Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ootteko huomannut, että nuuskan hankkiminen on tullu paljon vaikeemmaks vuoden vaihteen jälkeen? en tiedä kyllä mistä asia johtuu mut nakertaa tommonen..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joko on hinnat noussut? Viimeksi kun n. vuosi sitten ostin niin maksoi 4,5-5e/prk, luulis tuon salakuljetusliigan paljastumisen nostavan hintoja mukavasti.

Joko on hinnat noussut? Viimeksi kun n. vuosi sitten ostin niin maksoi 4,5-5e/prk, luulis tuon salakuljetusliigan paljastumisen nostavan hintoja mukavasti.

Tilaan nuuskani netistä, jos en käy ruotsissa tai Venäjällä. Joulukuussa tilasin tornin pussinuuskaa, maksoi 32.55. Perjantaina tilasin samanlaisen satsin ja maksoi euron vähemmän. Vaikka vero on noussut, niin ainakin kyseinen firma on laskenut postimaksujen hintaa.

Laivalla kuulemma maksaa torni ettania 23 euroa.

ex-nuuskaaja huomio ettanin maksavan 1,60Eur/prk siljan "tax-freessä" - edellytti tosin viiden pötkön hankintaa. Tuttavistanikin lähes kaikki tulleet järkiinsä ja lopettaneet, joten jäipi ostamatta. Ihmetyttää kyllä edelleen tuo kyseinen nuuskan myyntikielto, lakiahan kierretään edestä ja takaa edullisin hinnoin mm. laivoilla. Kiellon jälkeen myös mm. Saksassa on nuuskaa saanut myydä. Saksassa jopa mainostivat lentokentällä "TABAC OHNE RAUCH" - kyltein. Ko. myymälän hoitajalta kysyin, että eikös se Saksa kuulukaan samaan EU-hun kuin Suomi? vai mites hel.. Teillä tuota nuuskaa saa vielä kaupata? Myyjä pudisteli päätään ja sanoi ettei ole moisesta kuullutkaan... Pienten tarkistusten jälkeen selvisi, että joku Sakasalais poliitikko oli tehnyt "valituksen" nuuskan myyntikiellosta ja valituksen käsittelyn aikana (pitkään) sovellettiin vielä vanhaa lakia.

Tilaan nuuskani netistä, jos en käy ruotsissa tai Venäjällä. Joulukuussa tilasin tornin pussinuuskaa, maksoi 32.55. Perjantaina tilasin samanlaisen satsin ja maksoi euron vähemmän. Vaikka vero on noussut, niin ainakin kyseinen firma on laskenut postimaksujen hintaa.

Laivalla kuulemma maksaa torni ettania 23 euroa.

Mistä nettikaupasta tilasit noi nuuskat ja paljonko on tuo toimitusaika noissa

Ennen tääläpäin maksoi 4-4,5e/prk, mutta nytten sama mesta mikä myi nuuskaa myy yhtenä pvänä kk nuuskaa 50e torni..

Laivalle laivalle laivalle..

Kyselin noista nuuskan tuontirajoista tullilaitokselta ja tuli siellä sanottiin et verotonta nuuskaa saa tuoda enint. 175 euron arvosta ja verollista (maista ostettua) enint. 200 euron arvosta.. On tää protektionismi niin hirveetä :D :hyper:

Oon lähös taas laivalle ja tuon sieltä sen kymmenen purkkia verotonta.. onko tuoretta tietoa nuuskan hinnoista tax free -kaupassa? :kippis1: Ite en kyl varmaan kaikkee jaksa vetää, joten kui kauan nuuska säilyy esim. viileässä huoneessa avaamattomana?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Janik sanoi:
Oon lähös taas laivalle ja tuon sieltä sen kymmenen purkkia verotonta.. onko tuoretta tietoa nuuskan hinnoista tax free -kaupassa? Ite en kyl varmaan kaikkee jaksa vetää, joten kui kauan nuuska säilyy esim. viileässä huoneessa avaamattomana?

Laita hyvä mies pakastimeen ne, niin säilyy siihen asti kun kaikki on tuhottu... (suoraan pakastimesta huuleen laitettu biitti:kuola: )

Kyselin noista nuuskan tuontirajoista tullilaitokselta ja tuli siellä sanottiin et verotonta nuuskaa saa tuoda enint. 175 euron arvosta ja verollista (maista ostettua) enint. 200 euron arvosta.. On tää protektionismi niin hirveetä :D :hyper:

Oon lähös taas laivalle ja tuon sieltä sen kymmenen purkkia verotonta.. onko tuoretta tietoa nuuskan hinnoista tax free -kaupassa? :kippis1: Ite en kyl varmaan kaikkee jaksa vetää, joten kui kauan nuuska säilyy esim. viileässä huoneessa avaamattomana?

schteppenwolf@hotmail.com

En nyt ihan sulata tuota 200€ maista ostetun verollisen nuuskan tuontirajaa. Käsittääkseni maista ostettua ja näin ollen verollista nuuskaa saa tuoda OMAAN käyttöön (ja vastikkeettomaksi lahjaksi) niin paljon kuin travitsee/haluaa. Käytännössä tässäkin on joku raja minkä jälkeen katsotaan ettei nuuska voi olla pelkästään omaan käyttöön. En usko, että se raja on 200€ arvosta nuuskaa.

Varmaan meinasit 10tornia :D? Niin ja kyllä varmaan enemmän saa tuoda kun 10tornia ja ei ne nyt ala tutkiin sua

silja europan tarjous = 5 tornia ettania 4:n hinnalla :) tänään menos hyödyntää kyseisen tarjouksen :) eli purkki tulee maksamaan 1,6€ kpl ;)

Noniin, se siitä lopettamisesta, taas sain lisää. Sitten maaliskuussa laivalle joten tuskin se siihenkään loppuu. :)

Mun tuuria on aina seuraava: noita tarjouksia "osta 10 patteria, saat 20 patteria kaupanpäälle" on jatkuvasti. Sitten kun minä olen laivalla ei ole ikinä mitään. Perkele.

Ainiin, kerran oli muuten tarjous: osta patteri generalia ja saat sellaisen helvetin ruman ja turhan "pussukan" jonne sen purkin voi survoa. Siinä oli vielä sellainen "ominaisuus", että sen saa nokkelasti vaikka vyölle (sopii nääs hienosti yhteen vaikka vyölaukun kanssa). :david:

Ainiin, kerran oli muuten tarjous: osta patteri generalia ja saat sellaisen helvetin ruman ja turhan "pussukan" jonne sen purkin voi survoa. Siinä oli vielä sellainen "ominaisuus", että sen saa nokkelasti vaikka vyölle (sopii nääs hienosti yhteen vaikka vyölaukun kanssa). :david:

Hah, vaikuttaa asialliselta! Itse sain tossa joulun ja uudenvuoden välillä generaltornin kylkiäisiksi general koodilukon. :D

Kyllä tehdään tavallisen tallaajan elämästä vaikeaa. Kiitos EU:n. :wall:

Näin Silja Europalla 1.2.2007 lähtien: Nuuskaa myydään vain aluksen ollessa Ruotsin aluevesillä ts. 6.30-7.00 ja 09.00-09.45. Eli vähän reilu tunti koko matkan aikana. Siinä kun sattuu vähän maistumaan illalla ja nukkuu aamulla onnensa ohi, ei rutinat auta.
Samalla tavalla kaiketi toimii homma tästä lähtien kaikilla Suomen lipun alla seilaavilla paateilla. Ruotsin lipun alla olevista en tiedä, niillä kaiken järjen mukaan mennään niinkuin ennenkin.

Tämä siis vain tiedoksi, jos joku on kyseille paatille lähdössä rahojaan tuhlaamaan, niin ei kannatta odottaa välitöntä helpotusta akuuttiin nuuskaan tarpeeseen heti laivan irrottua laiturista. :arvi:

Näin Silja Europalla 1.2.2007 lähtien: Nuuskaa myydään vain aluksen ollessa Ruotsin aluevesillä ts. 6.30-7.00 ja 09.00-09.45. Eli vähän reilu tunti koko matkan aikana.
Ihanko totta? Jos näin on, pätee se varmasti myös Viikkareilla? Meneehän tämä kieltämättä hieman hankalaksi, kun laivallakin pitää laittaa herätyskello soimaan jotta ehtii kauppaan nuuskaa ostamaan. :)

Mites tää nyt tänä päivänä on, Viron laivoilta ei ilmeisesti nuuskaa saa? Itse olisin sinne tuossa jokupäivä menossa ja askaruttaa tämä. Kaikki puhuvat tosta EU:hun liittymisestä mutta mielestäni viron laivoilla on nuuskaa ollut myynnissä tämänkin jälkeen, näin ainakin omien mielikuvieni mukaan :/ Entäs sitten virosta maista, Sadamarket ja muut tuon tyyliset paikat?

Mites tää nyt tänä päivänä on, Viron laivoilta ei ilmeisesti nuuskaa saa? Itse olisin sinne tuossa jokupäivä menossa ja askaruttaa tämä. Kaikki puhuvat tosta EU:hun liittymisestä mutta mielestäni viron laivoilla on nuuskaa ollut myynnissä tämänkin jälkeen, näin ainakin omien mielikuvieni mukaan :/ Entäs sitten virosta maista, Sadamarket ja muut tuon tyyliset paikat?

Viron laivalta ei saa nuuskaa ainakaan. Tosta maista ostosta mun mielestä siel ei myydä avoimesti tota nuuskaa, että kai nekin hoitaa tiskinalta ton homman?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom