Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistäs sais tilattua nuuskaa ilman luottokortteja yms.

Nimittäin nyt on vaikeaa, todella vaikeaa. Mikä vielä hienointa niin juuri nyt on alkamassa kova tahti opiskelun kanssa ja laivalle ei ehdi.

Pää hajoaa!

Ja olihan mulla tossa nuuskaa, mutta kavereille annoin ja lupasivat takaisin, mutta eipä ole kuulunut. Mitkäkin runkkarit.

Puntti nuuskaa pakkasessa. Ekaa purkkia pitkään aikaan tässä viikon vetäny ja vasemman kulmahampaan ien pirun kipee. Pitää vaan väkisin pitää siinä viel viikon pari niin alkaa olee kivutonta. Pitkään aikaan välillä en käyttäny ku vedin röökiä, mut nyt varmaan ton puntillisen verran tulee taas käytettyä.
Yks vaihtoehto olis opetella pitää toisella puolella mut jotenki ei osaa.

Puntti nuuskaa pakkasessa. Ekaa purkkia pitkään aikaan tässä viikon vetäny ja vasemman kulmahampaan ien pirun kipee. Pitää vaan väkisin pitää siinä viel viikon pari niin alkaa olee kivutonta. Pitkään aikaan välillä en käyttäny ku vedin röökiä, mut nyt varmaan ton puntillisen verran tulee taas käytettyä.
Yks vaihtoehto olis opetella pitää toisella puolella mut jotenki ei osaa.
Kyllä se toinenki puoli oppii ku vaan aloittaa. Aluksi pitää pientä talouspaperinpalaa siinä alla, pysyy paremmin kolossaan, eikä valuta. Kuivaa huulen ennen tökkäämistä niin jölli pysyy siellä paremmin tossa vaihees.

tänää tulee viis purkkii ettanii.. prkl, piti tulla torni..
mut jotaa sentää! voispa tilailla jos ois luottokortti

voi jeesus sentään
olin kesällä jo kuulusteluissa ostettuani pari hassua kiekkoa kiskalta nuuskaa ja nyt pitää ens kuussa mennä ihan käräjäoikeuteen asti. Lievä laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen :hyper:
Saa nähä millaset sakot on tulossa. Vitun naurettavaa paskaa. Saatana

voi jeesus sentään
olin kesällä jo kuulusteluissa ostettuani pari hassua kiekkoa kiskalta nuuskaa ja nyt pitää ens kuussa mennä ihan käräjäoikeuteen asti. Lievä laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen :hyper:

Mitäh? Onko nuuskan ostaminen laitonta? Luulin, että vain myyminen on.

näin itsekin luulin. Aion käyttää tätä harhauskomusta puolustuksekseni oikeudessa siitä miksi minua ei pitäis rangaista

voi jeesus sentään

Että ihan vastaajana moiseen juttuun? No huh huh.

näin itsekin luulin. Aion käyttää tätä harhauskomusta puolustuksekseni oikeudessa siitä miksi minua ei pitäis rangaista

Eli mitä? Satuit vain ohimennen juuri siihen kioskiin mistä myydään nuuskaa ja et ole tiennyt ettei nuuskaa saa myydä suomessa? Juuri tässä kiskassa sattui nuuskanhimo ja päätit kysästä myykö ne sitä. Satuit vielä luulemaan, että nuuskaa saa suomesta laillisesti.:)

Sama kuin narkkari yrittäisi huumausaineen käyttörikoksesta syytettynä puolusteella: "mä niiq luulin et sitä kamaa saa ostaa ja käyttää!!1111!!"

Iha perseest IMO.
mut nyt on mieli hyvä ku sai ettania huulee :) syksyl meni vähäse general white portionia ja kyl irtoettani sen pesee mennentullen..
mutta kyllä röda lacket on parasta.. skrufia pitäis joskus saada kyl. no pitää kai munki harrastajaan muuttaa ruottii ni elämä helpottuu:) mut joo. kyl mä haluisin niin kovasti saada suomee nuuskat kauppaa, ois se juhlalliin hetki prismast ostettua rödaa laittaa eka tykillinen!

Generali on kyllä parasta.

Ite käytän hyvinkin epäsäännöllisesti. Toisinsanoen sillon kun muistan. Ei oo mitään himoja siihen.

Perskeles viete kun ite taas tullu alotettua vähän säännöllisempi käyttö kun eräitten hassujen vaiheitten johdosta omaan pakkaseen eksyi kymmenkunta sinkoa ja onhan niitä sitten sieltä tullu käyteltyä jo vaikka ja kuinka.... voi voi minua poloista ja niin reippaana poikana kun olin yli vuoden käyttämättä(pikku känösissä toki olen tuonkin ajan harrastellut moista pahuutta)

Generali on kyllä parasta.

Ite käytän hyvinkin epäsäännöllisesti. Toisinsanoen sillon kun muistan. Ei oo mitään himoja siihen.

makuasioita! ite en niin perusta kenraalist, paitti jos ei muutakaa ole.. 99% ettanii.. mut suosikki on kyl röda lacket

onks muute kukaa käyttänyt niitä neitipussimaustettuja nuuskia, catchia ja sensellaisia? koskaan en ole montaa purkkia käyttänyt pussii, niistä vain generalin white portionii

Eli mitä? Satuit vain ohimennen juuri siihen kioskiin mistä myydään nuuskaa ja et ole tiennyt ettei nuuskaa saa myydä suomessa? Juuri tässä kiskassa sattui nuuskanhimo ja päätit kysästä myykö ne sitä. Satuit vielä luulemaan, että nuuskaa saa suomesta laillisesti.:)

Sama kuin narkkari yrittäisi huumausaineen käyttörikoksesta syytettynä puolusteella: "mä niiq luulin et sitä kamaa saa ostaa ja käyttää!!1111!!"

No ei tuo ihan täysin sama asia ole. Huumausaineiden myynti, ostaminen, käyttö ja hallussapito ovat Suomen laissa rangaistavaksi määriteltyjä tekoja. Esimerkiksi nuuskan hallussapito ja käyttäminen ei ole lain mukaan kiellettyä.

makuasioita! ite en niin perusta kenraalist, paitti jos ei muutakaa ole.. 99% ettanii.. mut suosikki on kyl röda lacket

onks muute kukaa käyttänyt niitä neitipussimaustettuja nuuskia, catchia ja sensellaisia? koskaan en ole montaa purkkia käyttänyt pussii, niistä vain generalin white portionii

Hyväähän se catch on, mutta varmasti turhan mietoa paatuneelle nuuskaajalle. Ns. tyttönuuskaa.

No ei tuo ihan täysin sama asia ole. Huumausaineiden myynti, ostaminen, käyttö ja hallussapito ovat Suomen laissa rangaistavaksi määriteltyjä tekoja. Esimerkiksi nuuskan hallussapito ja käyttäminen ei ole lain mukaan kiellettyä.

Ok. nusnus. Asia tuli kuitenkin selväksi.:kippis1:

Uudenvuodenlupaukseksi yritän päästä tästä ruotsalaisesta ihanuudesta eroon, niin passiivi kuin aktiivikäyttäjänäkin. Mutta pienellä kokemuksella voin sanoa että Skruf oli oikeasti muita merkkejä (lukuunottamatta Rödaa) edellä selvästi. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom