Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Pussit ja löössi on vaan niin eri tason aineita. Tuon huomaa etenkin kun on jonkin aikaa käyttänyt paskaa ja koittaa pusseja. Pusseja saa pistää huuleen kolme ja silti vaikutus ei ole sama kuin 2mm:ssä löössiä.

Skurffin stark portionin ku heittää huuleen vaikka olis irtoa käyttäny enemmänki niin alkaa kolahteleen eri malliin. Elä vedä sitä Catchiä ;)

Tämä siis vaan mun kokemuksen perusteella...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pussit ja löössi on vaan niin eri tason aineita. Tuon huomaa etenkin kun on jonkin aikaa käyttänyt paskaa ja koittaa pusseja. Pusseja saa pistää huuleen kolme ja silti vaikutus ei ole sama kuin 2mm:ssä löössiä.

Totta, mutta mulla rupee pussisnus kirveltää veemäisesti eritavalla kuin irto. Kukaan huomannu samaa?

Skurffin stark portionin ku heittää huuleen vaikka olis irtoa käyttäny enemmänki niin alkaa kolahteleen eri malliin. Elä vedä sitä Catchiä ;)

Tämä siis vaan mun kokemuksen perusteella...

En ole tuota stark portionia koittanut. Ehkäpä se sitten on vahvempaa. Tarkoitinkin näitä perus pusseja (general, ettan, prince) jotka eivät vaan tunnu yhtään missään, kun hetken aikaa on tykitellyt huuleen.

En ole tuota stark portionia koittanut. Ehkäpä se sitten on vahvempaa. Tarkoitinkin näitä perus pusseja (general, ettan, prince) jotka eivät vaan tunnu yhtään missään, kun hetken aikaa on tykitellyt huuleen.

Jep, ymmärsin :)

Tietenki jos on aivan paatunut käyttäjä niin voi olla ettei tunnu tuokaan missään, itse en vaan mikää järjetön suurkuluttaja ole niin tuo nikotiinimäärä 14mgr/annos vaan kolahtaa. Näissä "normeissahan" on yleensä se 8mgr tai vähemmän...

Jotenkin kypsyin tohon paskaan ja loppuikin tavara vielä, niin toista viikkoa ilman nyt. Lisää saisi kyllä heti kun tarttis, mutta pidän ainakin hieman pitemmän tauon. Outo homma kun on niin helppoa, tai oikeastaan ei mitään ongelmia olla ilman, kun n. 2v sitten lopetin röökin polton niin oli ihan eri asia. Kai nuuskan käyttö on niin henkilökohtainen asia, että sen takia ei ole niin paha.

Tuli taas Europalla poikettua ja vähän varastoja täydentämässä. Vituttaa vaan ku ei ollu mitää kunnon tarjouksia tällä kertaa, oli vaan Diplomat portion tolppa 18,5e, kiinnosti hirveesti. Mukaan tarttu sitte 3 tolppaa Ettania, 3 tolppaa LD:tä, 3 tolppaa Generalia ja 5 kiekkoo Grovia. Eiköhä näil taas jonki aikaa pärjätä. :thumbs: Hinnoista sen verran, että Ettan 22e/tolppa, General 23e/tolppa ja LD 20e/tolppa.

Testasin ensimmäistä kertaa noita LD:n pusseja (salmiakki) ja oli kyllä niin hyvää, että tuntui kuin olisi ollut joku salmiakkikarkki huulessa. Tosin eipä sillä mitään muuta vaikutusta sitten ollutkaan, kuten ei pusseilla ylensäkään.

taitaa meikäläinenkin siirtyä siihen tykkiin kun ei toi pussi oo tuntunu enää aikoihin missään. Ja päässy loppuunkin ne nuuskatkin jo. Aika ajoin himottas niin pirusti.. varsinkin sillon kun vituttaa.

taitaa meikäläinenkin siirtyä siihen tykkiin kun ei toi pussi oo tuntunu enää aikoihin missään. Ja päässy loppuunkin ne nuuskatkin jo. Aika ajoin himottas niin pirusti.. varsinkin sillon kun vituttaa.

Jepjep... itsekin siirryin tykkiin tässä just kun omat generalin pussit loppui enkä sitten oikeen päässyt laivallekaan. Poistin sitten kaverilta tornin ettanin irtokamaa ja ostin jopa tollasen icetoolin. Tuli kyllä torni kalliiks jos en meinaa tän jälkeen enää tykkiä käytellä. :D Noh... tän tornin jälkeen on kyllä pakko lähteä laivalle ja tuoda sitten vaikka ettanin irtoa ja generalin pusseja. Pussit on vaan niin paljon kätevämpiä käyttää esim. duunissa.

kuulostaispa huolestuttavalta jos ei puhuttais nuuskatykeistä;)

Itehän käytän apteekin muovista 2ml oncea missä on ihan paska tiiviste.. hc-asennetta;)
kaverin kanuunalla oon sen generalia kerran heittäny yläpesää, ja onhan siin aika fiilis ku metallisella ruuttasee menemään, mutta mun taloudellisessa tilanteessa nuuskankäyttökin nyt menee jokapäiväsestä bilekäyttöön. ei vaa oo rahaa liikoja.. nuuskaa en kyllä oo iha heti lopettamassa kokonaan, on tää nii hyvää :kuola:

Yritin katella threadia läpi, mut ei löytyny eikä googlestakaan löytyny niin mistä ootte hommannu icetooleihin tiivisteitä? alkaa vanha tiiviste olemaan entinen.

Siis icetooleihin ja kanuunoihinhan käy ihan normaali O-tiiviste joita saa vaikka mistä, itse hakenut K-raudasta.

saakos mistään tilattua esim.ettanin lippiksiä tai t-paitoja?
saahan niitä tosin jos tilaa nuuskaa tarpeeks mutta....

Meikällä on tota kamaa jonki verran kertynyt. Ettanin kalastajalätsä, Generalin kalastajalätsä, Generalin t-paita, Gustavuksen laukku ja Generalin joku nuuskakotelo jonka saa vyöhön. Laivalta noi on tullut suurin osa mukana kun ostanut nuuskaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom