Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika outoa, että Jenkeissäkin saa myydä nuuskaa, mutta Suomessa ei. :(
Aika outoa, että Jenkeissäkin saa myydä nuuskaa, mutta Suomessa ei. :(
Jenkkejä ei pajon EU:n sisäiset lait koske. On se kumma kun Itänaapurissa myydään nuuskaa ja kyynelkaasua.
Ei minusta kyllä. Jenkeissähän saa tehdä vaikka mitä suomessa ei ...
Koen vääryyttä. Ks. ylempi posti.Jenkkejä ei pajon EU:n sisäiset lait koske. On se kumma kun Itänaapurissa myydään nuuskaa ja kyynelkaasua.
Osta se nuuska jenkeistä. Paljon parempaa
EDIT: toi tulikin jo.. Gopenhagen on "lähimpänä" ruotsalaista, IMO. Jos hyvää haluat kokeilla, niin osta Kodiak Icea tai Kodiak Wintergreeniä
Saako sitä biittiä ihan oikeesti koko USAsta, vai onko kyseessä vain pohjoisosien ja New Yorkin juttu (näin olen nimittäin kuullut). Itse kun lähden syvään etelään, missä lienee kuultu vain purutupakasta
Missäpäin jenkkilää ootte biittiin törmänneet?
Offtopikkinä sellanen että onko kukaan tilannut kanuunaa tuolta kanuuna.orgista, paljonko sieltä oli postarit?
Jep, muistaakseni perus 5-6€.
Saako sitä biittiä ihan oikeesti koko USAsta, vai onko kyseessä vain pohjoisosien ja New Yorkin juttu (näin olen nimittäin kuullut). Itse kun lähden syvään etelään, missä lienee kuultu vain purutupakasta
Tuo syöpä on kyl kummallinen juttu. Miten pelkkää nuuskaamista voi syyttää syövästä. Miten purujen pitäminen huulen alle altistaa syövälle? Mä en ihan hiffaa tätä juttua. Syöpähän vaatii syöpäsoluja, miten ne kehittyy huuleen nuuskaamisen seurauksena? Tarkoitan nyt ihan tieteellistä pohjaa, en mitään mutu-teorioita. Tulehdukset yms on kyl ymmärrettäviä mutta tuo syöpäsolujen muodostuminen mietitytää. Voiko huulisyöpää ennaltaehkäistä pitämällä taukoja nuuskaamisesta?