Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Misäs se oli se ahvenanmaalainen hassu nuuska joka oli sellasessa ovaalin muotosessa rasiassa(ehkä).... jännän makusta oli se. ja vieläkös sitä saa.
Tais olla et sen valmistaminen kiellettiin jollain pykälällä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Skärgårdsnus.. en ole ikinä edes nähnyt missään, mutta mun ruåttalainen kaveri joka tutustutti mut generalin pussinuuskan makuun tiesi jopa sen, kysy nimittäin et ootko kokeillu, siin on tiukka nuuska fy fan!
ei kyllä sitte uskonu että se on ahvenanmaalaista, enkä mäkää varma ole enää ahvenanmaan nuuskatilanteesta. parivuotta sitte kaveri oli kalastusreissulla siellä ja ahvenanmaalla kuulemma myytiin nuuskaa laillisesti

köpiksestä kastrupin kentältä saa irtoa. en tosin ite ole käyny, mutta sama ruottalain kaveri toi sielt jonkuverran. Ja samoin mun tanskalainen kaveri sano että pussinuuska on kielletty, irtonuuska ei. Venäjält tuotuu olen itse tässä elämässä pääasiassa ostanut, kun suomen osote on kymenlaaksossa.

tosin ei mikää ihmekää et tanskassa saa, sieltähä sai pilveäki viel muutama vuos sitte kristianiasta.. kööpenhamina, pohjolan Amsterdam:) vapaamielist jengii, vaik nykyhallitus ei ole ja kristianiaki taidettii ajaa alas.. </offtopic>

edit:nii ja se yks nettikauppaha on tanskalaine.. ja tanskassa ei vaikuta vissiinkää se ruotsin nuuskaveronkorotus..

Misäs se oli se ahvenanmaalainen hassu nuuska joka oli sellasessa ovaalin muotosessa rasiassa(ehkä).... jännän makusta oli se. ja vieläkös sitä saa.
Tais olla et sen valmistaminen kiellettiin jollain pykälällä.

Rocker?
rocker-400.jpg

http://www.buysnus.com/snus-info.aspx?page=Rocker-snus&id=2

toihan on iha aika vastaikää lanseerattu, mainostavat sillä että ei muka tarvi kylmäs säilytystä, ku on hermeettinen purkki. en tiiä sitte miten toimii oikeest

Eli mitä? Satuit vain ohimennen juuri siihen kioskiin mistä myydään nuuskaa ja et ole tiennyt ettei nuuskaa saa myydä suomessa? Juuri tässä kiskassa sattui nuuskanhimo ja päätit kysästä myykö ne sitä. Satuit vielä luulemaan, että nuuskaa saa suomesta laillisesti.:)

Sama kuin narkkari yrittäisi huumausaineen käyttörikoksesta syytettynä puolusteella: "mä niiq luulin et sitä kamaa saa ostaa ja käyttää!!1111!!"

Keksisin tähän jotain nokkelaa ja hauskaa kuittailua vastaukseksi, mutta en jaksa koska juttusi oli niin huono että se ei tarvitse kunnollista vastinetta ja kello on jo ilta ja mua väsyttää

Keksisin tähän jotain nokkelaa ja hauskaa kuittailua vastaukseksi, mutta en jaksa koska juttusi oli niin huono että se ei tarvitse kunnollista vastinetta ja kello on jo ilta ja mua väsyttää

Keksi ihan rauhassa. Fakta on vaan se, että on aivan lapsellista mennä väittämään ettet tiennyt laittoamsti maahantuotujen ja vielä laittomasti myytyjen tuotteiden ostamisen olevan jotenkin edes epämääräistä. :jahas:

Keksi ihan rauhassa. Fakta on vaan se, että on aivan lapsellista mennä väittämään ettet tiennyt laittoamsti maahantuotujen ja vielä laittomasti myytyjen tuotteiden ostamisen olevan jotenkin edes epämääräistä. :jahas:

Nuuskaa saa tuoda laillisesti maahan... omaan käyttöön. Jos nyt jatketaan saivartelua, niin ne nuuskat voivat olla vaikka omaan käyttöön tuotuja, mutta joku on ne sitten alkuperäiseltä tuojalta anastanut.

Tiedän, vitun huono selitys.

Ei se ole yhtään lapsellista, vaan totta. Tiesin kyllä että nuuskaa ei saa tuoda suomeen myyntiä varten mutta en oikeasti tiennyt nuuskan ostamisen olevan rikos. Tämä on käsittääkseni aika yleinen harhaluulo. Tässäkin ketjussa olen aikasemmin siitä pariinkin kertaan sanonut kun ihmiset eivät uskoneet/tienneet nuuskan ostamisen olevan rikos.
Sitäpaitsi laitonta ja jotenkin epämääräistä on aivan eri asia.

Oli asia niin tai näin, sun on ihan turha jauhaa siitä onko se hyvä vai huono puolustus, koska aion vain kertoa totuuden ja se riittäköön.

makuasioita! ite en niin perusta kenraalist, paitti jos ei muutakaa ole.. 99% ettanii.. mut suosikki on kyl röda lacket

onks muute kukaa käyttänyt niitä neitipussimaustettuja nuuskia, catchia ja sensellaisia? koskaan en ole montaa purkkia käyttänyt pussii, niistä vain generalin white portionii

Ite käytän General MAXii portionii ja oli mulla tossa torni white onyxiaki. Mut en juu oo noita maustettui ihmeemmin.. joskus intis tais joku tupalainen tarjota. En tykänny..

Vartiopäällikkö huudahti että kuka käyttää naisten nuuskaa kun näki mun portionikiekon päävartion jääkaapissa.. :P Noh PRKL! En tykkää tykistä kun se tuppaa aina hukkuun tai sitten en muista ottaa/pitää mukana.

kyllähän biitti perkuleen hyvää on, eihän siitä mihinkään pääse. tuntuu vaan et täällä kuopion seudulla sitä ei ole liiemmin tarjolla.

Nuuskaa saa tuoda laillisesti maahan... omaan käyttöön. Jos nyt jatketaan saivartelua, niin ne nuuskat voivat olla vaikka omaan käyttöön tuotuja, mutta joku on ne sitten alkuperäiseltä tuojalta anastanut.

Tiedän, vitun huono selitys.

Ja silloinhan se olisi varastettun tavaran ostamista...

Yhtä yleinen harhaluulo on, että netistä voi tilailla kaikenmaailman lääkkeitä/niihin rinnastettavia lisäravinteita ilman sanktioita.

syöttösika sanoi:
Oli asia niin tai näin, sun on ihan turha jauhaa siitä onko se hyvä vai huono puolustus, koska aion vain kertoa totuuden ja se riittäköön

Ja >99% todenäköisyydellä se ei riitä.

Ite käytän General MAXii portionii ja oli mulla tossa torni white onyxiaki. Mut en juu oo noita maustettui ihmeemmin.. joskus intis tais joku tupalainen tarjota. En tykänny..

Vartiopäällikkö huudahti että kuka käyttää naisten nuuskaa kun näki mun portionikiekon päävartion jääkaapissa.. :P Noh PRKL! En tykkää tykistä kun se tuppaa aina hukkuun tai sitten en muista ottaa/pitää mukana.

Jaah mä oon ainakin ite pyöritellyt aina sormin. :D Kerran oli tykki, mutta se katos muutamassa päivässä.

23€ ettan oli ainakin siljalla

Ja silloinhan se olisi varastettun tavaran ostamista...

Niin, mutta olisiko ostajan pitänyt olettaa nuuskapurkkien olevan varastettuja? Sillä on melko suuri merkitys kun mietitään, onko touhu rangaistavaa.

Enivei, täyttä spedeilyä käräjät muutaman nuuskapurkin hakemisesta. Luulisi viranomaisia enemmän kiinnostavan se myyjä, ei niinkään ostajat. Varsinkin kun tekona tuo on niin vähäinen, että huomautuksella pitäisi selvitä.

Yhtä yleinen harhaluulo on, että netistä voi tilailla kaikenmaailman lääkkeitä/niihin rinnastettavia lisäravinteita ilman sanktioita.

Miten tää nyt liittyy yhtään mihinkään?

Niin, mutta olisiko ostajan pitänyt olettaa nuuskapurkkien olevan varastettuja? Sillä on melko suuri merkitys kun mietitään, onko touhu rangaistavaa.

Enivei, täyttä spedeilyä käräjät muutaman nuuskapurkin hakemisesta. Luulisi viranomaisia enemmän kiinnostavan se myyjä, ei niinkään ostajat. Varsinkin kun tekona tuo on niin vähäinen, että huomautuksella pitäisi selvitä.

Todellakin pitäisi ostajan olettaa, koska nuuskaa ei saa tuoda suomeen myymistarkoituksessa. Joko tavara on tuotu maahan tai muuta kautta saatu haltuun rikollisesti. Kun tavaraa ei saa myydä kuin ruotsissa niin joka puolella EU:ta tavaran myymiseen liittyy aina laiton maahantuonti/hyvin epätodennäköinen anastus. Lahjaksi saa antaa, mutta ilman korvaustakin (hakupalkkiota) tavaran antaminen toiselle on rike.

Miten tää nyt liittyy yhtään mihinkään?
´

No yhtä tyhmää on olettaa että laittomasti/tiskin alta myytävän tuotteen ostaminen ei ole sanktioitua kuin lääkkeiden tilaaminen ulkomailta. Edes reseptillä et voi tilata lääkkeitä.

No mutta asia on väännetty nyt tarpeeksi.

Olkaapa varovaisia kun ostelette suuomesta nuuskaa...:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom