieli niin pistän koko ajan uutta huuleen puolen tunnin välein, varsinki leffaa katsoessa. Jos ei riitä niin pistää pari biittiä yhtäaikaa :D

Joo ja tosiaan toi hapitsu on tos vähän matkan päässä, helppo hakea uutta tilalle kun loppuu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom