Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se toinenki puoli oppii ku vaan aloittaa. Aluksi pitää pientä talouspaperinpalaa siinä alla, pysyy paremmin kolossaan, eikä valuta. Kuivaa huulen ennen tökkäämistä niin jölli pysyy siellä paremmin tossa vaihees.Puntti nuuskaa pakkasessa. Ekaa purkkia pitkään aikaan tässä viikon vetäny ja vasemman kulmahampaan ien pirun kipee. Pitää vaan väkisin pitää siinä viel viikon pari niin alkaa olee kivutonta. Pitkään aikaan välillä en käyttäny ku vedin röökiä, mut nyt varmaan ton puntillisen verran tulee taas käytettyä.
Yks vaihtoehto olis opetella pitää toisella puolella mut jotenki ei osaa.
voi jeesus sentään
olin kesällä jo kuulusteluissa ostettuani pari hassua kiekkoa kiskalta nuuskaa ja nyt pitää ens kuussa mennä ihan käräjäoikeuteen asti. Lievä laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen
Saa nähä millaset sakot on tulossa. Vitun naurettavaa paskaa. Saatana
Mitäh? Onko nuuskan ostaminen laitonta? Luulin, että vain myyminen on.
Jep, näin itsekin olen käsittänyt. Vähän kyllä ihmetyttää toi juttu.
voi jeesus sentään
olin kesällä jo kuulusteluissa ostettuani pari hassua kiekkoa kiskalta nuuskaa ja nyt pitää ens kuussa mennä ihan käräjäoikeuteen asti. Lievä laittomaan tuontitavaraan ryhtyminen
Saa nähä millaset sakot on tulossa. Vitun naurettavaa paskaa. Saatana
näin itsekin luulin. Aion käyttää tätä harhauskomusta puolustuksekseni oikeudessa siitä miksi minua ei pitäis rangaista
Generali on kyllä parasta.
Ite käytän hyvinkin epäsäännöllisesti. Toisinsanoen sillon kun muistan. Ei oo mitään himoja siihen.
Eli mitä? Satuit vain ohimennen juuri siihen kioskiin mistä myydään nuuskaa ja et ole tiennyt ettei nuuskaa saa myydä suomessa? Juuri tässä kiskassa sattui nuuskanhimo ja päätit kysästä myykö ne sitä. Satuit vielä luulemaan, että nuuskaa saa suomesta laillisesti.
Sama kuin narkkari yrittäisi huumausaineen käyttörikoksesta syytettynä puolusteella: "mä niiq luulin et sitä kamaa saa ostaa ja käyttää!!1111!!"
makuasioita! ite en niin perusta kenraalist, paitti jos ei muutakaa ole.. 99% ettanii.. mut suosikki on kyl röda lacket
onks muute kukaa käyttänyt niitä neitipussimaustettuja nuuskia, catchia ja sensellaisia? koskaan en ole montaa purkkia käyttänyt pussii, niistä vain generalin white portionii
No ei tuo ihan täysin sama asia ole. Huumausaineiden myynti, ostaminen, käyttö ja hallussapito ovat Suomen laissa rangaistavaksi määriteltyjä tekoja. Esimerkiksi nuuskan hallussapito ja käyttäminen ei ole lain mukaan kiellettyä.