Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

No en ressaa enää näistä myrkyistä.. myrkkyjä hengittelee tarpeeksi jo työpaikalla ja muualla että ei tunnu missään ;)

Mut kun joku Ruotsalaisvalmistaja toisi samanmakuisia nuuskia markkinoille kun Kodiak Ice tai Grizzly Wintergreen, mitä sain eilen, niin olis hieman helmee :thumbs:

Eikös nämä catchin pussit ole aika saman makuisia. No ne ovat tietysti pusseja (ja naisille suunnattuja :))

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jepjep... itsekin siirryin tykkiin tässä just kun omat generalin pussit loppui enkä sitten oikeen päässyt laivallekaan. Poistin sitten kaverilta tornin ettanin irtokamaa ja ostin jopa tollasen icetoolin. Tuli kyllä torni kalliiks jos en meinaa tän jälkeen enää tykkiä käytellä. :D Noh... tän tornin jälkeen on kyllä pakko lähteä laivalle ja tuoda sitten vaikka ettanin irtoa ja generalin pusseja. Pussit on vaan niin paljon kätevämpiä käyttää esim. duunissa.

Juu ne on kyllä käteviä. Ja mää oon aikoinaan tupannu hukkaan kaikki tykkini.

Nyt olis pieni ongelma! Siirryin tässä vähän aikaa sitten pidemmäksi aikaa käyttämään tykkikamaa kun pussit loppu eikä muuta ollut saatavilla. Tässä nyt ku oon harjotellu tykittelemään niin oon huomannu siinä vaiheessa kun oon heittäny biitin huulesta menemään, että se on ollu osaksi myös tossa keskellä sen ihme härpäkkeen päällä mikä on tuolla huulen alla. Tänään sitten tarkastelin vähän lähemmin niin näyttäis, että siitä on jotain puolet sulanu/syöpyny pois!! SIIS MITÄ HELVETTIÄ?! Onko kenelläkään muulla käyny samanlailla? Korjaantuukohan toi tosta ajan kanssa jos pidän vaikka muutaman päivän taukoa ja seuraavalla kerralla kun tykitän niin varmistan, että se biitti on oikeesti siellä sivussa eikä puoliks sen härpäkkeen päällä? Ja mikä sen härpäkkeen nimi ja funktio edes on? Jos se sulaa pois ni tippuuko mun koko huuli veke vai mitä vittua?!

:itku:

Nyt olis pieni ongelma! Siirryin tässä vähän aikaa sitten pidemmäksi aikaa käyttämään tykkikamaa kun pussit loppu eikä muuta ollut saatavilla. Tässä nyt ku oon harjotellu tykittelemään niin oon huomannu siinä vaiheessa kun oon heittäny biitin huulesta menemään, että se on ollu osaksi myös tossa keskellä sen ihme härpäkkeen päällä mikä on tuolla huulen alla. Tänään sitten tarkastelin vähän lähemmin niin näyttäis, että siitä on jotain puolet sulanu/syöpyny pois!! SIIS MITÄ HELVETTIÄ?! Onko kenelläkään muulla käyny samanlailla? Korjaantuukohan toi tosta ajan kanssa jos pidän vaikka muutaman päivän taukoa ja seuraavalla kerralla kun tykitän niin varmistan, että se biitti on oikeesti siellä sivussa eikä puoliks sen härpäkkeen päällä? Ja mikä sen härpäkkeen nimi ja funktio edes on? Jos se sulaa pois ni tippuuko mun koko huuli veke vai mitä vittua?!

:itku:

Et vissiin ikinä ole kuullut nuuskan syövyttävästä vaikutuksesta:rolleyes:
Jos pelkkä limakalvo on syöpynyt, niin sitten korjaantuu, mutta jos toi "lärpäke" on syöpynyt kokonaan niin eipä taida kasvaa takasin enään...

Joo kannattaa varmistaa että jommalla kummalla puolella, työntää vaikka kielellä jos tuntuu että ton härpäkkeen päällä

Et vissiin ikinä ole kuullut nuuskan syövyttävästä vaikutuksesta:rolleyes:
Jos pelkkä limakalvo on syöpynyt, niin sitten korjaantuu, mutta jos toi "lärpäke" on syöpynyt kokonaan niin eipä taida kasvaa takasin enään...

No joo, en varmaan ole kuullut?! Kiitti tiedosta runkkari. Mut ei se nyt kokonaan oo syöpyny pois, ohentunu vaan ehkä puolella. Jos jollain on käynyt samanlailla niin voisi jakaa tiedon kauniin kukkasen ja kertoa palautuuko se siitä normaaliksi vielä.

No joo, en varmaan ole kuullut?! Kiitti tiedosta runkkari. Mut ei se nyt kokonaan oo syöpyny pois, ohentunu vaan ehkä puolella. Jos jollain on käynyt samanlailla niin voisi jakaa tiedon kauniin kukkasen ja kertoa palautuuko se siitä normaaliksi vielä.

Eiköhän se ajan kanssa selviä. Suosittelen työntämään sen biitin jommalle kummalle puolelle huulta, ei siis siihen härpättimen päälle. Härpättimen päällä nuuska valuu vittumaisesti, tuntuu tyhmältä, hankaa ikeniä ja mahdollisesti jopa tulehduttaa ikenet helpommin.

Järjen käyttö on toki sallittua tässäkin asiassa.

Eiköhän se ajan kanssa selviä. Suosittelen työntämään sen biitin jommalle kummalle puolelle huulta, ei siis siihen härpättimen päälle. Härpättimen päällä nuuska valuu vittumaisesti, tuntuu tyhmältä, hankaa ikeniä ja mahdollisesti jopa tulehduttaa ikenet helpommin.

Järjen käyttö on toki sallittua tässäkin asiassa.

Joo no en oo siis mitenkään tahalteni sitä tohon keskelle tunkenu. Oon vasta siinä vaiheessa huomannu et se on siinä keskellä ku oon heittäny sen menemään. Tosiaan johtuu siitä ku en oo paljoa tykitelly vaan enempi pussia tullu käytettyä niin tää on vielä vähän hakusessa.

Ja mikä sen härpäkkeen nimi ja funktio edes on? Jos se sulaa pois ni tippuuko mun koko huuli veke vai mitä vittua?!
Kyseisestä rakenteesta käytetään anatomiassa nimitystä filtrum. Samanhenkinen rakenne löytyy mm. myös penõksesta sekä ohut- ja paksusuolen yhtymäkohdasta.

Tuskin vaikuttaa kotiuttamispäivämäärään mitenkään, jos siitä osa on lähtenyt. Mudulla heitän, että tuskin kuitenkaan kasvaa takaisin. Funktiona on ylähuulen osittainen kiinnitys yläleukaluuhun. Heh, ei tipu huuli kuitenkaan pois, vaikka keittiön Fiskarseilla sen napsaisit kokonaan pois. Jos sen napsaisi pois, niin silloin ylähuulta saisi todennäköisesti vedettyä hieman normaalia ylemmäs irvistettäessä.

Hei nuuskan ystävät..haappiksessa kävijät kannattaa poiketa nuuskakairan tukkuun. Ite kävin just ostaan pari sinkoa granitin halppista (15e/sinko). Myös Ettan ja muut "paremmat" merkit olivat tosi halpoja.

Missäköhän päin siellä tämä nuuskakairan tukku on?

suomen puolelta tullessa viimisestä isosta liikenneympyrästä vasemmalle eli haappiksen keskustaa kohti ja seuraavasta liikenneympyrästä oikealle ja taas oikealle ja liikkeen pitäis näkyä. Eli sijoittuu statoilin taakse.

Itse olen pitänyt nuuskaa lähes aina keskellä, koska siitä huuli on tiukempi ja näin nuuska tuntuu paremmalta. Tosin, kun suoraan purkista sitä huuleen laittaa niin eipä sitä kovin helposti edes saa tuonne huulen sivupuolille. "Härpäke" on saanut kyytiä jo ajat sitten, mutta huulen liikkuvuus venyttäessä on edelleen sama, oli "härpäke" tai ei. Samapa tuo taitaa muutenkin olla missä kohtaan sitä nuuskaa huulessa pitää..

Eikös nuuskan hinta nyt sitten noussutkaan? Kaveri varmaan kusetti mua ku sano että torni generalia maksoi haaparannassa 40€

Kyllä sen pitäis maissa maksaa enempi... laivalla edelleenkin ihan kohtuullisen hintaista tavaraa.

Joo mieluummin hakee sieltä laivalta, kun ei oikeen huvittais maksaa noin paljoa nuuskasta

Nuuskaajilla on kaksinkertainen riski haiman laukeamiseen ,röökaajilla kolminkertainen. Noh kerran sitä vaan elätään, ja on se niin mannaa.

^Mitä meinaat, ettei saa laitettua keskelle jos purkista laittaa? Ja toisekseen sivujen etu on juuri se että enemmän mahtuu, itellä näyttää ainakin vielä tyhmemmältä nuuska huulessa jos sen keskelle laitan.

edit.Niin Riquelmelle suunnattu kysymys, katsoin että on tuorein posti täällä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom