Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Millasta shittii siellä btw tungetaan huulen alle? Onkos ne noita pohjois-amerikkalaisia merkkejä?

Sitä ja sitten löytyy muutamia Meksikolaisia omia merkkejä, kuulemma jotain super tujuakin on. Itse en tiedä nuuskasta mitään kun en käytä. Mutta halpaa se näyttää olevan! Jos oikeassa olen niin nuuska on lähtöisin Maya kulttuurista ja se on siis ollut Meksikossa sadat vuodet. Varmaan saisi joltain kaupungin vanhalta papalta jonkun hyvän omateko-ohjeenkin, heh.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt tuli käytyä risteily vikingillä ja ettani 22€ puntti. 4 punttia ku osti ni sai yhden kaupan päällä ja sama tarjous koski myös Nick & Johnny merkkistä nuuskaa, josta en ennen kuullutkaan. Tuli tuota ettania sitte 15 punttia ostettua, kun kova pelko nuista hinnan nousuista ja tarjouskin oli hyvä.

Tuli seuraavanlainen sähköposti tänään.

Hyvä suomen nuuskaystävä,

Avamme taas nuuskamyynnin Suomeen!

Ensimmäinen elokuuta tätä vuotta sai Suomi uuden lain. Nyt peritään valmistevero toimittajalta Ruotsissa eikä asiakkaalta. Kaikki verot maksetaan siten kun teet tilauksen eikä muita veroja tulee lisäksi.

Suomen valmistevero on 7,08 euro/100 gramma nuuska. Siten tulee olemaan paljon vähemmän veroa annosnuuskassa kuin irtonuuskassa, sekä ei veroa lainkaan meidän tupakkottomissa tuotteissa (Onico).

Paina seuraava linkki tullaksesi meidän tilaussivulle: www.snusworldwide.com/fi
Lämmin tervetullut ja kiitos etukäteen tilauksestasi!

Ystävällisin terveisin!
Cecilia Nilsson
tj, Snus World Wide

Onko muille tullu tällaisia s-posteja?

Tuli seuraavanlainen sähköposti tänään.

Hyvä suomen nuuskaystävä,

Avamme taas nuuskamyynnin Suomeen!

Ensimmäinen elokuuta tätä vuotta sai Suomi uuden lain. Nyt peritään valmistevero toimittajalta Ruotsissa eikä asiakkaalta. Kaikki verot maksetaan siten kun teet tilauksen eikä muita veroja tulee lisäksi.

Suomen valmistevero on 7,08 euro/100 gramma nuuska. Siten tulee olemaan paljon vähemmän veroa annosnuuskassa kuin irtonuuskassa, sekä ei veroa lainkaan meidän tupakkottomissa tuotteissa (Onico).

Paina seuraava linkki tullaksesi meidän tilaussivulle: www.snusworldwide.com/fi
Lämmin tervetullut ja kiitos etukäteen tilauksestasi!

Ystävällisin terveisin!
Cecilia Nilsson
tj, Snus World Wide

Onko muille tullu tällaisia s-posteja?

Tuli myös minulle. Tossa on jotain outoa, miksi Suomi luopuisi noista veroita. Ja toinen outo juttu on tuo valmisteveron määrä. Olen maksanut tullille valmisteveroa tähän asti vähän yli 5 euroa/100g. Paskalla mäihällä tossa joudut maksamaan noi verot kahdesti. Jos tilaat tuolta, niin soita ensin tulliin ja kysy pitääkö tuo paikkansa.

kuulostaa sumutukselta (no offence Sumu)

Tuli myös minulle. Tossa on jotain outoa, miksi Suomi luopuisi noista veroita. .

Mäkin sain ton viestin. Mulle jäi kyllä se käsitys että ne tilittäis rahat suomelle joten ei suomi verosta luovu. "valmistevero peritään toimittajalta" ts. vero peritään valmistajalta ja se puolestaan siirtää veron suoraan kuluttajan maksettavaksi. Tein lähetystä vaille tilauksen loppuun ja veron osuus oli eritelty laskuun mitä aiemmin ei ollut. ainkin hinta pysyy suht ennallaan :o(

Maksetaanko kanuuna nuuskatykki postiennakolla? Kun katsoin kanuuna.orgin tilauslomaketta siinä ei paljoakaan kerrottu maksutavoista.

Maksetaanko kanuuna nuuskatykki postiennakolla? Kun katsoin kanuuna.orgin tilauslomaketta siinä ei paljoakaan kerrottu maksutavoista.

Se nettitilaus ei toimi, sun pitää vaan koittaa saada puhelimitse se perkeleen vaikeesti tavoitettava jätkä kiinni. Toimitustavan voi sovitella sen jannun kanssa sitten..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom