Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Matsku sanoi:
Eli kuinka moni teistä on ostanut/saanut tehtaan valmistaman tykin?

Itse en ole nähnyt muutakun Northernerissä ,kuinka
moni teistä käyttää perinteistä itse väsättyä tykkiä?

Kuinka moni ei tarvitse tykkiä?

Ihan apteekin 2ml:n lääkeruiskusta itse väsätty tykki täällä käytössä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin yllättäen alotin nuuskalakon, kun kännissä menin tykkini hukkaamaan. Purkki olis vielä, mutta se menee kaverille. Eli toista päivää mennään ilman nikotiinia. Eilen ihan iisiä, kun oli niin uskomaton krapula, ettei tehny mitään mieli appelsiinimehua lukuunottamatta. :) Tänäänkin aika helppoo... Vähän teki mieli tykittää, tupakan savusta tuli lähinnä paha olo, kun kamujen kans hengas.

Tykeistä vielä,että mullaon kaverin sorvaama rautainen tykki. Maksoi 15€ ja on täysin samanlainen kuin netissä myytävät kanssasisarukset. Sorvatut tykit on kyllä ylivoimaisia, sillä ne ei vuoda yhtään joten housut ei ole :kakka: :ssa ja touhu näyttää muutenkin hygieenisemmalta.
Lisäksi niillä on oikein mehevä brassailla.

alkoholix sanoi:
Tykeistä vielä,että mullaon kaverin sorvaama rautainen tykki. Maksoi 15€ ja on täysin samanlainen kuin netissä myytävät kanssasisarukset. Sorvatut tykit on kyllä ylivoimaisia, sillä ne ei vuoda yhtään joten housut ei ole :kakka: :ssa ja touhu näyttää muutenkin hygieenisemmalta.
Lisäksi niillä on oikein mehevä brassailla.
Ei viittis ostaa sellasta rautasta heitintä ,vaikka parempi se oliskin, koska tuntuu noita apteekin lääkeruiskujakin hukkuvan siihen tahtiin jotta olis vähän liian kalliita hukattaviksi.

Unohtui mainita tuosta Websnus-hommasta että oli ihan pätevä meininki kokonaisuudessaan. Hiukan pänni joku ylimääräinen 50 SEK joka tuli laskuun. Summahan on pieni mutta kuitenkin. Toinen ikävä yllätys oli pankin kova palvelumaksu mutta sitä nyt vähän osasi jo pelätäkin. Lasku oli myös itselleni ainakin hiukan sekava ja jouduin ihan pankista kysymään miten lasku maksetaan oikein.

Lasku tuli aikoinaan jotain viiden päivän kuluttua verkkotilauksesta ja maksettuani sen ei mennyt kuin 5 päivää kun oli nätti :) postineiti tuomassa ovella "kun oli tällä kertaa tällainen isompi". Teki kyllä mieli heittää siihen hyvä läppä mutta tilanne ja asunnon vieraat eivät sitä sallineet, pahus.

Bloo sanoi:
Öyy, northernerissa maksaa torni 21-23e+postikulut irtopurkkeina 2e lisää joten 13e.

Saakos northernista tilattua yksittäispurkkeja? Mitähän niissä maksais postitus? Ois kiva päästä maistamaan vaikka tuota Catchin eukalyptusnuuskaa, sitä kun tuskin saa Suomesta hirveesti (vai saako?).

mxm sanoi:
Saakos northernista tilattua yksittäispurkkeja? Mitähän niissä maksais postitus? Ois kiva päästä maistamaan vaikka tuota Catchin eukalyptusnuuskaa, sitä kun tuskin saa Suomesta hirveesti (vai saako?).

Itse käytän pääsääntöisesti juuri näitä eukalyptuksia. Toki isoissa pusseissa, kun niitä mini-catcheja saa olla aina suu täynnä jos haluaa jotain vaikutusta.

Suosittelen kylläkin kokeilemaan lakritsan makuista catchia. Sen on ehkä jopa parempaa.

Hyvähän minun on sanoa kun saan tuosta vähän matkan päästä hakea kaikki uutuudet maistettavaksi. Eilen täydensin lopahtaneita varastojani seuraavasti:

2 Rallaria
2 Rödaa
2 Whisky Probea (kovinta nuuskaa mitä myydään.. mielestäni)
2 eukalyptusta
2 lakritsia
2 Göteborgs Rapea

joo ja sitten vielä sanon ettei sitä mansikan makuista catchia kannata kokeilla.. on meinaan niin hirveän voimakkaasti maustettuja että räkä lentää oikeen urakalla jos niitä viitsii käyttää.

Mitähän mahtaa tulla per purkki noita toimituskuluja northernerista? Jos sitä koemielessä pari purkkia tilaisi...

Voit kahtoa sen hinnan kun meet vaan sinne ja nappaat ostokses niin se antaa ne postikulut ostoskorin kautta. Northernerin sivuilla on myös ne hinnottelut postimaksuihin ruotsinkruunuissa.

Mitenkäs tuo tilaaminen tuolta northerner.comista onnistuu, jos on alaikänen?
Tulleeko se paketti sitten postiin ja pittää sen lipun kanssa hakee vai tuoko joku hassu äijä sen kotiovelle?

3 millin vihree ruisku on paras ja niitä saa kun ostaa koiran ja käy sen kanssa eläinlääkärissä, kissakin varmaan käy tahi joku opossumi:)

Ootteko muuten kuullu, että nuuskaamisella saa helposti syövän huuleen. Joku terveysvalistaja väitti, että paljon helpommin ku tupakoimalla. Nuorin tapaus kuulemma saanu syövän 18-vuotiaana puolen vuoden nuuskaamisen jälkeen.

jarze sanoi:
Ootteko muuten kuullu, että nuuskaamisella saa helposti syövän huuleen. Joku terveysvalistaja väitti, että paljon helpommin ku tupakoimalla. Nuorin tapaus kuulemma saanu syövän 18-vuotiaana puolen vuoden nuuskaamisen jälkeen.

Ja muitahan tekijöitä ei ollut?

jarze sanoi:

Eipä ole Ruåtsissa enempää suualueen syöväntapauksia kuin muissa pohjolan maissa. Taitaa jopa olla vähemmän, koska tupakointi ei ole yhtä yleistä.

Lapset käyttää tykkiä, käsin saa tehtyä parhaan biitin ( tosin rosterista tehty laserkaiverrettu tykki on kyllä sikatyylikäs ). Olen käyttänyt 16 vuotta ja suu on ihan OK. Käyn säännöllisesti näyttämässä ikeniä hammaslääkärille. Kai toi syövän saaminenkin on vähän tuurista kiinni......tosilla vaan käy paska säkä!!

Laittaako joku kaksi biittiä yhtäaikaa suuhun ( molemmin puolin )? Suosittelen!

En mä tosta syövän saamisesta sitten muuta osaa sanoa. Noin mulle vaan kerrottiin. Intissä oli joku akka pitämässä valistusta ja toi jäi mieleen...

maso21 sanoi:
Lapset käyttää tykkiä, käsin saa tehtyä parhaan biitin ( tosin rosterista tehty laserkaiverrettu tykki on kyllä sikatyylikäs ). Olen käyttänyt 16 vuotta ja suu on ihan OK. Käyn säännöllisesti näyttämässä ikeniä hammaslääkärille. Kai toi syövän saaminenkin on vähän tuurista kiinni......tosilla vaan käy paska säkä!!

Laittaako joku kaksi biittiä yhtäaikaa suuhun ( molemmin puolin )? Suosittelen!

Tulihan noinkin joskus pidettyä. Tuota kutsuin stereoksi. Nykyään tulee pidettyä joko keskellä tai oikealla puolella huulta. Kyllä huomaa selvästi eron vasemman ja oikean puolen välillä.

Kokeilkaapa Dolby Digitalia 5.1:stä. Eli kolme ylähuuleen (molemmille puolille ja keskelle siis yksi), kaksi alahuuleen (molemmin puolin taas) ja yksi kielen alle. Tätäkin tuli testattu. Tuo kielen alle laittaminen ei kylläkään ole mikään paras idea joten sitä taisin kokeilla vain kerran. En muuten suosittele kellekkään tätä.

Kerran myös kokeiltiin kuinka monta nuuskaa (Ettanin pussia) voi saada mahtumaan kerralla. Mun isopää kaveri sai saatana koko purkin menemään suuhun.. toki se sen jälkeen oksensi kun ei ollut pahemmin nuuskaa käyttänyt.

Nämä on tällaisiä "kokeilu" "teinix" ennätyksiä kylläkin, mutta pakkohan ne oli kokeilla.

Niin ja itse käytän Prismasterin tykkiä joka kylläkin on aivan suolesta. Saa olla kokoajan pesemässä sitä ja muutenkaan sillä ei saa kunnolla patia kasaan. Mutta puhtaammin sillä patin tekee kuin sormilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom